niet uitgebreid, maar ik heb al een aantal keren mijn lunchpauze overgeslagen, en overgewerkt, dus soms sta ik mezelf wat intern verzuim toe als het wel even gaatquote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:39 schreef Gillingham het volgende:
Ik werk vandmiddag niet, maar hoe krijgen jullie het voor elkaar om uitgebreid te kunnen painten op je werk?
Ik heb het tegenovergestelde.quote:
Volgende keer een Tim Burtonquote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:03 schreef Gillingham het volgende:
Ik wil trouwens een herkansing, maar een fantasierijkere regisseur.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:32 schreef wyccie het volgende:
Die van DF snap ik nog steeds niet. Ik zie er een zwaard in met twee wielen en nog wat.
Zou ik het herkennen als ik Pearl Harbour ga kijken?
Mijn geheime wapen...quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:31 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Yupen hoe teken jij zo "goed" als ze zo minuscuul zijn
Ja, waarschijnlijk wel. Tegenwoordig zou dat een typisch 3D shot zijn, maar dat kreeg ik niet gepaint.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:32 schreef wyccie het volgende:
Die van DF snap ik nog steeds niet. Ik zie er een zwaard in met twee wielen en nog wat.
Dan moeten er wel redelijk wat FMT'ers online zijn, dan is zo'n vraag het leukste.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:31 schreef Dopekoe het volgende:
De volgende keer deze vraag graag op een vrijdag als ik er wel ben doen, morgen bijvoorbeeld, dan is er hier op m'n werk bijna niemand aanwezig en ik kan ook creatief doen
Als je inderdaad niet door hebt dat het top-view is zie je er echt vage dingen inquote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:32 schreef wyccie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |