Die herinner ik mij ook nog die jonge Paul met zijn rare ogen!quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:57 schreef sherezade het volgende:
[..]
bedoel je die stomme paul? die dwerg met die zwarte haren? haha
verschrikkelijk deze paulquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:42 schreef Doedezemaar het volgende:
Die Paul was brrrr, met zijn bleke lijf en babyface
[ afbeelding ]
daar heb je wel gelijk in ja paul 2 had een te aardige uitstraling.quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:19 schreef Madame_Paon het volgende:
Deze Paul (Roger Howarth) heeft ook nog scenes met Rose gehad.
De vorige, die van 2001 tot 2003, Scott Holroyd, vond ik echt nietszeggend en saai.
Deze Paul heeft veel meer uitstraling en is geloofwaardiger als zoon van James.
Het was alleen niet Paul nummer 2:quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:49 schreef rebel-angel het volgende:
[..]
daar heb je wel gelijk in ja paul 2 had een te aardige uitstraling.
In 1986 was hij 15. Dus er zijn behoorlijk veel Pauls geweest.quote:Paul Ryan
AKA Paul Stenbeck
Actor History
Danny Pintauro (January 1983 to February 10, 1984)
Eldin Ratliss (recurring, February 13, 1984 to January 1985)
C. B. Barnes (February 1985 to January 1986)
Damon Scheller (recurring, February 1986 to October 1986)
Andy Kavovit (November 1986 to October 1991)
John Howard (Spring to December 1996)
Scott Holroyd (July 2001 to May 13, 2003)
Roger Howarth (July 7, 2003 to ...... )
Jep. Maar ik vind deze geloofwaardiger overkomen als een kind van James Stenbeck. Én van Barbara Ryan. Een kind van die twee kan nooit zo lief zijn.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:47 schreef Schaatsfan89 het volgende:
Paul was ook liever bij die vorige acteur, die kwam toen toch terug nadat Barbara zo verbrand was? Hij was heel beschermend over Barbara enzo, volgens mij is hij pas meer gek geworden bij de acteur die het nu speelt.
Ik moet wel zeggen dat ik 'goede' Paul nu wel erg leuk en sympathiek vind, datzelfde geldt voor Barbara
Inderdaad.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:25 schreef sherezade het volgende:
De huidige acteur die Paul Ryan speelt vind ik top![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hoe ongeloofwaarig de verhaallijnen ook zijn, hij weet het wel geloofwaardig over te brengen
Valentijnsdag 2009:quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Haha, Danny Pintauro, jeweetwel, dat jochie uit Who's the boss? heeft ook nog Paul gespeeld. Die is trouwens best aardig opgedroogd.
En Paul was vroeger ook al aardig messed up, hij schoot James neer.
Roger Howarth is zo goed, toen ze (vorig jaar?) in dat park de personages uit The Wizzard of Oz speelden en hij de leeuw was, geniaal!
Carly begint nu steeds leuker te worden.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:04 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Craig.![]()
![]()
De uitdrukking "wijsheid komt met de jaren" is niet op hem van toepassing.
En Carly.
Inderdaad. Carly is ook geen lieverdje geweest, maar die zegt gewoon eerlijk. Janet is achterbaks en hypocriet. Maar goed. Hopelijk is dat snel voorbij. Het is namelijk wel een mooie vrouw.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:27 schreef Miam het volgende:
Liever Carly dan Janet, wat is dat een zeikerd geworden zeg.
Ja, Janet is een hele mooie vrouw om naar te kijkenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:17 schreef Axia het volgende:
[..]
Inderdaad. Carly is ook geen lieverdje geweest, maar die zegt gewoon eerlijk. Janet is achterbaks en hypocriet. Maar goed. Hopelijk is dat snel voorbij. Het is namelijk wel een mooie vrouw.
En ik moet zeggen, Carly vind ik nu ook veel mooier dan eerst. Dat lange haar staat haar prachtig.
De personage Carly vind ik sowieso het leukst, toen ze er even een tijdje uit was, miste ik haar wel. Ik was dan ook wel weer blij dat ze terug was.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:26 schreef Miam het volgende:
[..]
Ja, Janet is een hele mooie vrouw om naar te kijkenjammer dat ze zo'n kutrol heeft,
zij kan het ook niet helpen.
Carly d'r lange haar is super ja, maar misschien zijn dat extensions.
idd.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:30 schreef NouMooiNiet het volgende:
Hahaha!
Recentelijk is ze inderdaad prachtig! Haar stem ook.
Ik vind het haar heel mooi staan zo!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:18 schreef Madame_Paon het volgende:
Ze heeft haar haar nu weer kort ....
[ afbeelding ]
Zonde.
En van wat jaren geleden:
Craig: "Look at you, I could eat you like an ice cream sundae."
Carly: "Try it, and all you'll get are crushed nuts."
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:41 schreef Miam het volgende:
wat een schattig babyventje!adooooorableeeeeeeeeeeeeeeee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |