Maar hij is dan ook vaak stonedquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:49 schreef Baszh het volgende:
[..]
Je bent wel scherper dan FireFox over het algemeen
Heul niet!quote:
Wat doe ikquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:01 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Heul niet!![]()
Maar je brengt op een goed idee
Kom je gezellig bij me langs? Gaan we samen een jonko rokenquote:
Een wut?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:10 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Kom je gezellig bij me langs? Gaan we samen een jonko roken
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:10 schreef Robby87 het volgende:
Rustig maar jongens, ik ben er alweer.
Een joint natuurlijk. Straattaal jeweetzzelfquote:
Jammer dat je in A'dam woont, anders was ik wel even langs gekomen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Een joint natuurlijk. Straattaal jeweetzzelf
Ik woon niet in Amsterdamquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:12 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Jammer dat je in A'dam woont, anders was ik wel even langs gekomen.
Ik doe niet aan straattaalquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Een joint natuurlijk. Straattaal jeweetzzelf
quote:
Stelletje saaie tatta'squote:
A'dam - Amsterdamquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:18 schreef Baszh het volgende:
(woon nu al 2,5 jaar in A'dam en weet nog steeds niet waar dat allemaal voor staat)
Ik ben de aardigste persoon die je ooit zult ontmoetenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:15 schreef Robby87 het volgende:
Ik heb best wel zin in de meet, kijken wat voor mafketels jullie IRL zijn
Dat is nogal een statementquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:20 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik ben de aardigste persoon die je ooit zult ontmoeten
Ik ben opgegroeid in de Bijlmerquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:18 schreef Baszh het volgende:
Doe niet zo faya![]()
(woon nu al 2,5 jaar in A'dam en weet nog steeds niet waar dat allemaal voor staat)
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:20 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik ben de aardigste persoon die je ooit zult ontmoeten
Ik krijg altijd te horen dat ik te passief benquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:21 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Dat is nogal een statement![]()
Maar je komt inderdaad als een rustige en aardige jongen over, niks mis mee.
Dat zou je toch niet zeggenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]Ik ben de meest vreemde persoon die je ooit zult ontmoeten
Jij ook al?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:23 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik krijg altijd te horen dat ik te passief ben
Maar ik ben wel lief hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |