HAHAHAHAHA!!!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:28 schreef Madame_Paon het volgende:
Reid.![]()
![]()
As The World Turns' eigen versie van doctor Cox uit Scrubs en doctor House uit House.
Hij heeft iets over zich, kan niet precies benoemen wat het is, laten we het de x factor noemen...quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 11:20 schreef Schaatsfan89 het volgende:
Ik vind Reid niet aantrekkelijk, wel een leuk personage!
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:01 schreef roos85 het volgende:
[..]
Hij heeft iets over zich, kan niet precies benoemen wat het is, laten we het de x factor noemen...
waardoor hij voor mij iets woest aantrekkelijk heeft
Bwooohhhhquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:50 schreef Miam het volgende:
[..]
1e stukjedamn, hij maakt het wel waar.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:50 schreef Miam het volgende:
[..]
1e stukjedamn, hij maakt het wel waar.
Jaaaa, gelukkig was ik ervan op de hoogtequote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:55 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Bwooohhhh![]()
Warning: Wanneer je hem Googlet, staan er spoilers bij de afbeeldingen..
Inderdaad, man o man wat heeft die man een sexy charismaquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:59 schreef NouMooiNiet het volgende:
Het is niet echt zijn uiterlijk, danwel zijn uitstraling die zeer sexy is..
we zullen zienquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:15 schreef Adelante het volgende:
Het kan aan mij liggen hoor, maar het is toch wel zeer duidelijk dat Luke en die doctor met elkaar naar bed gaan komende afleveringen. En dan waarschijnlijk krijgt die blinde Noah dan net een opleving en ziet ie dit allemaal gebeuren
De helft van de tijd wel; de andere helft van de tijd gebruikte Noah steeds om het om domme redenen uit te maken.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:06 schreef alors het volgende:
Noah is wel een sissy ja, maar ik vond ze in hun goede dagen wel een leuk stel.
Ja dat is wel treurig iddquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:09 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
De helft van de tijd wel; de andere helft van de tijd gebruikte Noah steeds om het om domme redenen uit te maken.
En nu is hij helemaal verschrikkelijk ... hij wil niet bij Luke wonen, omdat Luke hem dan steeds met veel dingen helpt.
Maar hij wil wel bij Maddie wonen, die hem hoogstwaarschijnlijk ook met veel dingen zal helpen.![]()
Noah mag van mij uit de serie, heb er nooit wat aan gevonden, vreemd hoofd ook.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:14 schreef Angelic_Rose het volgende:
[..]
Ik moest lachen om je woordspeling![]()
Jij quote 'we zullen zien' toen het over Noah ging
Ik zit op Comedy Central naar "Dr House" te kijken bij een talkshow.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:27 schreef Skeletor het volgende:
Ik snap echt niet wat er zo bijzonder aan die dokter is..
Omdat je een man bent? ofquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:27 schreef Skeletor het volgende:
Ik snap echt niet wat er zo bijzonder aan die dokter is..
Jah een kwijltopic!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:58 schreef Miam het volgende:
[..]
Omdat je een man bent? of
Maar zonder gekheid, die man straalt pure sekseeeh uit.
In combinatie met het onuitstaanbare gedrag vind ik dat meer dan aantrekkelijk.
Eigelijk verdient ie een eigenste topic.
Misschien iets in b&h.quote:
ofquote:
Nieuwe term: "ofquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:09 schreef Skeletor het volgende:
[..]
of
Nou als jullie dan foto's van m posten kan ik mn mening misschien aanpassen..![]()
Ik durf zelf geen foto's van m te googlen ivm de spoilers
Vond t wel schattig gezegd dus ik ging er maar in meequote:
hmmmzz ik blijf voorlopig wel bij mn standpuntquote:
Ieder z`n meugquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:11 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Nieuwe term: "of"
[ afbeelding ]
Sorry.
Wel een hele lelijke foto.
Ik vind Noah leuker dan de dokter. Maar Aaron is idd ook erg leukquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:17 schreef Madame_Paon het volgende:
Hier heb je 'm op een fandag met Jake Silbermann:
[ afbeelding ]
Ik vind hem niet echt aantrekkelijk. Allebei niet trouwens.
Agim Kaba daarentegen:
[ afbeelding ]
Simon was de laatste keer wel een beetje chubby of nietquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:34 schreef Mizzdevlin het volgende:
Nou als ik dan echt zou moeten kiezen dan zou ik toch voor simon frasier gaan hoor.... die mag mij elke dag wakker maken voor een beschuitje of 20
what can i say? I'm a chubby chaserquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:40 schreef Skeletor het volgende:
[..]
Simon was de laatste keer wel een beetje chubby of niet![]()
stalker![]()
Uhuh... Ik wilde Chris ook al noemen, maar was bang dat t dan een kwijltopic werdquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:50 schreef alors het volgende:
Ik vond de meeste recente Chris echt hot, zijn stem![]()
[ afbeelding ]
verder wel heel glad maarja
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:11 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Nieuwe term: "of"
[ afbeelding ]
Sorry.
Wel een hele lelijke foto.
quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:12 schreef Miam het volgende:
Dusty is ook goed te doenechter gaat er niemand boven reid wat mij betreft. Hehe
ik snap sowieso niet waarom ze Noah in eerste instantie zolang die rol hebben laten spelen, hij heeft van begin af aan gene toegevoegd waarde gehad in de serie alleen een hoop gezanik over het coming out process.....de acteur zelf is al zo ontzettend Boringquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:22 schreef Miam het volgende:
[..]
Noah mag van mij uit de serie, heb er nooit wat aan gevonden, vreemd hoofd ook.
Nee, dan de dokter.![]()
waarom kom ik nooit dat soort mannen tegen
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:58 schreef Miam het volgende:
[..]
Omdat je een man bent? of
Maar zonder gekheid, die man straalt pure sekseeeh uit.
In combinatie met het onuitstaanbare gedrag vind ik dat meer dan aantrekkelijk.
Eigelijk verdient ie een eigenste topic.
Ben ik dan de enige vrouw hier die de dokter niks vind??![]()
ik zal dan wel een andere smaak voor mannen hebben want ik vind Reid echt niks
OMG!quote:
Nick was agent, volgens mij kwam hij de plek van Jack opvullen en Carly wilde dat hij werd ontslagen en probeerde hem de val in te lokken door te gaan werken in een hoerenkeet, maar ze raakte natuurlijk helemaal verstrikt in alles en toen ging het helemaal mis...quote:Op zondag 7 augustus 2011 09:48 schreef NouMooiNiet het volgende:
Nick Kasnoff heb ik gemist. Helaas...
Hij is best HOT!
Oh en ik zit al dagen te peinzen waar Reid mij aan doet denken en opeens weet ik het:![]()
MARK VAN EEUWEN.
Die speelde voor hij in GTST zat in zo'n serie (Kicke?!) een enorm irritante, arrogante gast.
Daar doet Reid mij aan denken. Hehe gelukkig, ik weet t weer...![]()
de oude lilyquote:Op zondag 7 augustus 2011 13:01 schreef alors het volgende:
[..]
Nick was agent, volgens mij kwam hij de plek van Jack opvullen en Carly wilde dat hij werd ontslagen en probeerde hem de val in te lokken door te gaan werken in een hoerenkeet, maar ze raakte natuurlijk helemaal verstrikt in alles en toen ging het helemaal mis...
deel 1 bestaat niet ofzo?Ik zal het nog eens terugkijken, mooie tijden waren dat
en
Kijk je al 18 jaar?quote:Op zondag 7 augustus 2011 19:09 schreef sherezade het volgende:
ik ben de serie gaan volgen destijds toen lily in Montega was en in haar gezicht werd gesneden met een mes...ik weet de verhaallijn niet meer precies...wie kan zich dat nog herrineren??
Pfoeh, dat is wel heel lang geleden, zegt me niks.quote:Op zondag 7 augustus 2011 19:09 schreef sherezade het volgende:
ik ben de serie gaan volgen destijds toen lily in Montega was en in haar gezicht werd gesneden met een mes...ik weet de verhaallijn niet meer precies...wie kan zich dat nog herrineren??
ik zal eens gaan googlen op internetquote:Op zondag 7 augustus 2011 19:17 schreef Madame_Paon het volgende:
Was die scene in Montega rond deze tijd:
?
toen had je nog die emily met dat pruillipje en die paul die had ook een lipjequote:Duelerende Diva’s (1987)
Emily heeft een affaire gehad met de inmiddels ex-man van Barbara, James, en verleidde later ook nog haar zoon. Lucinda stal het bedrijf van Barbara en chanteerde haar met de kennis van haar man’s onwettig kind. Hoewel hij Barbara als enige huwde, bleken alle drie dames connecties met James te hebben en alledrie bleken verdachten te zijn op het moment dat James verdween, opnieuw in een brand op Ruxton Hills.
oh yeahquote:
bedoel je die stomme paul? die dwerg met die zwarte haren? hahaquote:Op maandag 8 augustus 2011 14:39 schreef rebel-angel het volgende:
ben eens even gaan graven hoe oud ik was toen ik het voor het eerst zag.
zelf denk ik dat ik een jaar of 10/11 was.(en dat ik toen al deed alsof ik een griepje had om te kunnen kijken)
maar kan me zeker wel herinneren wat zich toen afspeelde
even een stukje geplakt van de fansite:
[..]
toen had je nog die emily met dat pruillipje en die paul die had ook een lipje
ik ga eens even lekker terug graven
quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:18 schreef Miam het volgende:
Ik zit in de auto dus mis een groot gedeelteaaaargghh
Die herinner ik mij ook nog die jonge Paul met zijn rare ogen!quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:57 schreef sherezade het volgende:
[..]
bedoel je die stomme paul? die dwerg met die zwarte haren? haha
verschrikkelijk deze paulquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:42 schreef Doedezemaar het volgende:
Die Paul was brrrr, met zijn bleke lijf en babyface
[ afbeelding ]
daar heb je wel gelijk in ja paul 2 had een te aardige uitstraling.quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:19 schreef Madame_Paon het volgende:
Deze Paul (Roger Howarth) heeft ook nog scenes met Rose gehad.
De vorige, die van 2001 tot 2003, Scott Holroyd, vond ik echt nietszeggend en saai.
Deze Paul heeft veel meer uitstraling en is geloofwaardiger als zoon van James.
Het was alleen niet Paul nummer 2:quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:49 schreef rebel-angel het volgende:
[..]
daar heb je wel gelijk in ja paul 2 had een te aardige uitstraling.
In 1986 was hij 15. Dus er zijn behoorlijk veel Pauls geweest.quote:Paul Ryan
AKA Paul Stenbeck
Actor History
Danny Pintauro (January 1983 to February 10, 1984)
Eldin Ratliss (recurring, February 13, 1984 to January 1985)
C. B. Barnes (February 1985 to January 1986)
Damon Scheller (recurring, February 1986 to October 1986)
Andy Kavovit (November 1986 to October 1991)
John Howard (Spring to December 1996)
Scott Holroyd (July 2001 to May 13, 2003)
Roger Howarth (July 7, 2003 to ...... )
Jep. Maar ik vind deze geloofwaardiger overkomen als een kind van James Stenbeck. Én van Barbara Ryan. Een kind van die twee kan nooit zo lief zijn.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:47 schreef Schaatsfan89 het volgende:
Paul was ook liever bij die vorige acteur, die kwam toen toch terug nadat Barbara zo verbrand was? Hij was heel beschermend over Barbara enzo, volgens mij is hij pas meer gek geworden bij de acteur die het nu speelt.
Ik moet wel zeggen dat ik 'goede' Paul nu wel erg leuk en sympathiek vind, datzelfde geldt voor Barbara
Inderdaad.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:25 schreef sherezade het volgende:
De huidige acteur die Paul Ryan speelt vind ik top![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hoe ongeloofwaarig de verhaallijnen ook zijn, hij weet het wel geloofwaardig over te brengen
Valentijnsdag 2009:quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Haha, Danny Pintauro, jeweetwel, dat jochie uit Who's the boss? heeft ook nog Paul gespeeld. Die is trouwens best aardig opgedroogd.
En Paul was vroeger ook al aardig messed up, hij schoot James neer.
Roger Howarth is zo goed, toen ze (vorig jaar?) in dat park de personages uit The Wizzard of Oz speelden en hij de leeuw was, geniaal!
Carly begint nu steeds leuker te worden.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:04 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Craig.![]()
![]()
De uitdrukking "wijsheid komt met de jaren" is niet op hem van toepassing.
En Carly.
Inderdaad. Carly is ook geen lieverdje geweest, maar die zegt gewoon eerlijk. Janet is achterbaks en hypocriet. Maar goed. Hopelijk is dat snel voorbij. Het is namelijk wel een mooie vrouw.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:27 schreef Miam het volgende:
Liever Carly dan Janet, wat is dat een zeikerd geworden zeg.
Ja, Janet is een hele mooie vrouw om naar te kijkenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:17 schreef Axia het volgende:
[..]
Inderdaad. Carly is ook geen lieverdje geweest, maar die zegt gewoon eerlijk. Janet is achterbaks en hypocriet. Maar goed. Hopelijk is dat snel voorbij. Het is namelijk wel een mooie vrouw.
En ik moet zeggen, Carly vind ik nu ook veel mooier dan eerst. Dat lange haar staat haar prachtig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |