VAGquote:
Eh, ja das een goeiequote:Op zondag 7 augustus 2011 22:19 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
FalleNk810i
waar stond jij ergens ?
nee, was met de Golf2 GTI16V van mn Broertje. Die was dit jaar aan de beurt, stond voor de hangaar naast de Dakota, stond nog een Golf2 GTI 16V naast stond ook op de 3de rij. maar volgens mij stonden we dan niet ver uitmekaar, een meter of 30 stond wel zon Golfje 2quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:25 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Eh, ja das een goeie![]()
Wel buiten de echte show area, tussen die lange rijen naast de hangars. 3de rij vanaf de hangar en dan ergens in t midden dacht ik.. Naast een rode Golf 2 met rolkooi en bbsén
Was jij met de Corrado? En waar stond je?
Hoe lager de auto hoe lager het zwaartepunt komt te liggen. Afgezien dus van hoe snel (of langzaam) die auto normaal door een bocht kan, zal ie diezelfde bocht sneller doorkomen als ik lager ligt. Dat is eerste klas natuurkunde.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:52 schreef Andyy het volgende:
Wat ik me afvraag he, die extreem verlaagde auto's, wat is het praktische nut er van? Je gaat er niet sneller door de bochten van lijkt me. Gewoon puur voor de sier?
Niet persé, de vering moet natuurlijk wel goed afgesteld staan, ze hebben in Top gear vaak genoeg laten zien dat auto's waar de vering aan gesleuteld is vaak bagger zijn.quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:07 schreef vosss het volgende:
[..]
Hoe lager de auto hoe lager het zwaartepunt komt te liggen. Afgezien dus van hoe snel (of langzaam) die auto normaal door een bocht kan, zal ie diezelfde bocht sneller doorkomen als ik lager ligt. Dat is eerste klas natuurkunde.
Maargoed, 99% van de mensen kan toch niet autorijden, dus die merken dat niet.
Een schroefsetje van ¤200,- doet dan ook veel minder dan goede schokdempers en veren. Maar het gaat daarzo vooral om het lage, niet om de wegligging. Die Golfjes stuiteren als malloten over de wegquote:Op maandag 8 augustus 2011 02:12 schreef Andyy het volgende:
[..]
Niet persé, de vering moet natuurlijk wel goed afgesteld staan, ze hebben in Top gear vaak genoeg laten zien dat auto's waar de vering aan gesleuteld is vaak bagger zijn.
Als je dan een betere wegligging wilt kan je beter een echt goede auto kopen lijkt me.
En het verandert niets aan het feit dat bijna alle VAG auto's onderstuurd zijn
-maar verder wil ik het topic er niet mee vervuilen
dat dusquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:34 schreef FalleNk810i het volgende:
Je kan lullen wat je wilt maar mijn setje was echt heel goedkoop en de wegligging is er echt 10x beter op geworden, plus de looks!
Elk jaar in begin augustus dus?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:55 schreef FalleNk810i het volgende:
Was op het vliegveld Valkenburg (ZH)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |