quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:44 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Goede keus, echt een prachtfilm, met Quentin Tarantino heb ik niks.
Toevallig, ik heb ook alleen KB1 gezien.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:46 schreef picodealion het volgende:
[..].
Dopekoe gaf ook al aan dat hij KB1 stom vond en 2 dus niet had gezien. Barbaren.
Eensquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:46 schreef picodealion het volgende:
[..].
Dopekoe gaf ook al aan dat hij KB1 stom vond en 2 dus niet had gezien. Barbaren.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:37 schreef picodealion het volgende:
kopen
ko-pen
Is dat iets uit het zwartwit tijdperk?
Ik moet wel bekennen dat ik de laatste keer Pulp Fiction minder tof vond dan ik dacht, dus die heb ik gedegradeerd naar een 9. Reservoir Dogs daarentegen is alleen maar beter geworden en heeft nu een 10 gekregenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:47 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Toevallig, ik heb ook alleen KB1 gezien.
Toen ik nog een kleine snotneus was vond ik zijn werk echt tof, maar nu gewoon zwaar kut.
Volgens de laatste telling heb ik hier zo'n 130 films in de kast staan hoorquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:48 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
En wie zeurde hier nou over royalties?
Die van je werk meegeteld?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:49 schreef picodealion het volgende:
[..]
Volgens de laatste telling heb ik hier zo'n 130 films in de kast staan hoor.
Wat was dat dan voor flauwe opmerking?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:49 schreef picodealion het volgende:
Volgens de laatste telling heb ik hier zo'n 130 films in de kast staan hoor.
Gewoon Sands een beetje pesten. Wat moeten we anders in de SC?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat was dat dan voor flauwe opmerking?
Ik word overal gepestquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:53 schreef picodealion het volgende:
[..]
Gewoon Sands een beetje pesten. Wat moeten we anders in de SC?
veel plezier, geniet ervan!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:48 schreef picodealion het volgende:
Zo, mijn top 100 is gepost. Ik kan veilig op vakantie morgenochtend.
Ik verwacht dat we tegen topic nr. 40 zitten als ik terugkom.
Willen is gemakkelijk. Doen is wat andersquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:52 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
veel plezier, geniet ervan!
hoe in de hel wilde je deze maand dan voor 100 punten gaan?
Kom dan in AKQquote:
Je bent wel scherper dan FireFox over het algemeenquote:
Zeg, Baszhquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:49 schreef Baszh het volgende:
[..]
Je bent wel scherper dan FireFox over het algemeen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |