niet uitgebreid, maar ik heb al een aantal keren mijn lunchpauze overgeslagen, en overgewerkt, dus soms sta ik mezelf wat intern verzuim toe als het wel even gaatquote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:39 schreef Gillingham het volgende:
Ik werk vandmiddag niet, maar hoe krijgen jullie het voor elkaar om uitgebreid te kunnen painten op je werk?
Ik heb het tegenovergestelde.quote:
Volgende keer een Tim Burtonquote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:03 schreef Gillingham het volgende:
Ik wil trouwens een herkansing, maar een fantasierijkere regisseur.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:32 schreef wyccie het volgende:
Die van DF snap ik nog steeds niet. Ik zie er een zwaard in met twee wielen en nog wat.
Zou ik het herkennen als ik Pearl Harbour ga kijken?
Mijn geheime wapen...quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:31 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Yupen hoe teken jij zo "goed" als ze zo minuscuul zijn
Ja, waarschijnlijk wel. Tegenwoordig zou dat een typisch 3D shot zijn, maar dat kreeg ik niet gepaint.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:32 schreef wyccie het volgende:
Die van DF snap ik nog steeds niet. Ik zie er een zwaard in met twee wielen en nog wat.
Dan moeten er wel redelijk wat FMT'ers online zijn, dan is zo'n vraag het leukste.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:31 schreef Dopekoe het volgende:
De volgende keer deze vraag graag op een vrijdag als ik er wel ben doen, morgen bijvoorbeeld, dan is er hier op m'n werk bijna niemand aanwezig en ik kan ook creatief doen
Als je inderdaad niet door hebt dat het top-view is zie je er echt vage dingen inquote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:32 schreef wyccie het volgende:
Fuck it.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:31 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Yupen hoe teken jij zo "goed" als ze zo minuscuul zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What's it going to be then, eh?
Vrijdag zijn er wel veel mensen meestal toch ?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:34 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Dan moeten er wel redelijk wat FMT'ers online zijn, dan is zo'n vraag het leukste.
Tegenwoordig bijna altijd, 's middags en 's avonds.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:37 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Vrijdag zijn er wel veel mensen meestal toch ?
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:35 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Fuck it.Zo dat klinkt als gepriegelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Huh? Top down?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:34 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Als je inderdaad niet door hebt dat het top-view is zie je er echt vage dingen in
Nee, bommen, maar dan van achteren! Ik geef toe dat de explosie wel wat klein is voor Bayquote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:38 schreef wyccie het volgende:
Ah, nu zie ik het! Alleen die twee wielen zijn nog steeds wielen.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:40 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Nee, bommen, maar dan van achteren! Ik geef toe dat de explosie wel wat klein is voor Bay
Hij is écht pittig ja. Dat was hard werken, maar ben niet heel erg tevreden met het resultaat.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:46 schreef wyccie het volgende:
Ik vind de vraag moeilijk. Twee films in 1 plaatje.,..dat kan ik moeilijk linken.
Gelukkig heb ik er misschien bijgetypt danquote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:13 schreef wyccie het volgende:
Ja, daarom was mijn Cookie Monster ook zo uit het niets en lelijk en zonder koekje.
En ik heb achteraf pas opgezocht of er wel een film was. (Sesame Street: C is for Cookie Monster, 2010)
Doe maar niet inderdaadquote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:21 schreef Gillingham het volgende:
De verleiding is groot om nóg een paintvraag te doen, maar dan gaan er mensen in de cola stikken.
[ afbeelding ]
Smakelijk.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:22 schreef DragonFodder het volgende:
Ik ga bbq'en, veel plezier nog en tot vannacht
Die Miyazaki's zijn ontzettend populair bij jong en oud, maar ik kan er ook niet veel mee.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:30 schreef picodealion het volgende:
Nou, ik zit dus Spirited Away te kijken, en hij is niet zo stom als Howl's Moving Castle maar ik kan hier alsnog echt helemaal niks mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:38 schreef wyccie het volgende:
Ik had Spring, Summer, Fall, Winter ... and Spring gezien. Bij Winter dacht ik dat hetWat vond je ervan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What's it going to be then, eh?
Ach, ik vind deze wel leuk en ben impulsief, so what?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:13 schreef Gillingham het volgende:
Dju zeg Robby, je weet jezelf wel te overtreffen als het aankomt op avatars, hè?
Ben sowieso geen fan van bewegende avatars.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:16 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ach, ik vind deze wel leuk en ben impulsief, so what?
Mooi, zelfs wel grappig. Ik moest lachen bij de dieren, en even later huilen.quote:
Ik was gaan werken.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:39 schreef Gillingham het volgende:
Is iedereen trouwens murw geslagen door die paintvragen?
Ik niet, vond het meteen zielig en wreed.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Mooi, zelfs wel grappig. Ik moest lachen bij de dieren, en even later huilen.
Ik moest niet lachen omdat ik het grappig vond wat hij deed, maar de manier waarop hij het deed was grappig.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 09:38 schreef DragonFodder het volgende:
Ik niet, vond het meteen zielig en wreed.
De Nederlandse vertaling is lang niet zo peoëtisch.quote:Mooie zin wel, ergens halverwege de film: Bringing death comes easy to you, but you yourself cannot die. (of zoiets) Zit wel iets tragisch in.
Ik bedoelde ook niet dat je een sadist bentquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik moest niet lachen omdat ik het grappig vond wat hij deed, maar de manier waarop hij het deed was grappig.
Nee maar tussen de regels noem je d'r wel een dierenbeul.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:21 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook niet dat je een sadist bent
Jouw woorden, niet de mijnequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:27 schreef picodealion het volgende:
[..]
Nee maar tussen de regels noem je d'r wel een dierenbeul.
Een vriend van mij vangt een vlieg in zijn hand, en gooit (!) hem dan tegen de grond aan. Moet je voorstellen dat het laatste wat je te zien krijgt als vlieg, de grond is die met het equivalent van 250 km/uur op je af komtquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:30 schreef wyccie het volgende:
Ergens klopt het wel. Ik ben een fruitvliegjesmoordenaar.
Heel erg verkeerd jaquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:58 schreef DragonFodder het volgende:
...wacht... Dat kwam er verkeerd uit..
Ik hebeen goede link, zal m zo even opzoeken.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:51 schreef Robby87 het volgende:
Mulholland Dr. voor de eerste keer gezien, bijzondere film to say the least.
Wel erg verwarrend, even wat analyses lezen
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:35 schreef picodealion het volgende:
Ah daar wastie.
http://www.mulholland-drive.net/analysis/analysis01.htm
Ik was films kopenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:30 schreef DragonFodder het volgende:
[ afbeelding ]
Waar is Sands eigenlijk?
Jupquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:37 schreef picodealion het volgende:
[..]
kopen
ko-pen
Is dat iets uit het zwartwit tijdperk?
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:44 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Goede keus, echt een prachtfilm, met Quentin Tarantino heb ik niks.
Toevallig, ik heb ook alleen KB1 gezien.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:46 schreef picodealion het volgende:
[..].
Dopekoe gaf ook al aan dat hij KB1 stom vond en 2 dus niet had gezien. Barbaren.
Eensquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:46 schreef picodealion het volgende:
[..].
Dopekoe gaf ook al aan dat hij KB1 stom vond en 2 dus niet had gezien. Barbaren.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:37 schreef picodealion het volgende:
kopen
ko-pen
Is dat iets uit het zwartwit tijdperk?
Ik moet wel bekennen dat ik de laatste keer Pulp Fiction minder tof vond dan ik dacht, dus die heb ik gedegradeerd naar een 9. Reservoir Dogs daarentegen is alleen maar beter geworden en heeft nu een 10 gekregenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:47 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Toevallig, ik heb ook alleen KB1 gezien.
Toen ik nog een kleine snotneus was vond ik zijn werk echt tof, maar nu gewoon zwaar kut.
Volgens de laatste telling heb ik hier zo'n 130 films in de kast staan hoorquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:48 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
En wie zeurde hier nou over royalties?
Die van je werk meegeteld?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:49 schreef picodealion het volgende:
[..]
Volgens de laatste telling heb ik hier zo'n 130 films in de kast staan hoor.
Wat was dat dan voor flauwe opmerking?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:49 schreef picodealion het volgende:
Volgens de laatste telling heb ik hier zo'n 130 films in de kast staan hoor.
Gewoon Sands een beetje pesten. Wat moeten we anders in de SC?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat was dat dan voor flauwe opmerking?
Ik word overal gepestquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:53 schreef picodealion het volgende:
[..]
Gewoon Sands een beetje pesten. Wat moeten we anders in de SC?
veel plezier, geniet ervan!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:48 schreef picodealion het volgende:
Zo, mijn top 100 is gepost. Ik kan veilig op vakantie morgenochtend.
Ik verwacht dat we tegen topic nr. 40 zitten als ik terugkom.
Willen is gemakkelijk. Doen is wat andersquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:52 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
veel plezier, geniet ervan!
hoe in de hel wilde je deze maand dan voor 100 punten gaan?
Kom dan in AKQquote:
Je bent wel scherper dan FireFox over het algemeenquote:
Zeg, Baszhquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:49 schreef Baszh het volgende:
[..]
Je bent wel scherper dan FireFox over het algemeen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |