ach, shit happensquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:07 schreef Hitomi het volgende:
[..]
Het was de eerste keer dat ik iets met de auto raakte
En als je de CC 1 km hoger zet? Heb je het probleem dan nog steeds?quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:48 schreef CoolGuy het volgende:
De snelheidsmeter in de Jetta schommelt als ik 140km/u rij op de CC. Ziet er apart uit, hij staat op de 140, maar hij schommelt rustig op en neer. Rij ik 120km/u, dan doet ie dat niet![]()
Het is niet zo dat hij naar elke kant 1km uitslaat, de naald beweegt zich gewoon net voor en net achter het streepje van 140
Jup, daarna geen probleem meer gehadquote:Op maandag 8 augustus 2011 06:45 schreef JDude het volgende:
Bij de Elbetunnel zeker? Daar heb ik ook wel eens een middagje doorgebracht ja.
Altijd fijn. Ik werd vorig jaar al helemaal idioot van die stapel werkzaamheden tussen Bremen en Hamburg. Merkte ook dat ik er steeds harder doorheen ging en tussen steeds kleinere gaatjes door, gewoon omdat het echt niet opschoot...quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:07 schreef Sjoegerd het volgende:
Goedenacht.. Vandaag lekker uren in de file gestaan bij Hamburg
Dit jaar hetzelfde hoor.. Ook voorbij Hamburg richting Itzenhoe hadden ze nog wat.quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:55 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Altijd fijn. Ik werd vorig jaar al helemaal idioot van die stapel werkzaamheden tussen Bremen en Hamburg. Merkte ook dat ik er steeds harder doorheen ging en tussen steeds kleinere gaatjes door, gewoon omdat het echt niet opschoot...
Het einde van een tijdperkquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:14 schreef Purdey het volgende:
Monsterd en ik waren op precies hetzelfde moment onze Micra's ineens zat
Voordat dat klaar is...dat duurt nog wel even. Ik moest ten zuidoosten van Hamburg zijn, ben de terugweg over Hannover gereden. Met m'n 1.4'tje maar zo'n 1:12 gereden, al komt daar vooral doordat ik 'm de terugweg van 450km zo'n 400km lang constant boven de 160 heb gehouden, en laat 170 nou de top zijnquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:05 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dit jaar hetzelfde hoor.. Ook voorbij Hamburg richting Itzenhoe hadden ze nog wat.
De Astra ging als een trein in ieder geval. Na de laatste tankstop iets meer dan een halve tank gebruikt op 350 km.. En dat voor een 1.6 benzine met zo goed als constant 140 op de teller
Die Fiësta's zijn prima karretjes. Ik ben best wel fan van de huidige generatie Fiësta's, die rijden verbazingwekkend goed! Zonde dat er geen betere diesel dan de 1.6 beschikbaar is (al is die wel te chippen), want de 90pk (of 120 gechipt) houdt niet echt over. En de benzineversies zijn niet superzuinig. Helaas zijn ze ook tweedehands nog aardig aan de prijs. Voorlopig wordt dat 'm dus niet. Misschien nog eerder een Focus Wagon uit 2005 met de 2.0 diesel, die is te chippen naar 160+pk, dan wordt het nog een beetje leukquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:14 schreef Purdey het volgende:
M'n pa rijdt sinds een week of 3 in de voormalige Fiësta van m'n broer, en ik heb er ook al een aantal keer mee gereden. Ik zit er nu serieus aan te denken m'n Micra in te ruilen voor een Fiësta uit ongeveer 2002/2003![]()
Monsterd en ik waren op precies hetzelfde moment onze Micra's ineens zat
Vind t gewoon een verdomd fijne auto. Een Volvo S40 is ook fijn bijvoorbeeld maar de Astra ligt toch een stuk lekkerder op de weg.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:46 schreef Kriegel het volgende:
Je gaat toch geen Astra kopen als je zoveel keus hebt?
Heb iig wel Motörhead en Judas Priest gezien.. Die laatste niet helemaal trouwens. Daarnaast nog met vrienden meegeweest naar Mayhem, Skalmöld, Primal Fear en Maiden United. En nog Apocalyptica en Saltatio Mortis.. Alleen was ik toen vrij bezopen en dan vind ik zowat alles leukquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:26 schreef Kriegel het volgende:
Ah, okay. Dat was bijna de enige band die me echt trok in die line-up, heb ze in 2008 (tijdje geleden alweer) gezien op Pagan Fest in 013 en dat was tamelijk geniaal.
En jij was altijd diegene die aan het fris zat!quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:31 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Heb iig wel Motörhead en Judas Priest gezien.. Die laatste niet helemaal trouwens. Daarnaast nog met vrienden meegeweest naar Mayhem, Skalmöld, Primal Fear en Maiden United. En nog Apocalyptica en Saltatio Mortis.. Alleen was ik toen vrij bezopen en dan vind ik zowat alles leuk
Heb meer glaasjes Jägermeister weggewerkt dan bands gezien iig
Ja, nu hoefde ik geen auto inquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:34 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
En jij was altijd diegene die aan het fris zat!
Geen idee eigenlijk. Ik zal dat vanavond eens proberen. Hoezo, waar zit je aan te denken?quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:15 schreef L0we het volgende:
[..]
En als je de CC 1 km hoger zet? Heb je het probleem dan nog steeds?.
Mijn naald schommelt ook een 'beetje'. als je 20-30 rijdt slaat hij rustig 10 km naar boven en beneden.. De kabel is bijna versleten, en heb geen zin om hem te vervangen, die auto gaat toch bijna de deur uit...
Uiteraardquote:Op maandag 8 augustus 2011 12:02 schreef Kriegel het volgende:
Een brok degelijkheid, zo'n Volkswagen.
Het kan zijn dat hij electronisch gestuurd is die naald, en dat de opnemer net tussen de 139,4 en de 139,5 meet, dat is een verschil tussen 139 en 140. Het kan zijn dat hij op die manier blijft klapperenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:22 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Ik zal dat vanavond eens proberen. Hoezo, waar zit je aan te denken?![]()
Lees mn post nog eens ;-). Das mijn teller die zo danst...quote:Nee joh, geen 10km, mafkees. Nee, ik zal zeggen uhm...als de naald op de 140 staat, dan staat hij dus precies boven het streepje van de 140. Als hij dan beweegt dan komt de naald niet 'los' van het streepje van de 140 zeg maar.
Niet miepen Piles, jij zou toch een groot voorstander moeten zijn van een auto wissel bij onsquote:
Ik heb géén idee waar je het verder over hebt qua chippen, pk's en andere details. Maar de eerste zin snap ik helemaal!quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:32 schreef Mikkie het volgende:Die Fiësta's zijn prima karretjes. Ik ben best wel fan van de huidige generatie Fiësta's, die rijden verbazingwekkend goed! Zonde dat er geen betere diesel dan de 1.6 beschikbaar is (al is die wel te chippen), want de 90pk (of 120 gechipt) houdt niet echt over. En de benzineversies zijn niet superzuinig. Helaas zijn ze ook tweedehands nog aardig aan de prijs. Voorlopig wordt dat 'm dus niet. Misschien nog eerder een Focus Wagon uit 2005 met de 2.0 diesel, die is te chippen naar 160+pk, dan wordt het nog een beetje leuk
De eerste keer dat ik wat raakte, was een auto.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:07 schreef Hitomi het volgende:
[..]
Het was de eerste keer dat ik iets met de auto raakte
De eerste en enige keer dat ik wat raakte was een nummerbord, met mn trekhaak...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:47 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik wat raakte, was een auto.
Zie de PIquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:44 schreef Purdey het volgende:
Niet miepen Piles, jij zou toch een groot voorstander moeten zijn van een auto wissel bij ons
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |