OMG!quote:
Nick was agent, volgens mij kwam hij de plek van Jack opvullen en Carly wilde dat hij werd ontslagen en probeerde hem de val in te lokken door te gaan werken in een hoerenkeet, maar ze raakte natuurlijk helemaal verstrikt in alles en toen ging het helemaal mis...quote:Op zondag 7 augustus 2011 09:48 schreef NouMooiNiet het volgende:
Nick Kasnoff heb ik gemist. Helaas...
Hij is best HOT!
Oh en ik zit al dagen te peinzen waar Reid mij aan doet denken en opeens weet ik het:![]()
MARK VAN EEUWEN.
Die speelde voor hij in GTST zat in zo'n serie (Kicke?!) een enorm irritante, arrogante gast.
Daar doet Reid mij aan denken. Hehe gelukkig, ik weet t weer...![]()
de oude lilyquote:Op zondag 7 augustus 2011 13:01 schreef alors het volgende:
[..]
Nick was agent, volgens mij kwam hij de plek van Jack opvullen en Carly wilde dat hij werd ontslagen en probeerde hem de val in te lokken door te gaan werken in een hoerenkeet, maar ze raakte natuurlijk helemaal verstrikt in alles en toen ging het helemaal mis...
deel 1 bestaat niet ofzo?Ik zal het nog eens terugkijken, mooie tijden waren dat
en
Kijk je al 18 jaar?quote:Op zondag 7 augustus 2011 19:09 schreef sherezade het volgende:
ik ben de serie gaan volgen destijds toen lily in Montega was en in haar gezicht werd gesneden met een mes...ik weet de verhaallijn niet meer precies...wie kan zich dat nog herrineren??
Pfoeh, dat is wel heel lang geleden, zegt me niks.quote:Op zondag 7 augustus 2011 19:09 schreef sherezade het volgende:
ik ben de serie gaan volgen destijds toen lily in Montega was en in haar gezicht werd gesneden met een mes...ik weet de verhaallijn niet meer precies...wie kan zich dat nog herrineren??
ik zal eens gaan googlen op internetquote:Op zondag 7 augustus 2011 19:17 schreef Madame_Paon het volgende:
Was die scene in Montega rond deze tijd:
?
toen had je nog die emily met dat pruillipje en die paul die had ook een lipjequote:Duelerende Diva’s (1987)
Emily heeft een affaire gehad met de inmiddels ex-man van Barbara, James, en verleidde later ook nog haar zoon. Lucinda stal het bedrijf van Barbara en chanteerde haar met de kennis van haar man’s onwettig kind. Hoewel hij Barbara als enige huwde, bleken alle drie dames connecties met James te hebben en alledrie bleken verdachten te zijn op het moment dat James verdween, opnieuw in een brand op Ruxton Hills.
oh yeahquote:
bedoel je die stomme paul? die dwerg met die zwarte haren? hahaquote:Op maandag 8 augustus 2011 14:39 schreef rebel-angel het volgende:
ben eens even gaan graven hoe oud ik was toen ik het voor het eerst zag.
zelf denk ik dat ik een jaar of 10/11 was.(en dat ik toen al deed alsof ik een griepje had om te kunnen kijken)
maar kan me zeker wel herinneren wat zich toen afspeelde
even een stukje geplakt van de fansite:
[..]
toen had je nog die emily met dat pruillipje en die paul die had ook een lipje
ik ga eens even lekker terug graven
quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:18 schreef Miam het volgende:
Ik zit in de auto dus mis een groot gedeelteaaaargghh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |