Fuck it.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:31 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Yupen hoe teken jij zo "goed" als ze zo minuscuul zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What's it going to be then, eh?
Vrijdag zijn er wel veel mensen meestal toch ?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:34 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Dan moeten er wel redelijk wat FMT'ers online zijn, dan is zo'n vraag het leukste.
Tegenwoordig bijna altijd, 's middags en 's avonds.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:37 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Vrijdag zijn er wel veel mensen meestal toch ?
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:35 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Fuck it.Zo dat klinkt als gepriegelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Huh? Top down?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:34 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Als je inderdaad niet door hebt dat het top-view is zie je er echt vage dingen in
Nee, bommen, maar dan van achteren! Ik geef toe dat de explosie wel wat klein is voor Bayquote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:38 schreef wyccie het volgende:
Ah, nu zie ik het! Alleen die twee wielen zijn nog steeds wielen.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:40 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Nee, bommen, maar dan van achteren! Ik geef toe dat de explosie wel wat klein is voor Bay
Hij is écht pittig ja. Dat was hard werken, maar ben niet heel erg tevreden met het resultaat.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:46 schreef wyccie het volgende:
Ik vind de vraag moeilijk. Twee films in 1 plaatje.,..dat kan ik moeilijk linken.
Gelukkig heb ik er misschien bijgetypt danquote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:13 schreef wyccie het volgende:
Ja, daarom was mijn Cookie Monster ook zo uit het niets en lelijk en zonder koekje.
En ik heb achteraf pas opgezocht of er wel een film was. (Sesame Street: C is for Cookie Monster, 2010)
Doe maar niet inderdaadquote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:21 schreef Gillingham het volgende:
De verleiding is groot om nóg een paintvraag te doen, maar dan gaan er mensen in de cola stikken.
[ afbeelding ]
Smakelijk.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:22 schreef DragonFodder het volgende:
Ik ga bbq'en, veel plezier nog en tot vannacht
Die Miyazaki's zijn ontzettend populair bij jong en oud, maar ik kan er ook niet veel mee.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:30 schreef picodealion het volgende:
Nou, ik zit dus Spirited Away te kijken, en hij is niet zo stom als Howl's Moving Castle maar ik kan hier alsnog echt helemaal niks mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:38 schreef wyccie het volgende:
Ik had Spring, Summer, Fall, Winter ... and Spring gezien. Bij Winter dacht ik dat hetWat vond je ervan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What's it going to be then, eh?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |