Of Perelotje.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:31 schreef gomi het volgende:
btw van mij mag oranje over 3 jaar 11 groene mannetjes hebben en als ze dan t wk winnen, juich ik
en t zal me een worst wezen of ze piet, henk, nando, of zargon heten
Nee. Je leest mij verkeerd. Als ik hier in Kroatie en Slovenie loop schrik je je de tering om een allochtoon. Dit terwijl het in Nederland vrij normaal is terwijl het van oorsprong toch echt een blank land is/was. Tuurlijk is Groningen vrij blank te noemen (al is de populatie spleetoogjes wel vrij hoog haha!) maar gezien mijn studieachtergrond zou je kunnen ontdekken dat mijn aversie er totaal niet is (sociaal juridisch, voor de mens klaar staan onbevooroordeeld e.d.)quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:28 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jij komt uit Groningen, daar wonen toch bijna geen allochtonen? Vind je het dan gek dat je er van schrikt. Ik ben opgegroeid in een dorp waar best wat Marokkanen woonde, en dus ben ik er ook gewend aan geraakt. Mensen zijn bang voor het onbekende, dat is altijd. Als je kennis zou maken met die mensen zou je ervaren dat het allemaal wel meevalt.
En wat ik hier bedoel is: Nederland evolueert in een ERG rap tempo itt. andere landen. Maar wellicht moeten die landen nog andere ontwikkelingen eerst doorlopen alvorens ze op het niveau van Nederland zijn. Maar toch merk ik dat andere landen niet zo happig zijn op versoepeling van immigratieregelgeving. Landen zijn wel bang voor die veranderingen.quote:En dat typische Hollandse, tja, een land evolueert godzijdank, en sommige dingen verdwijnen, en sommige komen erbij. Dat moet je accepteren.
Ooooohooooh baby love!quote:
Ik ben immer altijd leuk. Wacht, ik ga een Volendams plaatje opzetten!quote:
nl is een zeevarende natie geweest. heeft koloniën gehad en daarom dus ook onderdanen uit andere werelddelen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee. Je leest mij verkeerd. Als ik hier in Kroatie en Slovenie loop schrik je je de tering om een allochtoon. Dit terwijl het in Nederland vrij normaal is terwijl het van oorsprong toch echt een blank land is/was. Tuurlijk is Groningen vrij blank te noemen (al is de populatie spleetoogjes wel vrij hoog haha!) maar gezien mijn studieachtergrond zou je kunnen ontdekken dat mijn aversie er totaal niet is (sociaal juridisch, voor de mens klaar staan onbevooroordeeld e.d.)
[..]
En wat ik hier bedoel is: Nederland evolueert in een ERG rap tempo itt. andere landen. Maar wellicht moeten die landen nog andere ontwikkelingen eerst doorlopen alvorens ze op het niveau van Nederland zijn. Maar toch merk ik dat andere landen niet zo happig zijn op versoepeling van immigratieregelgeving. Landen zijn wel bang voor die veranderingen.
Ik heb geen ideequote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:36 schreef Renesite het volgende:
Iemand nog wat van Patrick gehoord. Zijn status blijft de hele avond al bezet. Nou is dat deels waar maar ik ervaar dat toch als een groot gemis van mijn WiFi-tijd.
Ik zie daar echt niets van terug, die inmenging. En dat Nederland zeevarend is, akkoord. Maar als ik kijk naar de regelgeving is Nederland ook niet terughoudend te noemen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:36 schreef gomi het volgende:
[..]
nl is een zeevarende natie geweest. heeft koloniën gehad en daarom dus ook onderdanen uit andere werelddelen.
dat is van oudsher zo geweest en landen met die achtergrond hebben die verandering al veel eerder doorgemaakt.
kroatie enzo btw, hebben eeuwen geleden natuurlijk te maken gehad met turkse inmenging. dus ook daar is die invloed er allang geweest
Ik denk dat ie Flikken aan het kijken is.. Maar dat is een op niets gebaseerd gokje.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:36 schreef Renesite het volgende:
Iemand nog wat van Patrick gehoord. Zijn status blijft de hele avond al bezet. Nou is dat deels waar maar ik ervaar dat toch als een groot gemis van mijn WiFi-tijd.
Zulks enen kakhoofd.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik denk dat ie Flikken aan het kijken is.. Maar dat is een op niets gebaseerd gokje.
Soms rennen we onszelf misschien wel voorbij. Het lijkt ook soms wel alsof we het moeten, alsof we altijd maar vooruit moeten, progressie maken. Maar goed, dat heb ik veul liever dan stil blijven staan.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee. Je leest mij verkeerd. Als ik hier in Kroatie en Slovenie loop schrik je je de tering om een allochtoon. Dit terwijl het in Nederland vrij normaal is terwijl het van oorsprong toch echt een blank land is/was. Tuurlijk is Groningen vrij blank te noemen (al is de populatie spleetoogjes wel vrij hoog haha!) maar gezien mijn studieachtergrond zou je kunnen ontdekken dat mijn aversie er totaal niet is (sociaal juridisch, voor de mens klaar staan onbevooroordeeld e.d.)
[..]
En wat ik hier bedoel is: Nederland evolueert in een ERG rap tempo itt. andere landen. Maar wellicht moeten die landen nog andere ontwikkelingen eerst doorlopen alvorens ze op het niveau van Nederland zijn. Maar toch merk ik dat andere landen niet zo happig zijn op versoepeling van immigratieregelgeving. Landen zijn wel bang voor die veranderingen.
die inmenging zie je daar terug in t land dat nu bv bosnie heetquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik zie daar echt niets van terug, die inmenging. En dat Nederland zeevarend is, akkoord. Maar als ik kijk naar de regelgeving is Nederland ook niet terughoudend te noemen.
Die regelgeving is gaandeweg nu wel aangepast ja. Maar stiekem zijn de Generaal Pardons wel een typisch Nederlands product. De instroom der allochtonen was vrij hoog itt. tot een land als Griekenland en Italië die een nul-norm hanteerdenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:40 schreef gomi het volgende:
[..]
die inmenging zie je daar terug in t land dat nu bv bosnie heet
die regelgeving in nl is niet zo heel anders dan de rest van eu imo.
alleen is t hier wel zo dat je door landen die voorheen onderdeel waren van t nederlands koninkrijk er ook een andere stroom is geweest. en imo is daar niets mis mee. die mensen daar zijn geboren onder de nederlandse vlag.
generaal pardons hebben we idd weleens gehad, maar dat ging om mensen die hier illegaal waren of uitgeprocedeerd. dat is weer een hele andere stroom.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
Die regelgeving is gaandeweg nu wel aangepast ja. Maar stiekem zijn de Generaal Pardons wel een typisch Nederlands product. De instroom der allochtonen was vrij hoog itt. tot een land als Griekenland en Italië die een nul-norm hanteerden
Volgens mij ook voor de eerste keer.quote:
Jawel, alleen weet ik dan niks te zeggen.quote:
Je kan ook gewoon compleet afhankelijk worden van illegale immigratie zoals de VS. Dat is ook een optie.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
Die regelgeving is gaandeweg nu wel aangepast ja. Maar stiekem zijn de Generaal Pardons wel een typisch Nederlands product. De instroom der allochtonen was vrij hoog itt. tot een land als Griekenland en Italië die een nul-norm hanteerden
Ik vind het mieters interessant om te lezen, maar neh, ik ga me er niet in mengenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jawel, alleen weet ik dan niks te zeggen.
Ik volg het ook niet echtquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jawel, alleen weet ik dan niks te zeggen.
Klopt. Hoe kunnen mensen in vredesnaam 10 jaar procederen in Nederland? Iets met lakende regelgevingquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:44 schreef gomi het volgende:
[..]
generaal pardons hebben we idd weleens gehad, maar dat ging om mensen die hier illegaal waren of uitgeprocedeerd. dat is weer een hele andere stroom.
en dat generaal pardon kennen ze ook in de ons omringende landen.
landen als italie en griekenland waren tot in de jaren 60 a70 natuurlijk landen waar we hier in nl gastarbeiders vandaan haalden.
die stroom was daar dus ook niet. die stroom liep van hen uit hierheen en werden later de turken en marokkanen bv.
Zo moeilijk is dat niet hoor.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Klopt. Hoe kunnen mensen in vredesnaam 10 jaar procederen in Nederland? Iets met lakende regelgeving!
Nee, helemaal niet zelfs.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:48 schreef Bellatrix het volgende:
Er is toch niets mis met een keer wat serieus gepraat?
Klopt. Amerika is een grote bende (quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon compleet afhankelijk worden van illegale immigratie zoals de VS. Dat is ook een optie.
Bijna 1 op de 8 NY-ers is een Aziaat, er worden meer dan 500 Spaanstalige kranten uitgegeven in de VS en meer van dat soort statistieken. Wat dat betreft is Nederland niet zo'n smeltkroes.
Heel goedquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:48 schreef Lutte het volgende:
Kijk Erik, speciaal vanwege jouw smilosofie de '' voor de punt!
Echt he.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:45 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Volgens mij ook voor de eerste keer.
ook idd, maar dat zijn er hoeveel? laatste keer iets van 5000 man ofzo?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Klopt. Hoe kunnen mensen in vredesnaam 10 jaar procederen in Nederland? Iets met lakende regelgeving!
Hoe lang zit je hier al.quote:
Neuh, gaat wel vaker serieus heurquote:
Dat zegt ook niemand, toch? Ik vind het alleen moeilijk me te mengen in een discussie die al bezig is en waar ik weinig van weet én ik momenteel weinig interesse in hebquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:48 schreef Bellatrix het volgende:
Er is toch niets mis met een keer wat serieus gepraat?
Al een heule week!quote:
Nee. Maar krijg dat elders eens voor elkaar. Engeland zet zonder pardon de zeecontainer chinezen zonder (generaalquote:
Ja, ondanks dat het meer tijdrovender is vind ik het niet per definitie slechter. Zeker niet bij mensen die wel echt willen werken etc.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee. Maar krijg dat elders eens voor elkaar. Engeland zet zonder pardon de zeecontainer chinezen zonder (generaal) pardon terug. In Nederland zit het ontzettend vol met na 24 uur dit, waar kom je vandaan, hoe zit dit dat dit dat horen horen nog meer gedoe. Heb dat tentamen thank god gehaald. Ik weet niet meer hoeveel verschillende wetteksten dat waren. Sowieso 4 stuks
Ja, prima. Zie hierbovenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:50 schreef gomi het volgende:
[..]
ook idd, maar dat zijn er hoeveel? laatste keer iets van 5000 man ofzo?
dat soort aantallen zijn natuurlijk de aantallen waardoor het nederland waar jij t over had veranderd.
die veranderingen komen door de andere stromen
Daar maak je wel de fout dat het willen werken geen spelregel is.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:51 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, ondanks dat het meer tijdrovender is vind ik het niet per definitie slechter. Zeker niet bij mensen die wel echt willen werken etc.
hehe ze zetten die container uit, maar engeland is nou niet direct een voorbeeld voor die nullijn aan immigranten hequote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee. Maar krijg dat elders eens voor elkaar. Engeland zet zonder pardon de zeecontainer chinezen zonder (generaal) pardon terug. In Nederland zit het ontzettend vol met na 24 uur dit, waar kom je vandaan, hoe zit dit dat dit dat horen horen nog meer gedoe. Heb dat tentamen thank god gehaald. Ik weet niet meer hoeveel verschillende wetteksten dat waren. Sowieso 4 stuks
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
Duw ze in een containerschip en verkoop ze dat is die ouderwetse WIC mentaliteit! En van dat geld kunnen we gelijk de wankele euro weer rechttrekken. Slotje.
Als voorbeeld.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Daar maak je wel de fout dat het willen werken geen spelregel is.
Het niet mogen werken van asielzoekers is wel een spelregel.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Daar maak je wel de fout dat het willen werken geen spelregel is.
Nee. Okee... maar om ons heen is men gewoon op andere manieren wel terughoudender.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:53 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe ze zetten die container uit, maar engeland is nou niet direct een voorbeeld voor die nullijn aan immigranten he
Fucking belachelijkquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het niet mogen werken van asielzoekers is wel een spelregel.
Die mag maximaal 24 weken werken met allerlei toestemmingen en papieren en zulks die je nooit gaat krijgen als asielzoeker.quote:
maar t begon over de het veranderende nedeland, het gebrek aan herkenning in t nl elftal. ik geef aan dat die generaal pardons zulke kleine aantallen zijn dat die niet van toepassing zijn op t veranderende nederland.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, prima. Zie hierboven
Kleine beetjes hier daar hier daar.. Maar het begint over het algemeen al bij de voordeur. Tot een aantal jaren terug kreeg je in Nederland over het algemeen meer voet tussen de deur dan in bijvoorbeeld Denemarken, Cyprus, Italië, Griekenland of Engeland.
Klopt. Exacte aantallen weet ik niet, maar heb het inderdaad gehad tijdens tentamens.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die mag maximaal 24 weken werken met allerlei toestemmingen en papieren en zulks die je nooit gaat krijgen als asielzoeker.
Percentueel zal het in Nederland hoger liggen dan in DLDquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:55 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ben niet zo thuis in hoe andere landen om ons heen het regelen, maar Duitsland is toch ook overspoelt met Turken?
En in Belgie is het toch ook erg hoog?
Klopt. Duitsland zit idd vol met turken.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:55 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ben niet zo thuis in hoe andere landen om ons heen het regelen, maar Duitsland is toch ook overspoelt met Turken?
en engeland is ook net als hier.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:55 schreef Bellatrix het volgende:
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:56 schreef Zeroku het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/352462
Banny of Rene.
Kan hier wat aan gedaan worden. Pretty please?
Klopt. We raken de weg kwijtquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:56 schreef gomi het volgende:
[..]
maar t begon over de het veranderende nedeland, het gebrek aan herkenning in t nl elftal. ik geef aan dat die generaal pardons zulke kleine aantallen zijn dat die niet van toepassing zijn op t veranderende nederland.
dat van dat generaal pardon is een heel andere discussie. en over landen als italie en griekenland heb ik hier verder boven ook al iets gezegd. dat waren zelf de exporterende landen.
Ja, jij mag ook met je knopjes spelenquote:
*aai, aaiquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:57 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, jij mag ook met je knopjes spelen.
hmm als je in nk de mensen die van de oude kolonien niet meerekent ws niet. die mensen die al geboren zijn onder de nederlandse vlagquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Klopt. Exacte aantallen weet ik niet, maar heb het inderdaad gehad tijdens tentamens.
[..]
Percentueel zal het in Nederland hoger liggen dan in DLD
Lekker kromme vergelijking.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
En ze mogen maar liefst kortdurend werk verrichten en maximaal 185 zelf verdienen na het inhouden van allerlei kosten. Dat is cashen als asielzoeker zeg. Als je hier een dronken lul op twee poten bent krijg je al meer aan bijstand en huursubsidie.
quote:
quote:
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:57 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, jij mag ook met je knopjes spelen.
hehe maar ach was wel ff leuk om serieus te zijn hier hequote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Klopt. We raken de weg kwijt!
Komt door mijn tekort aan kennis van voetbalteams.
Dat kan je over het algemeen met mij wel. Al zeg ik het zelf.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:59 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe maar ach was wel ff leuk om serieus te zijn hier he
ik meestal ook wel hoor.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat kan je over het algemeen met mij wel. Al zeg ik het zelf.
Nederland was niet zo royaal met het uitdelen van Nederlandse documenten aan mensen uit de voormalige koloniën. Niet zoals de Britten en de Fransen dat waren.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:58 schreef gomi het volgende:
[..]
hmm als je in nk de mensen die van de oude kolonien niet meerekent ws niet. die mensen die al geboren zijn onder de nederlandse vlag
Een kromme vergelijking is een banaan en een boemerang vergelijken.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:58 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Lekker kromme vergelijking.
[..].
De dag was nog maar 23 seconden oud op het moment van jouw schrijvenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:00 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb wel weer genoeg gehad voor vandaag
hmm maar dat lag bv anders met suriname toen die onafhankelijk werd. met indonesie ging t om een minder prettige manier.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nederland was niet zo royaal met het uitdelen van Nederlandse documenten aan mensen uit de voormalige koloniën. Niet zoals de Britten en de Fransen dat waren.
Ik bedoel maar!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
De dag was nog maar 23 seconden oud op het moment van jouw schrijven
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:02 schreef Bellatrix het volgende:
Doe mij maar zo'n blauw wafel, met wat aardbeikes.
Ik vond het wel wat. Ferry Doedens was er ook.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:02 schreef Renesite het volgende:
Ow. Dat Flikker op. Is dat itneressant?
Heb je ook de pest aan de Oxford komma?quote:
Ow. ferry. okee... Maar die ene ook? Arie? En Geert Hoesquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:03 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik vond het wel wat. Ferry Doedens was er ook.
Arie ja, lekker ongeschoren.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow. ferry. okee... Maar die ene ook? Arie? En Geert Hoes
Ik en patrick gaan tzt eens Geert ontvoeren. Geertquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:07 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Arie ja, lekker ongeschoren.![]()
Geert niet gezien. Hij heeft trouwens een vriendin!![]()
las ik in de story bij de kapper, haha nee stiekem heb ik een abonnement.
Indonesië wilde de NL-ers houden, maar dat moest opgegeven worden onder druk van de VS.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:01 schreef gomi het volgende:
[..]
hmm maar dat lag bv anders met suriname toen die onafhankelijk werd. met indonesie ging t om een minder prettige manier.
Wasda?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:06 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Heb je ook de pest aan de Oxford komma?
xx
Firefly, Erik en, Zeroku.quote:
Oh, die. Ik ben tegen.quote:
stel jeje verkiesbaarquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
Als ik leider word ga ik ook gewoon met bevolkingsgroepen schuiven. Gewoon omdat het kan.
Ja lekker heur, met jou?quote:
Mag niet.quote:
Afschuwelijkquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Firefly, Erik en, Zeroku.
Firefly, Erik en Zeroku.
Bovenste komma na de en is de Oxford komma. Ik heb er echt een tyfushekel aan.
ach weer aan de sleur gewendquote:
Kom naar Amsterdam zaterdag jonge.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ach weer aan de sleur gewend
vakantie in de zon lijkt alweer zo ver weg
maar verder ok
zin in een feesie
k danquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, ff lekker rustig achter de laptop met een neut
Trusten!quote:
ik zeg ook niets over t moeten of niet moeten, alleen dat t daar op een minder prettige manier is verlopen en dat t daarom daar anders is gelopen met de documenten dan bv suriname.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Indonesië wilde de NL-ers houden, maar dat moest opgegeven worden onder druk van de VS.
Dankzij afschaffing van de slavernij en de Britten zit Suriname vol Hindoes.
feessie daarquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:13 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Kom naar Amsterdam zaterdag jonge.
Gaypride.quote:
Deze shit bedoel ik nou, op Facebook.quote:Hey guys it's Obamas birthday go out and buy a watermellon!
Amerikaanse vriendin is er!quote:
watermellonquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Deze shit bedoel ik nou, op Facebook.
Unfriend.
Ja dat ook.quote:
Haha nee hoor, ze is nu in Duitsland, ze is lerares voor Britse en Amerikaanse kinderen. En dus maakt ze ook uitstapjes naar hier enzo.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:19 schreef gomi het volgende:
[..]
en is ze lesbisch? of gewoon voor de fun?
ah kquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Haha nee hoor, ze is nu in Duitsland, ze is lerares voor Britse en Amerikaanse kinderen. En dus maakt ze ook uitstapjes naar hier enzo.
Ja, vorig jaar ook al, maar toen gingen we naar musea enzo. Dit zal ietsje anders worden, kijken of ze het aan kan.quote:
whehehehehe ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:21 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, vorig jaar ook al, maar toen gingen we naar musea enzo. Dit zal ietsje anders worden, kijken of ze het aan kan.
Yep, ze is best terughoudend als ze nuchter is, maar als ze 3 biertjes op heeft doet ze haar broek al uit dus dat gaat wel goed komen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ah, die neemt meteen het hele feestpakket![]()
yeah zul je zien dat die straks op een boot springt en al halfnaakt dansend door de grachten gaatquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:21 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, vorig jaar ook al, maar toen gingen we naar musea enzo. Dit zal ietsje anders worden, kijken of ze het aan kan.
Pics.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:23 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Yep, ze is best terughoudend als ze nuchter is, maar als ze 3 biertjes op heeft doet ze haar broek al uit dus dat gaat wel goed komen.
Komt ze ook eens in een stad waar leven is.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:21 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Tja, dat is per land verschillend. In de V.S. zijn ze nogal kwistig met dergelijke papieren.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:15 schreef gomi het volgende:
[..]
ik zeg ook niets over t moeten of niet moeten, alleen dat t daar op een minder prettige manier is verlopen en dat t daarom daar anders is gelopen met de documenten dan bv suriname.
en ook dat van de afschaffing van de slavernij heeft wederom niets van doen met de papieren en of t makkelijk is/was om die daarte verkrijgen.
en t waren btw niet alleen hindoes, maar ook moslims. t waren wel allemaal hindoestanen
Die heb ik ja.quote:
Oeh, oeh wanneer ontmoet ik haar?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:23 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Yep, ze is best terughoudend als ze nuchter is, maar als ze 3 biertjes op heeft doet ze haar broek al uit dus dat gaat wel goed komen.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:23 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
is ze beetje leuk? if so, kom ik wel ff langs met 3 biertjesquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:23 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
quote:
Wel een goede eerste indruk, een foto met je kut in beeld.quote:
quote:
Can't blame a man for trying.quote:
Ja en nu je punt?quote:
Zo te horen hoef je voor haar niet eens echt je best te doen.quote:
Dat komt mooi uit want ik ben toch waardeloos met vrouwen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:26 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Zo te horen hoef je voor haar niet eens echt je best te doen.
ze wordt al verdeeldquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:27 schreef Bellatrix het volgende:
Niet zo over haar praten, bastaarden!
ik snap wel wat je bedoelde net hoor, maar ging ff mank na die opmerking over makkelijker papieren in landen als fra en gbr.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Tja, dat is per land verschillend. In de V.S. zijn ze nogal kwistig met dergelijke papieren.
Nee, dat is het ook niet, maar ik vind dat hele gebeuren van mensen handel (vrijwillig of niet) zo'n raar fenomeen.
Nee, het waren wel voornamelijk Hindoes. De Britten deden niet aan slavenhandel meer en lieten dat over aan de mensen in India zelf. Een moslim mag geen andere moslim als slaaf hebben dus de hindoe's waren de lul. Het zijn altijd de andere die de lul zijn.
Sry.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:27 schreef Bellatrix het volgende:
Hang hier een paar maandjes rond en voor je het weet heb je een huwelijksaanzoek te pakken.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat komt mooi uit want ik ben toch waardeloos met vrouwen.
Je zei zelf dat ze haar broek uitdeed bij 3 biertjes.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:27 schreef Bellatrix het volgende:
Of een SOA, natuurlijk.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:28 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Hang hier een paar maandjes rond en voor je het weet heb je een huwelijksaanzoek te pakken.
Ik wil niet trouwen maar neuken.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:28 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Hang hier een paar maandjes rond en voor je het weet heb je een huwelijksaanzoek te pakken.
ik sprak nog lief he. ik bood ook nog aan om met 3 biertjes langs te komenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:27 schreef Bellatrix het volgende:
Zo laag zak ik dan weer niet.quote:
Volgens mij moet je dan in RLS zijn.quote:
Of Singles.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:31 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Volgens mij moet je dan in RLS zijn.
Contracti of hoe ze dat ook noemden. Zo'n documentaire over gezien hoe hele families werden voorgelogen en als analfabeet wat kruisjes zetten en de boot naar Suriname werden ingeduwd. Waren onaanraakbaren die ze liever kwijt dan rijk waren in het mooie India.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:27 schreef gomi het volgende:
[..]
ik snap wel wat je bedoelde net hoor, maar ging ff mank na die opmerking over makkelijker papieren in landen als fra en gbr.
waren voornamelijk hindoes idd, maar zaten ook moslims tussen.
t was ook geen slavenhandel, t waren contractarbeiders.
mijn overgrootouders zijn zo zelf naar suriname gegaan. en gewoon vrijwillig.
naja op1 na geloof ik. die had een ander probleem en belandde in sur
dan niet, maar zeik dan niet dat je niet neukt. of maak er er werk van met iemand of ga desnoods naar de hoeren. maar klaag verder niet imoquote:
Ik klaag niet ik maak een grap.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:32 schreef gomi het volgende:
[..]
dan niet, maar zeik dan niet dat je niet neukt. of maak er er werk van met iemand of ga desnoods naar de hoeren. maar klaag verder niet imo
Ik ben ontvangen in een relatie tussen gehuwden. Niets bastaard aan, inteeltbarbaar!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:27 schreef Bellatrix het volgende:
Ik zal deze maar niet inkoppen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:30 schreef Koen66 het volgende:
Iedereen wil Bella d'r vriendin dronken voeren en niemand Bella zelf
Ik heb eigenlijk een piemel.quote:
Ik dacht dat daar juist de stelletjes zaten.quote:
yeah maar documentaires vertellen niet alles zoals t echt was.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Contracti of hoe ze dat ook noemden. Zo'n documentaire over gezien hoe hele families werden voorgelogen en als analfabeet wat kruisjes zetten en de boot naar Suriname werden ingeduwd. Waren onaanraakbaren die ze liever kwijt dan rijk waren in het mooie India.
Neen, vooral veel wanhoop enzo.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:34 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik dacht dat daar juist de stelletjes zaten.
quote:
In wat?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:31 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Hotquote:
Nah ik zie Stephan als een vriend.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:30 schreef Koen66 het volgende:
Iedereen wil Bella d'r vriendin dronken voeren en niemand Bella zelf
Oh dan hoor ik er toch wel thuis.quote:
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:31 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Real Life Soaps & Streamsquote:
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:36 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Real Life Soaps & Streams
Schijnen de meeste hete huisvrouwen te zitten die de hele dag geen reet te doen hebben.
Zeiken dat ik niet neuk doe ik in andere topics.quote:
Het was een documentaire of vanuit de oude doosch over mensen die nog geboren waren in India zelf en hun ervaringen vertelden voor hun nageslacht en zulks. Brahmanen? Doe maar chique. Heb je daar nog een beetje wat van meegekregen qua opvoeding in de offerandes en rituelen en meer van dat?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:35 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah maar documentaires vertellen niet alles zoals t echt was.
dat weet ik als journalist.
en ten 2e weet ik uit fam geschiedenis hoe t gegaan is met mijn fam. en nee geen onaanraakbaren, maar brahmanen.
troost je, ik ben getrouwd en neuk ook nauwelijksquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Zeiken dat ik niet neuk doe ik in andere topics.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
troost je, ik ben getrouwd en neuk ook nauwelijks
maar er zijn zoveel boten die kant uitgeweest. en ja t zal heel erg verschilt hebben.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het was een documentaire of vanuit de oude doosch over mensen die nog geboren waren in India zelf en hun ervaringen vertelden voor hun nageslacht en zulks. Brahmanen? Doe maar chique. Heb je daar nog een beetje wat van meegekregen qua opvoeding in de offerandes en rituelen en meer van dat?
Slaap ze.quote:
Als ik om een Hindoe ga vragen in nood dan kan je beter de priester oppiepen om het sacrament der zieken uit te laten voerenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:41 schreef gomi het volgende:
[..]
maar er zijn zoveel boten die kant uitgeweest. en ja t zal heel erg verschilt hebben.
yeah, van alles. ik word ook nog om de zoveel tijd gevraagd om soort van priester te worden
nah, mijn Sloveens is niet wat je ervan zou verwachtenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:46 schreef Renesite het volgende:
Hoe zeg je: sterf met je fackung asocialiteit tiefus sloveen in het Sloveens? Ik lees het later wel.
die z facking tifus asocialiteit slovenskiquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:46 schreef Renesite het volgende:
Hoe zeg je: sterf met je fackung asocialiteit tiefus sloveen in het Sloveens? Ik lees het later wel.
Mijn verwachting was dat het slecht was, dus dan is het eigenlijk heel goed?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nah, mijn Sloveens is niet wat je ervan zou verwachten
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:48 schreef Zeroku het volgende:
Prekleti die z tifus asocialiteit slovenski
oeps, dar kan je er idd uit lezenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mijn verwachting was dat het slecht was, dus dan is het eigenlijk heel goed?
i know, wijsheid is nl iets anders dan een boekje lezen. dus in jouw geval ga je ws voor t boekjequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als ik om een Hindoe ga vragen in nood dan kan je beter de priester oppiepen om het sacrament der zieken uit te laten voeren
Eensch, als mijn ogen open willen hahaquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 05:03 schreef Ian_Nick het volgende:
Mensen, mensen, het is weer vrijdag heur. Goedheid.
Dat dus. Lekker op de tast naar mijn werk.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 05:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Eensch, als mijn ogen open willen haha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Nogal, leuk als je net weg bent gegaan om hier te werken. Nou ja, we zien wel, officieel is er nog niets bekend, maar er schijnt een lijst te zijn.quote:
als je weer thuis bent warm ik jou wel op!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 09:20 schreef Renesite het volgende:
Ah. Bijna half 10.vaak warmt tussen nu en 10min mijn tent erg op...
joah!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 09:23 schreef Renesite het volgende:
Jij bent net een electrosch kacheltje ja
Vloeistoffen mee in het vliegtuig? Je koopt ze op Schiphol mag ik aannemen?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 09:03 schreef charmed_angel het volgende:
Nou hopen dan maar dat het goed komt voor jou Pheno
Weet iemand wat je beter kunt vervoeren in een vliegtuig?
Blikjes bier of flesjes bier?
handbagage of koffer? Waarom zou je dat willen trouwens?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 09:03 schreef charmed_angel het volgende:
Nou hopen dan maar dat het goed komt voor jou Pheno
Weet iemand wat je beter kunt vervoeren in een vliegtuig?
Blikjes bier of flesjes bier?
En dat, want overal is bier goedkoop, behalve op vliegveldenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 09:28 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
handbagage of koffer? Waarom zou je dat willen trouwens?
Kofferquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 09:28 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
handbagage of koffer? Waarom zou je dat willen trouwens?
ik zou voor blikjes gaan en dan in een zak doen en goed afsluiten. Nu ga ik slapenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 09:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Koffer
Vriend van mij woont op tenerife en wilt graag kanon hebben
Ja hoor in je koffer welquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:14 schreef Toverheks het volgende:
mag je dan bier meenemen in het vliegtuig???
slaap lekker Patje
dus je gaat heel wat meeslepen, vergeet je de drop nietquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja hoor in je koffer wel
Ik moet ook hagelslag, koffiebroodjes en sambal meenemen
En de stroopwafels!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dus je gaat heel wat meeslepen, vergeet je de drop niet
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En de stroopwafels!
Overigens zou ik ook kiezen voor "blikjes".
Nou ja, eigenlijk zou ik überhaupt geen Kanon meenemen, maar dat terzijde.
ga masturberen!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:10 schreef Renesite het volgende:
Okee... never thought to say it loud: ikverveel
me
!
Dan vervelt ie zichquote:
daar zijn ze niet echt gek op die spanjaardenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dus je gaat heel wat meeslepen, vergeet je de drop niet
wat dan? Ik kan verschillende sooorten meenemen, die NIET te koop zijn op Tenerifequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En de stroopwafels!
Overigens zou ik ook kiezen voor "blikjes".
Nou ja, eigenlijk zou ik überhaupt geen Kanon meenemen, maar dat terzijde.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
daar zijn ze niet echt gek op die spanjaarden
Ik moet nog een essay maken, zal ik je de gegevens even opsturen?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:10 schreef Renesite het volgende:
Okee... never thought to say it loud: ikverveel
me
!
Waarover?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik moet nog een essay maken, zal ik je de gegevens even opsturen?
Qftquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:57 schreef iBenny het volgende:
Saaaaaaamen zijn.,... is samen lachen, samen huilen
Ja en nu typ ik al er vanafquote:
Hmhmquote:
Uhm. Ja, dacht het wel. Die witte Samsung in ieder geval.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Is het nou die ene waarvan je de link in het topic zette?
quote:
Adobe reader, virusscanner, Skype? En je gebruikt natuurlijk wel Chromequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:27 schreef Zeroku het volgende:
Wat zijn nog meer van die standaardprogramma's die wel handig zijn?
Heb m'n torrent zooi al, CCleaner al, Whatpulse al.
Stond er al op, stond er al op, stond er al op. En jep.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Adobe reader, virusscanner, Skype? En je gebruikt natuurlijk wel Chrome?
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:33 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Stond er al op, stond er al op, stond er al op. En jep..
VLCplayerquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:27 schreef Zeroku het volgende:
Wat zijn nog meer van die standaardprogramma's die wel handig zijn?
Heb m'n torrent zooi al, CCleaner al, Whatpulse al.
Ohja. Thanksquote:
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:40 schreef Pheno het volgende:
Oh en winrar of iets dergelijks natuurlijk.
Zit dat niet allemaal standaard erbij voortaan?quote:
Flash wel in Chrome, winrar niet(zips wel, rars niet).quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:41 schreef Zeroku het volgende:
[..]
[..]
Zit dat niet allemaal standaard erbij voortaan?
Zit er ook al bijquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:44 schreef iBenny het volgende:
Een officepakket is idd ook wel handig.
Die heb ik al. De rest ga ik voor kaiken. Thanksquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
Libreoffice
Adobe PFD reader
Chrome
Synctoy
Foobar
7zip
MSE
Geen idee, mijn laatste windows pc was met windows 2000quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:41 schreef Zeroku het volgende:
[..]
[..]
Zit dat niet allemaal standaard erbij voortaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |