De helft van de tijd wel; de andere helft van de tijd gebruikte Noah steeds om het om domme redenen uit te maken.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:06 schreef alors het volgende:
Noah is wel een sissy ja, maar ik vond ze in hun goede dagen wel een leuk stel.
Ja dat is wel treurig iddquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:09 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
De helft van de tijd wel; de andere helft van de tijd gebruikte Noah steeds om het om domme redenen uit te maken.
En nu is hij helemaal verschrikkelijk ... hij wil niet bij Luke wonen, omdat Luke hem dan steeds met veel dingen helpt.
Maar hij wil wel bij Maddie wonen, die hem hoogstwaarschijnlijk ook met veel dingen zal helpen.![]()
Noah mag van mij uit de serie, heb er nooit wat aan gevonden, vreemd hoofd ook.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:14 schreef Angelic_Rose het volgende:
[..]
Ik moest lachen om je woordspeling![]()
Jij quote 'we zullen zien' toen het over Noah ging
Ik zit op Comedy Central naar "Dr House" te kijken bij een talkshow.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:27 schreef Skeletor het volgende:
Ik snap echt niet wat er zo bijzonder aan die dokter is..
Omdat je een man bent? ofquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:27 schreef Skeletor het volgende:
Ik snap echt niet wat er zo bijzonder aan die dokter is..
Jah een kwijltopic!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:58 schreef Miam het volgende:
[..]
Omdat je een man bent? of
Maar zonder gekheid, die man straalt pure sekseeeh uit.
In combinatie met het onuitstaanbare gedrag vind ik dat meer dan aantrekkelijk.
Eigelijk verdient ie een eigenste topic.
Misschien iets in b&h.quote:
ofquote:
Nieuwe term: "ofquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:09 schreef Skeletor het volgende:
[..]
of
Nou als jullie dan foto's van m posten kan ik mn mening misschien aanpassen..![]()
Ik durf zelf geen foto's van m te googlen ivm de spoilers
Vond t wel schattig gezegd dus ik ging er maar in meequote:
hmmmzz ik blijf voorlopig wel bij mn standpuntquote:
Ieder z`n meugquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:11 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Nieuwe term: "of"
[ afbeelding ]
Sorry.
Wel een hele lelijke foto.
Ik vind Noah leuker dan de dokter. Maar Aaron is idd ook erg leukquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:17 schreef Madame_Paon het volgende:
Hier heb je 'm op een fandag met Jake Silbermann:
[ afbeelding ]
Ik vind hem niet echt aantrekkelijk. Allebei niet trouwens.
Agim Kaba daarentegen:
[ afbeelding ]
Simon was de laatste keer wel een beetje chubby of nietquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:34 schreef Mizzdevlin het volgende:
Nou als ik dan echt zou moeten kiezen dan zou ik toch voor simon frasier gaan hoor.... die mag mij elke dag wakker maken voor een beschuitje of 20
what can i say? I'm a chubby chaserquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:40 schreef Skeletor het volgende:
[..]
Simon was de laatste keer wel een beetje chubby of niet![]()
stalker![]()
Uhuh... Ik wilde Chris ook al noemen, maar was bang dat t dan een kwijltopic werdquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:50 schreef alors het volgende:
Ik vond de meeste recente Chris echt hot, zijn stem![]()
[ afbeelding ]
verder wel heel glad maarja
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:11 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Nieuwe term: "of"
[ afbeelding ]
Sorry.
Wel een hele lelijke foto.
quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:12 schreef Miam het volgende:
Dusty is ook goed te doenechter gaat er niemand boven reid wat mij betreft. Hehe
ik snap sowieso niet waarom ze Noah in eerste instantie zolang die rol hebben laten spelen, hij heeft van begin af aan gene toegevoegd waarde gehad in de serie alleen een hoop gezanik over het coming out process.....de acteur zelf is al zo ontzettend Boringquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:22 schreef Miam het volgende:
[..]
Noah mag van mij uit de serie, heb er nooit wat aan gevonden, vreemd hoofd ook.
Nee, dan de dokter.![]()
waarom kom ik nooit dat soort mannen tegen
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:58 schreef Miam het volgende:
[..]
Omdat je een man bent? of
Maar zonder gekheid, die man straalt pure sekseeeh uit.
In combinatie met het onuitstaanbare gedrag vind ik dat meer dan aantrekkelijk.
Eigelijk verdient ie een eigenste topic.
Ben ik dan de enige vrouw hier die de dokter niks vind??![]()
ik zal dan wel een andere smaak voor mannen hebben want ik vind Reid echt niks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |