Dit is fake, of enkel ter illustratie toegevoegd. Je kan dat zo met Photoshop doen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:02 schreef Leonell het volgende:
[..]
- Het licht wat gebogen wordt in Regulus (vanaf 2:40 en 5:15).
Wat veroorzaakt dit? Het ziet er wel raar uit, zou het een bewerkte video zijn of is dit authentiek materiaal?
Ik vermoed dat dit om het koelelement van de feitelijke camera is. Deze worden enorm warm. Is dus een redelijk verklaarbaar iets.. Zo'n camera zit natuurlijk ingebouwd en kan niet genieten van de buiten temperatuur.quote:[..]
Het volgende komt ook naar voren, maar is al eerder genoemd. Toch blijf ik het opmerkelijk vinden:
- WISE infrarood telescoop die is uitgeschakeld door NASA begin dit jaar. Volgens NASA omdat de koelvloeistof op is. Dit vind ik twijfelachtig, de temperatuur in de ruimte is -273 graden celsius. De enige opwarming vindt plaats door infraroodstralen van de zon, maar de telescoop is, net zoals satellieten, voorzien van een spiegelende laag om deze stralen te reflecteren. WISE is iets langer dan een jaar actief geweest, en dan zou alle koelvloeistof al op zijn? Ik kan me niet voorstellen dat er in een jaar $320 miljoen dollar wordt afgeschreven op een telescoop (de werkelijke kosten zullen nog hoger zijn, lancering e.d.), zelfs niet bij de NASA.
[..]
We zijn hier toch wel in TRU heh. Want hoe komt dat geld op? Wel toevallig dat er nu een crisis aan de gang is, en het geld op is, precies als Elenin eraankomt.quote:
Je hebt gelijk, de crisis is een hoax, om Elenin te verbloemen..quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
We zijn hier toch wel in TRU heh. Want hoe komt dat geld op? Wel toevallig dat er nu een crisis aan de gang is, en het geld op is, precies als Elenin eraankomt.
Oh gelukkig, dan hoef ik me geen zorgen meer te maken over mijn pensioen!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:44 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, de crisis is een hoax, om Elenin te verbloemen..
De aandelen ten behoeve van jouw pensioen zijn belegd in de fondsen voor de steun aan Griekenland AVerstraten..quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:49 schreef AVerstraten het volgende:
[..]
Oh gelukkig, dan hoef ik me geen zorgen meer te maken over mijn pensioen!
Ach verdammie..de mijne trouwensquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:58 schreef Maron het volgende:
[..]
De aandelen ten behoeve van jouw pensioen zijn belegd in de fondsen voor de steun aan Griekenland AVerstraten..
Het zou zó druk worden bij 'het kruis' dat er een gigantische file zou ontstaan zodat het meerendeel van de 'zondaars' niet meer op tijd zou zijn om haar/zijn zonden te belijden..quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:30 schreef naatje_1 het volgende:
Nu heb ik een vraagje voor jullie: wat als elenin inderdaad een voorspeller is van het bijbelse einde van de wereld? Zouden jullie dan niet met zijn honderden naar het kruis toe hollen om jullie zonden te belijden? Ik las in topic nummer 1 dat je niet bang hoeft te zijn, want je kunt er niets tegen doen, maar wat als je er dus wel iets tegen kan doen?
Maar er ontstaat geen enorme file, want er zijn genoeg kruisen. Bovendien zijn het alleen de ingewijde believers op FOK! die deel zullen nemen aan deze opwekking.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:37 schreef Maron het volgende:
[..]
Het zou zó druk worden bij 'het kruis' dat er een gigantische file zou ontstaan zodat het meerendeel van de 'zondaars' niet meer op tijd zou zijn om haar/zijn zonden te belijden..
quote:
SPOILER: de vraagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jullie zeiden net dat het een hoax is. En nou weer niet?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:01 schreef Maron het volgende:
[..]
Ach verdammie..de mijne trouwensook..
Naatje pet..;(
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |