HAHAHAHAHA!!!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:28 schreef Madame_Paon het volgende:
Reid.![]()
![]()
As The World Turns' eigen versie van doctor Cox uit Scrubs en doctor House uit House.
Hij heeft iets over zich, kan niet precies benoemen wat het is, laten we het de x factor noemen...quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 11:20 schreef Schaatsfan89 het volgende:
Ik vind Reid niet aantrekkelijk, wel een leuk personage!
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:01 schreef roos85 het volgende:
[..]
Hij heeft iets over zich, kan niet precies benoemen wat het is, laten we het de x factor noemen...
waardoor hij voor mij iets woest aantrekkelijk heeft
Bwooohhhhquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:50 schreef Miam het volgende:
[..]
1e stukjedamn, hij maakt het wel waar.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:50 schreef Miam het volgende:
[..]
1e stukjedamn, hij maakt het wel waar.
Jaaaa, gelukkig was ik ervan op de hoogtequote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:55 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Bwooohhhh![]()
Warning: Wanneer je hem Googlet, staan er spoilers bij de afbeeldingen..
Inderdaad, man o man wat heeft die man een sexy charismaquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:59 schreef NouMooiNiet het volgende:
Het is niet echt zijn uiterlijk, danwel zijn uitstraling die zeer sexy is..
we zullen zienquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:15 schreef Adelante het volgende:
Het kan aan mij liggen hoor, maar het is toch wel zeer duidelijk dat Luke en die doctor met elkaar naar bed gaan komende afleveringen. En dan waarschijnlijk krijgt die blinde Noah dan net een opleving en ziet ie dit allemaal gebeuren
De helft van de tijd wel; de andere helft van de tijd gebruikte Noah steeds om het om domme redenen uit te maken.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:06 schreef alors het volgende:
Noah is wel een sissy ja, maar ik vond ze in hun goede dagen wel een leuk stel.
Ja dat is wel treurig iddquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:09 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
De helft van de tijd wel; de andere helft van de tijd gebruikte Noah steeds om het om domme redenen uit te maken.
En nu is hij helemaal verschrikkelijk ... hij wil niet bij Luke wonen, omdat Luke hem dan steeds met veel dingen helpt.
Maar hij wil wel bij Maddie wonen, die hem hoogstwaarschijnlijk ook met veel dingen zal helpen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |