Of Perelotje.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:31 schreef gomi het volgende:
btw van mij mag oranje over 3 jaar 11 groene mannetjes hebben en als ze dan t wk winnen, juich ik
en t zal me een worst wezen of ze piet, henk, nando, of zargon heten
Nee. Je leest mij verkeerd. Als ik hier in Kroatie en Slovenie loop schrik je je de tering om een allochtoon. Dit terwijl het in Nederland vrij normaal is terwijl het van oorsprong toch echt een blank land is/was. Tuurlijk is Groningen vrij blank te noemen (al is de populatie spleetoogjes wel vrij hoog haha!) maar gezien mijn studieachtergrond zou je kunnen ontdekken dat mijn aversie er totaal niet is (sociaal juridisch, voor de mens klaar staan onbevooroordeeld e.d.)quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:28 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jij komt uit Groningen, daar wonen toch bijna geen allochtonen? Vind je het dan gek dat je er van schrikt. Ik ben opgegroeid in een dorp waar best wat Marokkanen woonde, en dus ben ik er ook gewend aan geraakt. Mensen zijn bang voor het onbekende, dat is altijd. Als je kennis zou maken met die mensen zou je ervaren dat het allemaal wel meevalt.
En wat ik hier bedoel is: Nederland evolueert in een ERG rap tempo itt. andere landen. Maar wellicht moeten die landen nog andere ontwikkelingen eerst doorlopen alvorens ze op het niveau van Nederland zijn. Maar toch merk ik dat andere landen niet zo happig zijn op versoepeling van immigratieregelgeving. Landen zijn wel bang voor die veranderingen.quote:En dat typische Hollandse, tja, een land evolueert godzijdank, en sommige dingen verdwijnen, en sommige komen erbij. Dat moet je accepteren.
Ooooohooooh baby love!quote:
Ik ben immer altijd leuk. Wacht, ik ga een Volendams plaatje opzetten!quote:
nl is een zeevarende natie geweest. heeft koloniën gehad en daarom dus ook onderdanen uit andere werelddelen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee. Je leest mij verkeerd. Als ik hier in Kroatie en Slovenie loop schrik je je de tering om een allochtoon. Dit terwijl het in Nederland vrij normaal is terwijl het van oorsprong toch echt een blank land is/was. Tuurlijk is Groningen vrij blank te noemen (al is de populatie spleetoogjes wel vrij hoog haha!) maar gezien mijn studieachtergrond zou je kunnen ontdekken dat mijn aversie er totaal niet is (sociaal juridisch, voor de mens klaar staan onbevooroordeeld e.d.)
[..]
En wat ik hier bedoel is: Nederland evolueert in een ERG rap tempo itt. andere landen. Maar wellicht moeten die landen nog andere ontwikkelingen eerst doorlopen alvorens ze op het niveau van Nederland zijn. Maar toch merk ik dat andere landen niet zo happig zijn op versoepeling van immigratieregelgeving. Landen zijn wel bang voor die veranderingen.
Ik heb geen ideequote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:36 schreef Renesite het volgende:
Iemand nog wat van Patrick gehoord. Zijn status blijft de hele avond al bezet. Nou is dat deels waar maar ik ervaar dat toch als een groot gemis van mijn WiFi-tijd.
Ik zie daar echt niets van terug, die inmenging. En dat Nederland zeevarend is, akkoord. Maar als ik kijk naar de regelgeving is Nederland ook niet terughoudend te noemen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:36 schreef gomi het volgende:
[..]
nl is een zeevarende natie geweest. heeft koloniën gehad en daarom dus ook onderdanen uit andere werelddelen.
dat is van oudsher zo geweest en landen met die achtergrond hebben die verandering al veel eerder doorgemaakt.
kroatie enzo btw, hebben eeuwen geleden natuurlijk te maken gehad met turkse inmenging. dus ook daar is die invloed er allang geweest
Ik denk dat ie Flikken aan het kijken is.. Maar dat is een op niets gebaseerd gokje.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:36 schreef Renesite het volgende:
Iemand nog wat van Patrick gehoord. Zijn status blijft de hele avond al bezet. Nou is dat deels waar maar ik ervaar dat toch als een groot gemis van mijn WiFi-tijd.
Zulks enen kakhoofd.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik denk dat ie Flikken aan het kijken is.. Maar dat is een op niets gebaseerd gokje.
Soms rennen we onszelf misschien wel voorbij. Het lijkt ook soms wel alsof we het moeten, alsof we altijd maar vooruit moeten, progressie maken. Maar goed, dat heb ik veul liever dan stil blijven staan.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee. Je leest mij verkeerd. Als ik hier in Kroatie en Slovenie loop schrik je je de tering om een allochtoon. Dit terwijl het in Nederland vrij normaal is terwijl het van oorsprong toch echt een blank land is/was. Tuurlijk is Groningen vrij blank te noemen (al is de populatie spleetoogjes wel vrij hoog haha!) maar gezien mijn studieachtergrond zou je kunnen ontdekken dat mijn aversie er totaal niet is (sociaal juridisch, voor de mens klaar staan onbevooroordeeld e.d.)
[..]
En wat ik hier bedoel is: Nederland evolueert in een ERG rap tempo itt. andere landen. Maar wellicht moeten die landen nog andere ontwikkelingen eerst doorlopen alvorens ze op het niveau van Nederland zijn. Maar toch merk ik dat andere landen niet zo happig zijn op versoepeling van immigratieregelgeving. Landen zijn wel bang voor die veranderingen.
die inmenging zie je daar terug in t land dat nu bv bosnie heetquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik zie daar echt niets van terug, die inmenging. En dat Nederland zeevarend is, akkoord. Maar als ik kijk naar de regelgeving is Nederland ook niet terughoudend te noemen.
Die regelgeving is gaandeweg nu wel aangepast ja. Maar stiekem zijn de Generaal Pardons wel een typisch Nederlands product. De instroom der allochtonen was vrij hoog itt. tot een land als Griekenland en Italië die een nul-norm hanteerdenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:40 schreef gomi het volgende:
[..]
die inmenging zie je daar terug in t land dat nu bv bosnie heet
die regelgeving in nl is niet zo heel anders dan de rest van eu imo.
alleen is t hier wel zo dat je door landen die voorheen onderdeel waren van t nederlands koninkrijk er ook een andere stroom is geweest. en imo is daar niets mis mee. die mensen daar zijn geboren onder de nederlandse vlag.
generaal pardons hebben we idd weleens gehad, maar dat ging om mensen die hier illegaal waren of uitgeprocedeerd. dat is weer een hele andere stroom.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
Die regelgeving is gaandeweg nu wel aangepast ja. Maar stiekem zijn de Generaal Pardons wel een typisch Nederlands product. De instroom der allochtonen was vrij hoog itt. tot een land als Griekenland en Italië die een nul-norm hanteerden
Volgens mij ook voor de eerste keer.quote:
Jawel, alleen weet ik dan niks te zeggen.quote:
Je kan ook gewoon compleet afhankelijk worden van illegale immigratie zoals de VS. Dat is ook een optie.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
Die regelgeving is gaandeweg nu wel aangepast ja. Maar stiekem zijn de Generaal Pardons wel een typisch Nederlands product. De instroom der allochtonen was vrij hoog itt. tot een land als Griekenland en Italië die een nul-norm hanteerden
Ik vind het mieters interessant om te lezen, maar neh, ik ga me er niet in mengenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jawel, alleen weet ik dan niks te zeggen.
Ik volg het ook niet echtquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jawel, alleen weet ik dan niks te zeggen.
Klopt. Hoe kunnen mensen in vredesnaam 10 jaar procederen in Nederland? Iets met lakende regelgevingquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:44 schreef gomi het volgende:
[..]
generaal pardons hebben we idd weleens gehad, maar dat ging om mensen die hier illegaal waren of uitgeprocedeerd. dat is weer een hele andere stroom.
en dat generaal pardon kennen ze ook in de ons omringende landen.
landen als italie en griekenland waren tot in de jaren 60 a70 natuurlijk landen waar we hier in nl gastarbeiders vandaan haalden.
die stroom was daar dus ook niet. die stroom liep van hen uit hierheen en werden later de turken en marokkanen bv.
Zo moeilijk is dat niet hoor.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Klopt. Hoe kunnen mensen in vredesnaam 10 jaar procederen in Nederland? Iets met lakende regelgeving!
Nee, helemaal niet zelfs.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:48 schreef Bellatrix het volgende:
Er is toch niets mis met een keer wat serieus gepraat?
Klopt. Amerika is een grote bende (quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon compleet afhankelijk worden van illegale immigratie zoals de VS. Dat is ook een optie.
Bijna 1 op de 8 NY-ers is een Aziaat, er worden meer dan 500 Spaanstalige kranten uitgegeven in de VS en meer van dat soort statistieken. Wat dat betreft is Nederland niet zo'n smeltkroes.
Heel goedquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:48 schreef Lutte het volgende:
Kijk Erik, speciaal vanwege jouw smilosofie de '' voor de punt!
Echt he.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:45 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Volgens mij ook voor de eerste keer.
ook idd, maar dat zijn er hoeveel? laatste keer iets van 5000 man ofzo?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Klopt. Hoe kunnen mensen in vredesnaam 10 jaar procederen in Nederland? Iets met lakende regelgeving!
Hoe lang zit je hier al.quote:
Neuh, gaat wel vaker serieus heurquote:
Dat zegt ook niemand, toch? Ik vind het alleen moeilijk me te mengen in een discussie die al bezig is en waar ik weinig van weet én ik momenteel weinig interesse in hebquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:48 schreef Bellatrix het volgende:
Er is toch niets mis met een keer wat serieus gepraat?
Al een heule week!quote:
Nee. Maar krijg dat elders eens voor elkaar. Engeland zet zonder pardon de zeecontainer chinezen zonder (generaalquote:
Ja, ondanks dat het meer tijdrovender is vind ik het niet per definitie slechter. Zeker niet bij mensen die wel echt willen werken etc.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee. Maar krijg dat elders eens voor elkaar. Engeland zet zonder pardon de zeecontainer chinezen zonder (generaal) pardon terug. In Nederland zit het ontzettend vol met na 24 uur dit, waar kom je vandaan, hoe zit dit dat dit dat horen horen nog meer gedoe. Heb dat tentamen thank god gehaald. Ik weet niet meer hoeveel verschillende wetteksten dat waren. Sowieso 4 stuks
Ja, prima. Zie hierbovenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:50 schreef gomi het volgende:
[..]
ook idd, maar dat zijn er hoeveel? laatste keer iets van 5000 man ofzo?
dat soort aantallen zijn natuurlijk de aantallen waardoor het nederland waar jij t over had veranderd.
die veranderingen komen door de andere stromen
Daar maak je wel de fout dat het willen werken geen spelregel is.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:51 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, ondanks dat het meer tijdrovender is vind ik het niet per definitie slechter. Zeker niet bij mensen die wel echt willen werken etc.
hehe ze zetten die container uit, maar engeland is nou niet direct een voorbeeld voor die nullijn aan immigranten hequote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee. Maar krijg dat elders eens voor elkaar. Engeland zet zonder pardon de zeecontainer chinezen zonder (generaal) pardon terug. In Nederland zit het ontzettend vol met na 24 uur dit, waar kom je vandaan, hoe zit dit dat dit dat horen horen nog meer gedoe. Heb dat tentamen thank god gehaald. Ik weet niet meer hoeveel verschillende wetteksten dat waren. Sowieso 4 stuks
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
Duw ze in een containerschip en verkoop ze dat is die ouderwetse WIC mentaliteit! En van dat geld kunnen we gelijk de wankele euro weer rechttrekken. Slotje.
Als voorbeeld.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Daar maak je wel de fout dat het willen werken geen spelregel is.
Het niet mogen werken van asielzoekers is wel een spelregel.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Daar maak je wel de fout dat het willen werken geen spelregel is.
Nee. Okee... maar om ons heen is men gewoon op andere manieren wel terughoudender.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:53 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe ze zetten die container uit, maar engeland is nou niet direct een voorbeeld voor die nullijn aan immigranten he
Fucking belachelijkquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het niet mogen werken van asielzoekers is wel een spelregel.
Die mag maximaal 24 weken werken met allerlei toestemmingen en papieren en zulks die je nooit gaat krijgen als asielzoeker.quote:
maar t begon over de het veranderende nedeland, het gebrek aan herkenning in t nl elftal. ik geef aan dat die generaal pardons zulke kleine aantallen zijn dat die niet van toepassing zijn op t veranderende nederland.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, prima. Zie hierboven
Kleine beetjes hier daar hier daar.. Maar het begint over het algemeen al bij de voordeur. Tot een aantal jaren terug kreeg je in Nederland over het algemeen meer voet tussen de deur dan in bijvoorbeeld Denemarken, Cyprus, Italië, Griekenland of Engeland.
Klopt. Exacte aantallen weet ik niet, maar heb het inderdaad gehad tijdens tentamens.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die mag maximaal 24 weken werken met allerlei toestemmingen en papieren en zulks die je nooit gaat krijgen als asielzoeker.
Percentueel zal het in Nederland hoger liggen dan in DLDquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:55 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ben niet zo thuis in hoe andere landen om ons heen het regelen, maar Duitsland is toch ook overspoelt met Turken?
En in Belgie is het toch ook erg hoog?
Klopt. Duitsland zit idd vol met turken.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:55 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ben niet zo thuis in hoe andere landen om ons heen het regelen, maar Duitsland is toch ook overspoelt met Turken?
en engeland is ook net als hier.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:55 schreef Bellatrix het volgende:
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:56 schreef Zeroku het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/352462
Banny of Rene.
Kan hier wat aan gedaan worden. Pretty please?
Klopt. We raken de weg kwijtquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:56 schreef gomi het volgende:
[..]
maar t begon over de het veranderende nedeland, het gebrek aan herkenning in t nl elftal. ik geef aan dat die generaal pardons zulke kleine aantallen zijn dat die niet van toepassing zijn op t veranderende nederland.
dat van dat generaal pardon is een heel andere discussie. en over landen als italie en griekenland heb ik hier verder boven ook al iets gezegd. dat waren zelf de exporterende landen.
Ja, jij mag ook met je knopjes spelenquote:
*aai, aaiquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:57 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, jij mag ook met je knopjes spelen.
hmm als je in nk de mensen die van de oude kolonien niet meerekent ws niet. die mensen die al geboren zijn onder de nederlandse vlagquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Klopt. Exacte aantallen weet ik niet, maar heb het inderdaad gehad tijdens tentamens.
[..]
Percentueel zal het in Nederland hoger liggen dan in DLD
Lekker kromme vergelijking.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
En ze mogen maar liefst kortdurend werk verrichten en maximaal 185 zelf verdienen na het inhouden van allerlei kosten. Dat is cashen als asielzoeker zeg. Als je hier een dronken lul op twee poten bent krijg je al meer aan bijstand en huursubsidie.
quote:
quote:
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:57 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, jij mag ook met je knopjes spelen.
hehe maar ach was wel ff leuk om serieus te zijn hier hequote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Klopt. We raken de weg kwijt!
Komt door mijn tekort aan kennis van voetbalteams.
Dat kan je over het algemeen met mij wel. Al zeg ik het zelf.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:59 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe maar ach was wel ff leuk om serieus te zijn hier he
ik meestal ook wel hoor.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat kan je over het algemeen met mij wel. Al zeg ik het zelf.
Nederland was niet zo royaal met het uitdelen van Nederlandse documenten aan mensen uit de voormalige koloniën. Niet zoals de Britten en de Fransen dat waren.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:58 schreef gomi het volgende:
[..]
hmm als je in nk de mensen die van de oude kolonien niet meerekent ws niet. die mensen die al geboren zijn onder de nederlandse vlag
Een kromme vergelijking is een banaan en een boemerang vergelijken.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:58 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Lekker kromme vergelijking.
[..].
De dag was nog maar 23 seconden oud op het moment van jouw schrijvenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:00 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb wel weer genoeg gehad voor vandaag
hmm maar dat lag bv anders met suriname toen die onafhankelijk werd. met indonesie ging t om een minder prettige manier.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nederland was niet zo royaal met het uitdelen van Nederlandse documenten aan mensen uit de voormalige koloniën. Niet zoals de Britten en de Fransen dat waren.
Ik bedoel maar!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
De dag was nog maar 23 seconden oud op het moment van jouw schrijven
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:02 schreef Bellatrix het volgende:
Doe mij maar zo'n blauw wafel, met wat aardbeikes.
Ik vond het wel wat. Ferry Doedens was er ook.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:02 schreef Renesite het volgende:
Ow. Dat Flikker op. Is dat itneressant?
Heb je ook de pest aan de Oxford komma?quote:
Ow. ferry. okee... Maar die ene ook? Arie? En Geert Hoesquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:03 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik vond het wel wat. Ferry Doedens was er ook.
Arie ja, lekker ongeschoren.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow. ferry. okee... Maar die ene ook? Arie? En Geert Hoes
Ik en patrick gaan tzt eens Geert ontvoeren. Geertquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:07 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Arie ja, lekker ongeschoren.![]()
Geert niet gezien. Hij heeft trouwens een vriendin!![]()
las ik in de story bij de kapper, haha nee stiekem heb ik een abonnement.
Indonesië wilde de NL-ers houden, maar dat moest opgegeven worden onder druk van de VS.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:01 schreef gomi het volgende:
[..]
hmm maar dat lag bv anders met suriname toen die onafhankelijk werd. met indonesie ging t om een minder prettige manier.
Wasda?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:06 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Heb je ook de pest aan de Oxford komma?
xx
Firefly, Erik en, Zeroku.quote:
Oh, die. Ik ben tegen.quote:
stel jeje verkiesbaarquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
Als ik leider word ga ik ook gewoon met bevolkingsgroepen schuiven. Gewoon omdat het kan.
Ja lekker heur, met jou?quote:
Mag niet.quote:
Afschuwelijkquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Firefly, Erik en, Zeroku.
Firefly, Erik en Zeroku.
Bovenste komma na de en is de Oxford komma. Ik heb er echt een tyfushekel aan.
ach weer aan de sleur gewendquote:
Kom naar Amsterdam zaterdag jonge.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ach weer aan de sleur gewend
vakantie in de zon lijkt alweer zo ver weg
maar verder ok
zin in een feesie
k danquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, ff lekker rustig achter de laptop met een neut
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |