Specificaties:quote:Professionals looking for a compact Self-Propelled Stump Cutter need look no further than a RAYCO Super JR. Light weight and powerful. The Super JR stump cutter delivers maximum productivity at an affordable price. The RG 1635 Super JR. stump cutter offers a twin cylinder 35 HP Vanguard engine. Complete your package with optional dual wheels, auxiliary chip retainer and a custom trailer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tjabbo's fleshlight
Bojo's date begin----------Eind
Ook_Gek avatar blunderquote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.quote:quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zittenquote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
http://www.ptaslowchat.tk
De code voor de op is hier te vindenIn tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
Kut opquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:40 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Aan jou de eer om die te posten.
Met zo'n instelling kom je er nooit knaap.quote:
Sommige mensen komen niet lang genoeg in de SC om de boel te snappen hierquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:11 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Sommige mensen snappen hem niet. Dat gebeurt.
Ik doe mijn best. Het heeft wielen en scherpe punten. Jeremy Clarkson zou trots op mij zijn, ook al spuwt het apparaat geen vuur.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:18 schreef Anne het volgende:
[..]
Sommige mensen komen niet lang genoeg in de SC om de boel te snappen hier. Hint.
Ik zou willen zeggen dat de op haast slechter is dan mijn poging om een pta sc op te maken. Enough saidquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:19 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ik doe mijn best. Het heeft wielen en scherpe punten. Jeremy Clarkson zou trots op mij zijn, ook al spuwt het apparaat geen vuur.
Ja ik zag het. Het zal wel goedkomen met de McLaren maar ik hoop dat Rowan er ook goed vanaf komt. Al is dat natuurlijk wel het geval aangezien hij alleen gewond was aan zijn schouder.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:14 schreef Paladijn het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)es-hitting-tree.html
Geniaal die manquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:14 schreef Paladijn het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)es-hitting-tree.html
Neenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:41 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ik zou willen zeggen dat de op haast slechter is dan mijn poging om een pta sc op te maken. Enough said
allemaal lucht laden met dat plaatstaalquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:07 schreef Duvel het volgende:
Eh, is dat niet een beetje veel spul voor zo'n wagen?
"Gewoon" door rijdenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:25 schreef Duvel het volgende:
Hoe komt ie eigenlijk aan de verkeerde kant van de vangrail terecht en hoe is het met de chauffeur afgelopen?
dat vegen ze op 1 hoop. Net als de chauffeurquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:35 schreef Duvel het volgende:
Zouden ze voor de verzekering nou ook nog onderscheid moeten maken tussen het schroot achterin en het schroot dat voorop liep?
Nee, die is naar het ziekenhuis gebracht, aldus nu.nl... Dat fatsoen hadden ze nog wel!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:46 schreef lipje het volgende:
[..]
dat vegen ze op 1 hoop. Net als de chauffeur
Ik deed nooit anders, maar sinds niemand dat meer doet ben ik weg uit de PTA slowchatquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:14 schreef Paladijn het volgende:
Mensen die ontopic reageren op de OP in een PTA SC
wat zit er in die vrachtwagen dan?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:42 schreef Barcaconia het volgende:
Ik zag die wagen staan vanmiddag toen ik naar huis reed van het werk. Tering wat een rotzooi was dat zeg...
huishoudelijke apparatuur en dan alleen het blik dus pc kasten magnetrons e.dquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:43 schreef ook_gek het volgende:
[..]
wat zit er in die vrachtwagen dan?
vanmrogen bij me werk een vrachtwagen die een volle puinbak was verloren. Die bak stond op z'n achterkant recht op en allemaal zooi over de weg![]()
Aardig diepe gaten ook in het wegdek
In de N209 liggen al genoeg gatenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:43 schreef ook_gek het volgende:
[..]
wat zit er in die vrachtwagen dan?
vanmrogen bij me werk een vrachtwagen die een volle puinbak was verloren. Die bak stond op z'n achterkant recht op en allemaal zooi over de weg![]()
Aardig diepe gaten ook in het wegdek
Volgens mij is bij meetapparatuur het stickertje voldoende. Op meetapparatuur waar ik weleens mee werk zit ook een stickertje van de laatste kalibratie en wanneer deze verloopt.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:25 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Net bij Wegmisbruikers de volgende situatie:
Een 'klant' vroeg naar de ijking van de apparatuur van de KLPD-wagen en de agent wijst simpelweg naar een stickertje dat kennelijk de ijking bezegeld. Maar moeten ze geen rapport (bij zich) hebben?
Tkagoedkope jagnetron. Van de vrachtwagen gevallen. Alleen vooruit beralen en opsturen. Volledig eerlijk! MWYAHAA!!!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:56 schreef densmee het volgende:
[ afbeelding ]
Van der heijden uit bladel die midden op de snelweg A2 lost is niet goed
[ afbeelding ]
Niet meer drinken.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:30 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Tkagoedkope jagnetron. Van de vrachtwagen gevallen. Alleen vooruit beralen en opsturen. Volledig eerlijk! MWYAHAA!!!
Mijn typevaardigheid is nog niet optimaal op de ipad. En soms heb ik geen zin om dat te verbeterenquote:
Ik schrok al, ik dacht even dat je vrienden had om mee te drinken.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 11:09 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Mijn typevaardigheid is nog niet optimaal op de ipad. En soms heb ik geen zin om dat te verbeteren
Zat er wel een turbotimer op? En was ie rood?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:20 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Vanochtend een Golf 3 Variant geïnspecteerd voor een vriend van me, die wilt 'ie gaan kopen. Was niet eens verroest bij de dorpels! Alleen wat kleine plekjes bij de spatborden maar die moeten bij de koop worden opgelost.
Als het een station was dan weten we genoegquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:07 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik schrok al, ik dacht even dat je vrienden had om mee te drinken.
[..]
Zat er wel een turbotimer op? En was ie rood?
Ja, blijkbaarquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:47 schreef Barcaconia het volgende:
Aiaiaiai dat ziet er niet best uit... Allergie?
Was mijn eerste reaktie ook, maar wel frappant dat het tijdens medicijn (penicilline) gebruik opduikt.. verder ook geen klieren gezeur en/of koortsverschijnselen.. allergie ligt erg voor de hand.quote:
Dus gelijk stoppen...quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Was mijn eerste reaktie ook, maar wel frappant dat het tijdens medicijn (penicilline) gebruik opduikt.. verder ook geen klieren gezeur en/of koortsverschijnselen.. allergie ligt erg voor de hand.
Ze was gisteren al gestopt iom dokkie, en toen viel het nog wel mee, maar toen ze vanochtend wakker werd was het feestquote:
Ding in een fatsoenlijk draagetui meeslepen voortaan ipv in je broekzak?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:09 schreef Barcaconia het volgende:
Ik word gek van mijn telefoon... Iedere keer als ik hem uit mijn broekzak haal is de toetsenblokkering er af, zijn alle instellingen anders en eventueel heb ik een uur op internet gezeten in België ofzo...
Iemand een tip voor een telefoon waarmee ik goede foto's kan maken en gmail en fok kan checken en verder alleen maar bellen en smsen, niet te duur natuurlijk...
draagetui? het is een telefoon, geen goudstaaf... Ik koop wel weer een fatsoenlijke telefoon die iets kan hebben ipv zo'n fluwelen toestel dat kapot gaat als je er naar kijkt.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ding in een fatsoenlijk draagetui meeslepen voortaan ipv in je broekzak?
Begin jij ook alquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:21 schreef Barcaconia het volgende:
En jij maar met een onaantrekkelijke vrouw thuiszitten nu. Egoistisch hoor, Anne.
Doe eens lief, ze is nu helemáál depressiefquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:21 schreef Barcaconia het volgende:
En jij maar met een onaantrekkelijke vrouw thuiszitten nu. Egoistisch hoor, Anne.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Neem een S-E experia, nu ook verkrijgbaar met Android 2.3quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:21 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
draagetui? het is een telefoon, geen goudstaaf... Ik koop wel weer een fatsoenlijke telefoon die iets kan hebben ipv zo'n fluwelen toestel dat kapot gaat als je er naar kijkt.
Ik kan die site ook iedereen aanbevelenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:23 schreef Barcaconia het volgende:
Oh, en de uitvergroting op linnen die ik laatst besteld heb is echt ontzetten goed geluktIk kan iedereen www.herinneringenoplinnen.nl aanraden. Ik heb geen aandelen daar dus geen spam
Ja, niet vlekkerig, die foto op canvas?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:26 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik kan die site ook iedereen aanbevelen.
Anti-histamine en zo?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ze was gisteren al gestopt iom dokkie, en toen viel het nog wel mee, maar toen ze vanochtend wakker werd was het feest![]()
Vanmorgen meteen anti-allergie meds gescoord via de dokterspost, en een verkoelende gel, en nu maar wachten of het minder wordt
Ohw. Dat is wel irritant.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:13 schreef Anne het volgende:
@ Duvel, Het jeukt en brandt [ afbeelding ].
Brandt het ook minder? Of gaat het pas branden als je er aan krabt?quote:Maar ik heb lotion met menthol gehaald. En vanmiddag al menthol poeder opgedaan bij mijn ouders.
Én ik heb ook nog eens medicijnen tegen de allergie gekregen. Ik moet zeggen dat het wel al wat minder jeukt.
Het brandt ook wel minder. Alleen, ik had een best wel flinke blauwe plek achterop mijn been. En die is nu dus ook helemaal rood geworden en die voelt nog wel best heet en dik aan.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:19 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ohw. Dat is wel irritant.
[..]
Brandt het ook minder? Of gaat het pas branden als je er aan krabt?
Idd, geef het een jaar of anderhalf en de meeste vlekken zullen wel weg zijn.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:31 schreef Duvel het volgende:
Ik heb ook een keer zoiets gehad na amoxicilline: rood hoofd, opgezet e.d. Niet dat soort vlekken, maar moest ook stoppen en nu mag ik nooit meer penicilline want dan ga ik dood. Of zo.
Het gaat vanzelf over.
Het is nu tien jaar geleden idd.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:37 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Idd, geef het een jaar of anderhalf en de meeste vlekken zullen wel weg zijn.
Een 2e hands HTC Desire? Niet duur en erg goed.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:09 schreef Barcaconia het volgende:
Ik word gek van mijn telefoon... Iedere keer als ik hem uit mijn broekzak haal is de toetsenblokkering er af, zijn alle instellingen anders en eventueel heb ik een uur op internet gezeten in België ofzo...
Iemand een tip voor een telefoon waarmee ik goede foto's kan maken en gmail en fok kan checken en verder alleen maar bellen en smsen, niet te duur natuurlijk...
Nee en neequote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:07 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dan was het een stoere bak geweest, nu is het gewoon een rotte golf variantquote:
was de verkoper van turkse origine en deze kleurquote:
Ach, paar kleine plekjes, zo opgelost.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:42 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dan was het een stoere bak geweest, nu is het gewoon een rotte golf variant
Nee denk het niet. Ken de verkoper niet.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:51 schreef densmee het volgende:
[..]
was de verkoper van turkse origine en deze kleur
[ afbeelding ]
En dan doen we moeilijk over een paar rode vlekjes bij Anne. Je zal toch helemaal turquoise zijn...quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:51 schreef densmee het volgende:
[..]
was de verkoper van turkse origine en deze kleur
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:58 schreef Duvel het volgende:
[..]
En dan doen we moeilijk over een paar rode vlekjes bij Anne. Je zal toch helemaal turquoise zijn...
Nooit meer iets van vernomen overigens.quote:
Dus de volgende is de opvolger?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 20:47 schreef Anne het volgende:
Zoals jullie kunnen zien is Opa zwart:
Opa_vertelt
Beter uit je doppen kijken dan. Opa is een oldbie.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 20:51 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Dus de volgende is de opvolger?
Snap sowieso niet waarom hij ooit mod is geworden, ik zag hem hier pas toen 'ie mod werd
met user nummer 120000 oidquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 20:56 schreef Anne het volgende:
[..]
Beter uit je doppen kijken dan. Opa is een oldbie.
Opa is sowieso niet zijn eerste accountquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:05 schreef densmee het volgende:
[..]
met user nummer 120000 oid, ben ik dan ook oldbie?
duidelijkquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:06 schreef Anne het volgende:
[..]
Opa is sowieso niet zijn eerste account.
Ik niet dus vandaar dat ik hem nooit zag.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 20:56 schreef Anne het volgende:
[..]
Beter uit je doppen kijken dan. Opa is een oldbie.
Doe dan meteen de Motorola Defy: http://tweakers.net/revie(...)oon-met-android.htmlquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:25 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Neem een S-E experia, nu ook verkrijgbaar met Android 2.3
Sproetjes kunnen wel sexy zijn... maar dit gaat wel heeeeel ver....quote:
Wat een verschrikkelijk dingquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:23 schreef Paladijn het volgende:
Volgens mij heeft Dingest een nieuw projectje: http://www.uksaabs.co.uk/UKS/viewtopic.php?p=742109#p742109
Nee gekkie. En als wel dan wil ik jou toch steunen door dat hier niet te postenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:07 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik schrok al, ik dacht even dat je vrienden had om mee te drinken.
[..]
Ik vind je benen zelfs met vlekjes lief.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:23 schreef Anne het volgende:
[..]
Begin jij ook al![]()
![]()
. Kvinnie leuk nie.
Nog in opbouw en nu al gare velgen en wielenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:23 schreef Paladijn het volgende:
Volgens mij heeft Dingest een nieuw projectje: http://www.uksaabs.co.uk/UKS/viewtopic.php?p=742109#p742109
dat is het gelukkig nietquote:
heb je wel kunnen slapen, dat vind ik altijd het ergste als je ergens last van hebt zo erg dat je niet kunt slapenquote:
Ik had me gisteren ingesmeerd met menthol lotion en ik kon inderdaad even niet slapen .... van de kouquote:Op zondag 7 augustus 2011 13:15 schreef densmee het volgende:
[..]
heb je wel kunnen slapen, dat vind ik altijd het ergste als je ergens last van hebt zo erg dat je niet kunt slapen
Goffer, daar is het lekker weer voorquote:
Vanmorgen lagen we nog in bed, liefjenquote:Op zondag 7 augustus 2011 16:09 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Goffer, daar is het lekker weer voor![]()
![]()
Ik zei vanmorgen nog tegen Kleine Smurfin dat het ultiem zeilweer was/is
ik was er voor de middag uit heurquote:Op zondag 7 augustus 2011 16:17 schreef Anne het volgende:
[..]
Vanmorgen lagen we nog in bed, liefjen. Dat was vanmiddag
.
Zit er serieus geen steekje los wat betreft jou en je autoquote:Op zondag 7 augustus 2011 17:29 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik wilde even mijn auto starten om de uitlaat te inspecteren, startte 'ie lastig. Toen maar stuk gaan rijden en onderweg natuurlijk weer regen (ik wil nooit in de regen rijden).
En nog bijna de berm in gevlogen omdat ik net teveel gas gaf op een rotonde.![]()
Zo eerst maar koffie zetten.
Oude autoquote:Op zondag 7 augustus 2011 17:34 schreef cofi het volgende:
Gelukkig is alles goed gegaanWaarom wil je nooit in de regen rijden?
Hoezo?:Pquote:Op zondag 7 augustus 2011 17:36 schreef Anne het volgende:
[..]
Zit er serieus geen steekje los wat betreft jou en je auto![]()
?
Wat voor een? Klassieker?quote:Op zondag 7 augustus 2011 17:41 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Oude autowil de roest niet voeden (en nee, hij is niet rot).
Ja klopt. Is eigenlijk ook belachelijk. Als ik het geld had stond 'ie 24/7 binnen en kwam 'ie alleen buiten als de zon scheen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 17:41 schreef Anne het volgende:
Gewoon. Je bent er zó ontiegelijk zuinig op, dat het gewoon eng is.
Een Duitser, meer geef ik er niet over kwijtquote:
Het zal wel zo'n lelukert zijn, maar nu ben ik nieuwsgierigquote:Op zondag 7 augustus 2011 17:46 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Een Duitser, meer geef ik er niet over kwijt
Ja . Alles om ervoor te zorgen dat de dealer een boterham kan verdienen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:53 schreef Goddelijker het volgende:
Lampje in een achterlicht vervangen van een Golf 5 is leuk werk, heel de unit moet eruit.
Steeksleutel maat 10, maat 13 en een platte schroevendraaier heb je nodig.
Die zou er zo 20 euro voor vragen...quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:54 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ja . Alles om ervoor te zorgen dat de dealer een boterham kan verdienen.
Probeer maar eens de lampje bij een Golf 4 te vervangen aan de voorkant.quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:53 schreef Goddelijker het volgende:
Lampje in een achterlicht vervangen van een Golf 5 is leuk werk, heel de unit moet eruit.
Zelfs bij een Chevrolet Matiz moet de koplamp eruit.quote:Op zondag 7 augustus 2011 19:01 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Probeer maar eens de lampje bij een Golf 4 te vervangen aan de voorkant.
Is het niet goedkoper een nieuwe Matiz te kopen?quote:Op zondag 7 augustus 2011 19:06 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Zelfs bij een Chevrolet Matiz moet de koplamp eruit.
Leve de nieuwerwetse auto'squote:Op zondag 7 augustus 2011 18:53 schreef Goddelijker het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Zoiets als Turq zekerquote:Op zondag 7 augustus 2011 20:32 schreef Dingest het volgende:
Wat een onzin, vroeg of laat roest zo'n ding toch welAls het nou een serieuze oldtimer in nieuwstaat van een enkele 10.000en euro's zou zijn is het een ander verhaal, maar volgens mij heb jij gewoon een MB die toevallig wegenbelasting vrij is. Gewoon rijden met dat ding, daar is-ie voor gemaakt
Het zijn wel koningsbakken om te rijden. Jammer van het imago alleen...quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:43 schreef Dingest het volgende:
Ik wist niet eens dat die ook zo'n vroege jaren '80 Benz had
Past wel bij hem. Ventje hier in de buurt van zelfde soort komaf en mentaliteit rijdt ook zo'n ding, hoort er kennelijk een beetje bij.
quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:11 schreef Sounddragon het volgende:
Hey Densmee, kijk: ik heb hem alvast schoongemaakt voor je![]()
[ afbeelding ]
Daarom, het is al een oude autoquote:Op zondag 7 augustus 2011 20:56 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ja is ook zo. Maargoed het is en blijft een oude auto en het is een hobby, geen vervoersmiddel. Ik heb geen auto nodig, vandaar. Als ik afgestudeerd ben komt er dan ook een goede daily bij.
je wou thuis schoonmaken en je kon geen emmer vinden?quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:11 schreef Sounddragon het volgende:
[ afbeelding ]
KS zat te klagen dat ze in bad wildequote:Op zondag 7 augustus 2011 21:04 schreef densmee het volgende:
[..]
je wou thuis schoonmaken en je kon geen emmer vinden?
wel goed waterdicht daar is ook wel iets voor te zeggen![]()
KS? Koninklijke schoonheid?quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:07 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
KS zat te klagen dat ze in bad wilde
Mijne staat helaas ook zes maanden per jaar buiten. Maar weet je, qua plaatwerk is er gewoon geen roest, een beetje vooraan door steenslag, maar de spatborden zijn goed. Dat wil ik juist zo houden. Bodem behoeft een klein beetje werk en dit wil ik niet verergeren. Maar zoals ik al zei, het is een hobby. Voornamelijk voor plezierritjes, meetings en af en toe een functionele rit of vakantiequote:Op zondag 7 augustus 2011 21:04 schreef Dingest het volgende:
[..]
Daarom, het is al een oude autoDat-ie gaat roesten ga je nu echt niet tegenhouden. Mijn Saab staat ook al 35 jaar gewoon buiten en werd beperkt mee gereden, met inmiddels de nodige roest en laswerk. Hoort er nu eenmaal bij
Ouwe afleveringquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:09 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Huh?! Seizoen is toch klaar?
Mja, als je de auto toch maar hobby-matig gebruikt zal wat door de regen of sneeuw banjeren echt niet de zaak drastisch verergeren. Zeker als je de bodem in de winter een beetje schoon houdt. Als de bodem nu een 'beetje werk' behoeft ben je sowieso al aan de late kantquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:11 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Mijne staat helaas ook zes maanden per jaar buiten. Maar weet je, qua plaatwerk is er gewoon geen roest, een beetje vooraan door steenslag, maar de spatborden zijn goed. Dat wil ik juist zo houden. Bodem behoeft een klein beetje werk en dit wil ik niet verergeren. Maar zoals ik al zei, het is een hobby. Voornamelijk voor plezierritjes, meetings en af en toe een functionele rit of vakantie
ik kan het me voorstellen die uitslag zal wel jeuken met dat zeepwaterquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:10 schreef Anne het volgende:
[..]
Inmiddels wel ja. Niet geheel vrijwillig.
quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:41 schreef Captain_Ghost het volgende:
[ afbeelding ]
Land rover 90 (boven) en 110 (onder) dat getal is een type.
Beide auto is absoluut robuuste auto kan kiezen uit diesels of v8 benzine motor.
En ook 4x4.
ze maken al sinds jaren 80 en nu nog steeds.
Rijdt heerlijk en kan overal komen wanneer je wilt.
In zijn goeiste Nederlantsquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:41 schreef Captain_Ghost het volgende:
[ afbeelding ]
Land rover 90 (boven) en 110 (onder) dat getal is een type.
Beide auto is absoluut robuuste auto kan kiezen uit diesels of v8 benzine motor.
En ook 4x4.
ze maken al sinds jaren 80 en nu nog steeds.
Rijdt heerlijk en kan overal komen wanneer je wilt.
daar maak ik nog geen probleem van, maar om nu te zeggen dat een defender robuust is.quote:
En daar maak ik geen probleem van, omdat ik gewoon te weinig kennis van zaken heb.....quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:56 schreef densmee het volgende:
[..]
daar maak ik nog geen probleem van, maar om nu te zeggen dat een defender robuust is.
Ze zijn toch ook vrij robuust? Onder bepaalde omstandigheden? Net als een Nivaquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:56 schreef densmee het volgende:
[..]
daar maak ik nog geen probleem van, maar om nu te zeggen dat een defender robuust is.
In de familie hebben wij al 10 jaar een defender TD5. Elektrisch is altijd alles kapot en roest is ook je beste vriend met die auto, maar mechanisch nog NOOIT een probleem gehad. Heeft inmiddels 155.000 gelopen en heeft ons dus nog nooit laten staan.quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:56 schreef densmee het volgende:
[..]
Ik weet niet of het exact was maar hij lag al drie kwartier in de diepvries.quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:23 schreef 2cv het volgende:
Hoe krijg je een biertje 'exact' rond het vriespunt ?
Niet eens. Ik dacht er ineens aan toen ik het uit de diepvries haalde. Ik sloeg op de dop met een leeg bierflesje en toen bevroor de bovenste 5 cm. Mijn vader vroeg nog, wat doe jequote:Op zondag 7 augustus 2011 22:32 schreef Dingest het volgende:
Zoals zij het hebben gedaan; experimenteren door flesjes na verschillende tijden uit de vriezer te trekken totdat het trucje werkte, als ik mij de aflevering goed herinner![]()
Hoe ZwartmetSuiker dat benaderd heeft weet ik niet. Misschien door hun richttijd over te nemen en de staat van het bier zo nu en dan te controleren?
Mooi dat ik kan bijdragen aan een reden om bier te drinken, haha.quote:
Je hebt geen aandelen? Dan nietquote:Op zondag 7 augustus 2011 23:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Muts weer afgezet, en terug in het land van de 'normale' mensen
Nog wat gemist de afgelopen 4 dagen?
Ik heb 4 geweldige dagen gehad, en nu begint het ECHTE leven weer, datis er gebuerdquote:Op zondag 7 augustus 2011 23:42 schreef Anne het volgende:
[..]
Je hebt het anders wel naar je zin op de foto. What happened?
Zoiets ken ikquote:Op zondag 7 augustus 2011 23:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb 4 geweldige dagen gehad, en nu begint het ECHTE leven weer, datis er gebuerd
moet jij niet naar rotterdam centraal, daar staat nu de grootste kraan van europa heb ik me laten vertellen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb 4 geweldige dagen gehad, en nu begint het ECHTE leven weer, datis er gebuerd
neuh, staat al op buzzybee geloof ikquote:Op maandag 8 augustus 2011 00:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
moet jij niet naar rotterdam centraal, daar staat nu de grootste kraan van europa heb ik me laten vertellen.
Want het gaat regenen? Wil je je wagen persoonlijk de hoogovens in schoppen?quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:23 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Uiteraard wordt mijn geplande ritje van vandaag naar IJmuiden wederom verneukt door moeder natuur.
Nee ik wil nieuwe deurrubbers hebben. Hard nodig.quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:28 schreef Duvel het volgende:
[..]
Want het gaat regenen? Wil je je wagen persoonlijk de hoogovens in schoppen?
quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:30 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Nee ik wil nieuwe deurrubbers hebben. Hard nodig.
quote:
Tis al droog joh, huiliequote:Op maandag 8 augustus 2011 11:23 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Uiteraard wordt mijn geplande ritje van vandaag naar IJmuiden wederom verneukt door moeder natuur.
51 dan ?quote:
Ben al weg. Naar school, niet naar Ijmuiden.quote:
Gezien jouw serieusheid hoef ik hier niet eens op in te gaanquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:11 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
51 dan ?
Heb je geen bestuurdersstoel in de aanbieding?![]()
Die laatste vraag was eigenlijk wel serieusquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:50 schreef daNpy het volgende:
[..]
Gezien jouw serieusheid hoef ik hier niet eens op in te gaan
Alleen met auto erbijquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:50 schreef Anne het volgende:
[..]
Die laatste vraag was eigenlijk wel serieus. Ik moet een nieuwe/andere bestuurdersstoel.
Pleur op, ik zit op m'n werk, dan ga ik toch niet uitgebreid zo'n foto bekijken.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:52 schreef Anne het volgende:
[..]
Goed kijken. Het is niet wat je denkt dat het is.
Maar nog niet met echte remmen en een degelijk onderstelquote:
Maar wel met een paar maanden geleden rondom nieuwe bremsen, en die gaan we nu dus vast niet in de kliko mikkenquote:Op maandag 8 augustus 2011 14:00 schreef daNpy het volgende:
[..]
Maar nog niet met echte remmen en een degelijk onderstel
Ik was bloedserieus jonguh!quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:50 schreef daNpy het volgende:
[..]
Gezien jouw serieusheid hoef ik hier niet eens op in te gaan
quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:11 schreef Sounddragon het volgende:
[ afbeelding ]
Jups. Om je kat of baby goed verpakt op de motor te vervoeren en tevens een overpriced afwasteiltjequote:
quote:
Die foto roept een hoop vragen op.quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Hij is nu ook duurder; is nu een collectors item natuurlijk![]()
ow?quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:41 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Die foto roept een hoop vragen op.
Het weer valt niet echt mee, he!?quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:41 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ben overigens weer thuis, toch regen gezien onderweg.
Bij een ietwat nat kruispunt 2 droge strepen getrokken van 5 meter lang
Waarom zit Anne met haar kleren aan in een kofferbak met water, bijvoorbeeldquote:
RWD en regen kan soms lastig zijnquote:
WTF?quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Hij is nu ook duurder; is nu een collectors item natuurlijk![]()
Nou, ze zat te mauwen dat ze in bad wilde; fixed!quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:52 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Waarom zit Anne met haar kleren aan in een kofferbak met water, bijvoorbeeld
Ahzo. Nou dan sla je inderdaad 2 vliegen in 1 klapquote:Op maandag 8 augustus 2011 15:58 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nou, ze zat te mauwen dat ze in bad wilde; fixed!
Beter is: leren rijdenquote:Op maandag 8 augustus 2011 15:56 schreef cofi het volgende:
Doet me denken aan een vriend van me. Die had een oude bmw, met in de winter standaard een trottoirband in zijn kofferbak....en dan nog het liefst in z'n 1 over een rotonde
Dat is weer een andere uiterste. Als je rustig aandoet is er weinig aan de handquote:Op maandag 8 augustus 2011 15:56 schreef cofi het volgende:
Doet me denken aan een vriend van me. Die had een oude bmw, met in de winter standaard een trottoirband in zijn kofferbak....en dan nog het liefst in z'n 1 over een rotonde
Nee, dat is de kat in de tuin.. geen heggen aanwezig hier..quote:
Is this for real??quote:Wij zijn op zoek naar een gedreven SOA testers die passie hebben voor het testvak
quote:
Wat een ongelofelijk KUTverhaal.quote:Als SOA tester ben je verantwoordelijk voor het voorbereiden en uitvoeren van testactiviteiten, die aantonen dat wijzigingen voldoen aan de gestelde system requirements, functionele specificaties, user requirements, productrisico's en acceptatiecriteria. Je ondersteunt de business bij het opstellen van logische testgevallen en stelt zelfstandig fysieke testgevallen op, eventueel in samenwerking met de ontwikkelaars. In sommige opdrachten ben je naast bovengenoemde uitvoerende werkzaamheden - als meewerkend voorman - verantwoordelijk voor de coördinatie van het testtraject. Tijdens andere opdrachten kan de nadruk meer liggen op SOA test automatisering, het opzetten van een framework hiervoor of het selecteren van een bruikbare toolsuite.
Kloptquote:Op maandag 8 augustus 2011 16:14 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
[..]
Wat een ongelofelijk KUTverhaal.
Zitten wel meerdere fouten in:quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:14 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Het is overigens SOA-tester ipv SOA tester.
quote:Wij zijn op zoek naar een gedreven SOA testers die passie hebben voor het testvak
quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:19 schreef cofi het volgende:
[..]
Klopt
[..]
Zitten wel meerdere fouten in:
[..]
Het is 'er zitten (nog) wel meer fouten in' óf het is 'ER zitten meerdere fouten in'; niet allebei, da's stijltechnisch niegoeiniequote:
Nee. Stijltechnische taalfouten!quote:
Maak maar, dan tieft ik de mijne wel in de klikoquote:Op maandag 8 augustus 2011 16:42 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Mag ik de nieuwe OP maken? Heb een vet koel ding gevonden.
SD is een taalnaziquote:Op maandag 8 augustus 2011 16:41 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Nee. Stijltechnische taalfouten!
Wat is vroeger?quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:47 schreef Anne het volgende:
Vroegah. Toen werden er nog wel eens 3 nieuwe SC's tegelijkertijd geopend.
Alles voor vandaagquote:
2 uur gewacht op ANWB in centrum Oslo: 'ja, sorry, er is iets misgegaan', dus weer wachten...quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:30 schreef Dingest het volgende:
Zeg Paal, hoe is het nu precies met die koelslang afgelopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |