Tja, ik zit toch al de hele dag op internet voor mn werk, dan kan Fok er nog wel bijquote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:22 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Je ben te veel actief op Fok.![]()
Als het echt RSI is, dan is het trouwens wel vervelend. Hoop het niet voor je.
Bij mij schoot boondock saints opeens naar 2quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:37 schreef Asap het volgende:
Your Top 20
Of All Time
• Batman Begins
• The Devil's Ad...
• The Butterfly ...
• The Shawshank ...
• Eternal Sunshi...
• Alien
• The Hangover
• Starship Troop...
• 300
• Constantine
Butterfly effect en Batman begins... Ik kan ze zelden kiezen en dan staan ze opeens bovenaan
Echt vaag is dat idd, ik zag dat ook met Butterfly, ik klikte verkeerd met Shawshank en Butterfly en opeens stond de film op 3...quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:47 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Bij mij schoot boondock saints opeens naar 2
Omdat ik hem beter vond dan Alien resurrection....
Vanaf plaats 87... :|
Don't mess with Tampiequote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:00 schreef Gillingham het volgende:
Robby, jouw usericon wordt er ook niet beter op.
quote:Filmjournalist Rene Mioch en regisseuse Paula van der Oest van de film Zus & zo zijn maandag voor korte tijd gearresteerd omdat ze op een van de Oscarfeesten geen toegangskaartje konden laten zien...
Ik kon dat ook niet meer terugvinden, maar gelukkig had ik een disclaimer.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:17 schreef Baszh het volgende:
Mijn google skills kunnen dat niet vinden wyccie
http://www.volkskrant.nl/(...)t-gearresteerd.dhtml
Ik vond hem saai... Niet mijn film.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:43 schreef DragonFodder het volgende:
Net 12 angry men gekeken. Goede film! Het concept is nog in veel films en series gedaan, maar erg goed uitgewerkt in deze film, en ook de acteerprestaties waren puik (dat woord kan bij zo'n oude film wel)
Enjoy! Meesterlijke film!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:44 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik vond hem saai... Niet mijn film.
Morgen One Flew Over the Cuckoo's Nest
En, al gezien? Wat vond je?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:44 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik vond hem saai... Niet mijn film.
Morgen One Flew Over the Cuckoo's Nest
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:32 schreef SamuelofSEK het volgende:
Jullie zitten zeker allemaal op werk? dus een paintvraag is nu niet handig he?
Kom maar op, heb hier ook paintquote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:32 schreef SamuelofSEK het volgende:
Jullie zitten zeker allemaal op werk? dus een paintvraag is nu niet handig he?
niet uitgebreid, maar ik heb al een aantal keren mijn lunchpauze overgeslagen, en overgewerkt, dus soms sta ik mezelf wat intern verzuim toe als het wel even gaatquote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:39 schreef Gillingham het volgende:
Ik werk vandmiddag niet, maar hoe krijgen jullie het voor elkaar om uitgebreid te kunnen painten op je werk?
Ik heb het tegenovergestelde.quote:
Volgende keer een Tim Burtonquote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:03 schreef Gillingham het volgende:
Ik wil trouwens een herkansing, maar een fantasierijkere regisseur.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:32 schreef wyccie het volgende:
Die van DF snap ik nog steeds niet. Ik zie er een zwaard in met twee wielen en nog wat.
Zou ik het herkennen als ik Pearl Harbour ga kijken?
Mijn geheime wapen...quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:31 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Yupen hoe teken jij zo "goed" als ze zo minuscuul zijn
Ja, waarschijnlijk wel. Tegenwoordig zou dat een typisch 3D shot zijn, maar dat kreeg ik niet gepaint.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:32 schreef wyccie het volgende:
Die van DF snap ik nog steeds niet. Ik zie er een zwaard in met twee wielen en nog wat.
Dan moeten er wel redelijk wat FMT'ers online zijn, dan is zo'n vraag het leukste.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:31 schreef Dopekoe het volgende:
De volgende keer deze vraag graag op een vrijdag als ik er wel ben doen, morgen bijvoorbeeld, dan is er hier op m'n werk bijna niemand aanwezig en ik kan ook creatief doen
Als je inderdaad niet door hebt dat het top-view is zie je er echt vage dingen inquote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:32 schreef wyccie het volgende:
Fuck it.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:31 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Yupen hoe teken jij zo "goed" als ze zo minuscuul zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What's it going to be then, eh?
Vrijdag zijn er wel veel mensen meestal toch ?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:34 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Dan moeten er wel redelijk wat FMT'ers online zijn, dan is zo'n vraag het leukste.
Tegenwoordig bijna altijd, 's middags en 's avonds.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:37 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Vrijdag zijn er wel veel mensen meestal toch ?
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:35 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Fuck it.Zo dat klinkt als gepriegelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Huh? Top down?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:34 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Als je inderdaad niet door hebt dat het top-view is zie je er echt vage dingen in
Nee, bommen, maar dan van achteren! Ik geef toe dat de explosie wel wat klein is voor Bayquote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:38 schreef wyccie het volgende:
Ah, nu zie ik het! Alleen die twee wielen zijn nog steeds wielen.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:40 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Nee, bommen, maar dan van achteren! Ik geef toe dat de explosie wel wat klein is voor Bay
Hij is écht pittig ja. Dat was hard werken, maar ben niet heel erg tevreden met het resultaat.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:46 schreef wyccie het volgende:
Ik vind de vraag moeilijk. Twee films in 1 plaatje.,..dat kan ik moeilijk linken.
Gelukkig heb ik er misschien bijgetypt danquote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:13 schreef wyccie het volgende:
Ja, daarom was mijn Cookie Monster ook zo uit het niets en lelijk en zonder koekje.
En ik heb achteraf pas opgezocht of er wel een film was. (Sesame Street: C is for Cookie Monster, 2010)
Doe maar niet inderdaadquote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:21 schreef Gillingham het volgende:
De verleiding is groot om nóg een paintvraag te doen, maar dan gaan er mensen in de cola stikken.
[ afbeelding ]
Smakelijk.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:22 schreef DragonFodder het volgende:
Ik ga bbq'en, veel plezier nog en tot vannacht
Die Miyazaki's zijn ontzettend populair bij jong en oud, maar ik kan er ook niet veel mee.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:30 schreef picodealion het volgende:
Nou, ik zit dus Spirited Away te kijken, en hij is niet zo stom als Howl's Moving Castle maar ik kan hier alsnog echt helemaal niks mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:38 schreef wyccie het volgende:
Ik had Spring, Summer, Fall, Winter ... and Spring gezien. Bij Winter dacht ik dat hetWat vond je ervan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What's it going to be then, eh?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |