Tja, ik zit toch al de hele dag op internet voor mn werk, dan kan Fok er nog wel bijquote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:22 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Je ben te veel actief op Fok.![]()
Als het echt RSI is, dan is het trouwens wel vervelend. Hoop het niet voor je.
Bij mij schoot boondock saints opeens naar 2quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:37 schreef Asap het volgende:
Your Top 20
Of All Time
• Batman Begins
• The Devil's Ad...
• The Butterfly ...
• The Shawshank ...
• Eternal Sunshi...
• Alien
• The Hangover
• Starship Troop...
• 300
• Constantine
Butterfly effect en Batman begins... Ik kan ze zelden kiezen en dan staan ze opeens bovenaan
Echt vaag is dat idd, ik zag dat ook met Butterfly, ik klikte verkeerd met Shawshank en Butterfly en opeens stond de film op 3...quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:47 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Bij mij schoot boondock saints opeens naar 2
Omdat ik hem beter vond dan Alien resurrection....
Vanaf plaats 87... :|
Don't mess with Tampiequote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:00 schreef Gillingham het volgende:
Robby, jouw usericon wordt er ook niet beter op.
quote:Filmjournalist Rene Mioch en regisseuse Paula van der Oest van de film Zus & zo zijn maandag voor korte tijd gearresteerd omdat ze op een van de Oscarfeesten geen toegangskaartje konden laten zien...
Ik kon dat ook niet meer terugvinden, maar gelukkig had ik een disclaimer.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:17 schreef Baszh het volgende:
Mijn google skills kunnen dat niet vinden wyccie
http://www.volkskrant.nl/(...)t-gearresteerd.dhtml
Ik vond hem saai... Niet mijn film.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:43 schreef DragonFodder het volgende:
Net 12 angry men gekeken. Goede film! Het concept is nog in veel films en series gedaan, maar erg goed uitgewerkt in deze film, en ook de acteerprestaties waren puik (dat woord kan bij zo'n oude film wel)
Enjoy! Meesterlijke film!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:44 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik vond hem saai... Niet mijn film.
Morgen One Flew Over the Cuckoo's Nest
En, al gezien? Wat vond je?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:44 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik vond hem saai... Niet mijn film.
Morgen One Flew Over the Cuckoo's Nest
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:32 schreef SamuelofSEK het volgende:
Jullie zitten zeker allemaal op werk? dus een paintvraag is nu niet handig he?
Kom maar op, heb hier ook paintquote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:32 schreef SamuelofSEK het volgende:
Jullie zitten zeker allemaal op werk? dus een paintvraag is nu niet handig he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |