Maar hij is dan ook vaak stonedquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:49 schreef Baszh het volgende:
[..]
Je bent wel scherper dan FireFox over het algemeen
Heul niet!quote:
Wat doe ikquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:01 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Heul niet!![]()
Maar je brengt op een goed idee
Kom je gezellig bij me langs? Gaan we samen een jonko rokenquote:
Een wut?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:10 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Kom je gezellig bij me langs? Gaan we samen een jonko roken
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:10 schreef Robby87 het volgende:
Rustig maar jongens, ik ben er alweer.
Een joint natuurlijk. Straattaal jeweetzzelfquote:
Jammer dat je in A'dam woont, anders was ik wel even langs gekomen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Een joint natuurlijk. Straattaal jeweetzzelf
Ik woon niet in Amsterdamquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:12 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Jammer dat je in A'dam woont, anders was ik wel even langs gekomen.
Ik doe niet aan straattaalquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Een joint natuurlijk. Straattaal jeweetzzelf
quote:
Stelletje saaie tatta'squote:
A'dam - Amsterdamquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:18 schreef Baszh het volgende:
(woon nu al 2,5 jaar in A'dam en weet nog steeds niet waar dat allemaal voor staat)
Ik ben de aardigste persoon die je ooit zult ontmoetenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:15 schreef Robby87 het volgende:
Ik heb best wel zin in de meet, kijken wat voor mafketels jullie IRL zijn
Dat is nogal een statementquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:20 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik ben de aardigste persoon die je ooit zult ontmoeten
Ik ben opgegroeid in de Bijlmerquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:18 schreef Baszh het volgende:
Doe niet zo faya![]()
(woon nu al 2,5 jaar in A'dam en weet nog steeds niet waar dat allemaal voor staat)
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:20 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik ben de aardigste persoon die je ooit zult ontmoeten
Ik krijg altijd te horen dat ik te passief benquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:21 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Dat is nogal een statement![]()
Maar je komt inderdaad als een rustige en aardige jongen over, niks mis mee.
Dat zou je toch niet zeggenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]Ik ben de meest vreemde persoon die je ooit zult ontmoeten
Jij ook al?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:23 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik krijg altijd te horen dat ik te passief ben
Maar ik ben wel lief hoorquote:
Oh, dus je bent maagdquote:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:33 schreef Baszh het volgende:
Verstandiger dan per ongeluk opeens een tweeling
Maak ons blij met dit heugelijke nieuwsquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:50 schreef Sands het volgende:
Lol ik heb een keer wat gewonnen in mijn leven
Die prijsvraag hier op FoK waar Gil de kaartjes voor de Crime avond won. En heb blijkbaar voor de musical avond kaartjes gewonnen...maarja ik ga er vanuit dat ik niet gaquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:52 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Maak ons blij met dit heugelijke nieuws
Tof, waarom niet? Je vindt musicals toch leuk?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:56 schreef Sands het volgende:
[..]
Die prijsvraag hier op FoK waar Gil de kaartjes voor de Crime avond won. En heb blijkbaar voor de musical avond kaartjes gewonnen...maarja ik ga er vanuit dat ik niet ga
Omdat ik nog een gekkie moet vinden die met me mee wilquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:57 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Tof, waarom niet? Je vindt musicals toch leuk?
Ik wil wel meequote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:59 schreef Sands het volgende:
[..]
Omdat ik nog een gekkie moet vinden die met me mee wilEn ik ben bang dat ik Dirty Dancing te zien krijg...en dat is geen musical vind ik
Sowieso vind ik alle genres leuk om te kijken
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:56 schreef Sands het volgende:
[..]
Die prijsvraag hier op FoK waar Gil de kaartjes voor de Crime avond won. En heb blijkbaar voor de musical avond kaartjes gewonnen...maarja ik ga er vanuit dat ik niet ga
Kan je niet eerst je vraag stellen?....quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:34 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
![]()
Anyhows, ik ga even een jointje halen
Ja, er is een poll en je kan kiezen tussen deze films:quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:09 schreef wyccie het volgende:
Ik vind Dirty Dancing ook geen musical (nooit gezien overigens), maar zit die in de roulatie dan (Tombo?)?
25% stemt op DDquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, er is een poll en je kan kiezen tussen deze films:
Grease
Viva Las Vegas
Wizard of Oz
Fame
Dirty Dancing
Dus ja, kleine kans dat het DD wordt
Niet!quote:
Oh ja, pas als je stemtquote:
Ik klikte heel wanhopig op Wizard of Ozquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh ja, pas als je stemt
Maar er draaien meerdere polls volgens mij? Roep ff al je vriendjes op om mee te doen
Dat vond ik nou echt een kutfilm.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:22 schreef Sands het volgende:
Ik klikte heel wanhopig op Wizard of Oz
Kut, had niet verwacht dat ik het goed zal hebbenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:12 schreef Robby87 het volgende:
Fox, vergeet tussen het blowen door niet even een vraag te doen
Nee bedankt...quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:26 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Kut, had niet verwacht dat ik het goed zal hebben
Vraagje komt eraan!
Iemand een trekje?![]()
[ afbeelding ]
Dirty Dancing!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, er is een poll en je kan kiezen tussen deze films:
Grease
Viva Las Vegas
Wizard of Oz
Fame
Dirty Dancing
Dus ja, kleine kans dat het DD wordt
Wut...quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:30 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dirty Dancing!![]()
stiekem op gestemd![]()
De film an sich is niet zo bijzonder.quote:
Jij bent een echte DD fan?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:33 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
De film an sich is niet zo bijzonder.
Maar de muziek is echt fantastisch![]()
![]()
Niet van de film, wel van de muziekquote:
Ik erger me vaak aan Europese filmsquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het stond me gewoon heel erg tegen. Zo nep, slecht nep.
Zou ik ook zeggenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Niet van de film, wel van de muziek
Daarom moet je nooit dronkenruzie zoeken met mensen die groter zijn dan jijquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:55 schreef Robby87 het volgende:
Damn, hardlopen met bier op is toch niet zo relaxed
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:59 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Daarom moet je nooit dronkenruzie zoeken met mensen die groter zijn dan jij
Als ze maar 63 kg als Fox zijn dan zal het niet zo erg zijnquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:59 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Daarom moet je nooit dronkenruzie zoeken met mensen die groter zijn dan jij
Ik spar al jarenlang met een zwarte band karateka. 63 kilo zegt niks, ik vloer je met 1 straight shot.quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:02 schreef Sands het volgende:
[..]
Als ze maar 63 kg als Fox zijn dan zal het niet zo erg zijn
Klinkt erg overtuigendquote:Op zondag 7 augustus 2011 00:04 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik spar al jarenlang met een zwarte band karateka. 63 kilo zegt niks, ik vloer je met 1 straight shot.
Wanna try?quote:
Je vloert mij tegenwoordig ook met 1 shot. Als er maar meer dan 20% alcohol in zit.quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:04 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik spar al jarenlang met een zwarte band karateka. 63 kilo zegt niks, ik vloer je met 1 straight shot.
Nee. Onder invloed van wat dan ook, ben ik zo slap als een vaatdoekquote:
*KOM DAT ZIEN, KOM DAT ZIEN*quote:
Al weegt ie 100 kilo, techniek is belangrijker dan krachtquote:
Dan heb ik nog nooit op je gezeten.quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Al weegt ie 100 kilo, techniek is belangrijker dan kracht
Ja ik ben niet dun neequote:Op zondag 7 augustus 2011 00:12 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je dat een keer had gezegd, dat jouw familie ook van nature nogal breed is.
Als ik 100 kilo zou wegen dan was ik tonnetje rondquote:Op zondag 7 augustus 2011 00:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Al weegt ie 100 kilo, techniek is belangrijker dan kracht
Ik ben zo snel, ik geef je die mogelijk nietquote:Op zondag 7 augustus 2011 00:13 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Dan heb ik nog nooit op je gezeten.
Misschien is Dragon wel heel snelquote:Op zondag 7 augustus 2011 00:15 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ben zo snel, ik geef je die mogelijk niet
Mijn vader is 1.70 en weegt 55 kg. Maar hij heeft 20 jaar op kickboxen gezeten. Ik maak geen schijn van kans tegen hem
Ja, misschien is Dragon wel een Jumper!quote:
Neu, ik ben traag en effectief. Maar zoals Gimli: bloedlink op korte afstandquote:Op zondag 7 augustus 2011 00:28 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ja, misschien is Dragon wel een Jumper!
Gelul! Ik ben 100% hetero, en heb ook 3 roze shirts in mijn kast hangen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:35 schreef Robby87 het volgende:
Ik zit naar een talkshow te kijken op de KRO/VARA (ned3) dat heet: Flikker op! Homo thema-avond en ik tel bij 3 van de 4 mensen op de bank een roze shirt/overhemd of jasje.
Waarom moeten mijn vooroordelen worden bevestigd?
Ik ben hetero, hoeveel procent dat weet ik niet en ik heb ook wel een roze geval ergens hangen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:36 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Gelul! Ik ben 100% hetero, en heb ook 3 roze shirts in mijn kast hangen.
En wat is er mis met homo's? In mijn directe omgeving ken ik er 3. En dat zijn mensen net zoals jij en ik.quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:37 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik ben hetero, hoeveel procent dat weet ik niet en ik heb ook wel een roze geval ergens hangen.
Maar dit ligt er zo dik bovenop, waarom?
Hij bedoelt vast niet dat hij iets tegen homo's heeft, maar wel frappant dat ze allemaal roze dragen. Net zoiets als lesbiënnes die kort haar hebben.quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:39 schreef FireFox1 het volgende:
En wat is er mis met homo's? In mijn directe omgeving ken ik er 3. En dat zijn mensen net zoals jij en ik.
Eens. De 3 homo's die ik ken, waren daar ook vandaag niet bijquote:Op zondag 7 augustus 2011 00:45 schreef Robby87 het volgende:
Gayprides zijn naar mijn mening niet bevorderlijk om te laten zien dat homo's moeite hebben om zichzelf te zijn, wat dat ook moge zijn.
Ik word daar een beetje misselijk van, het zó overdrijven van het anders-zijn, dat daar meer begrip voor moet komen. Volgens mij werkt het juist averechts...
Het ontvreemd, naar mijn idee, juist de homo's van de gemeenschap.
Zondag is het nuquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |