Oh, dus je bent maagdquote:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:33 schreef Baszh het volgende:
Verstandiger dan per ongeluk opeens een tweeling
Maak ons blij met dit heugelijke nieuwsquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:50 schreef Sands het volgende:
Lol ik heb een keer wat gewonnen in mijn leven
Die prijsvraag hier op FoK waar Gil de kaartjes voor de Crime avond won. En heb blijkbaar voor de musical avond kaartjes gewonnen...maarja ik ga er vanuit dat ik niet gaquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:52 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Maak ons blij met dit heugelijke nieuws
Tof, waarom niet? Je vindt musicals toch leuk?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:56 schreef Sands het volgende:
[..]
Die prijsvraag hier op FoK waar Gil de kaartjes voor de Crime avond won. En heb blijkbaar voor de musical avond kaartjes gewonnen...maarja ik ga er vanuit dat ik niet ga
Omdat ik nog een gekkie moet vinden die met me mee wilquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:57 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Tof, waarom niet? Je vindt musicals toch leuk?
Ik wil wel meequote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:59 schreef Sands het volgende:
[..]
Omdat ik nog een gekkie moet vinden die met me mee wilEn ik ben bang dat ik Dirty Dancing te zien krijg...en dat is geen musical vind ik
Sowieso vind ik alle genres leuk om te kijken
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:56 schreef Sands het volgende:
[..]
Die prijsvraag hier op FoK waar Gil de kaartjes voor de Crime avond won. En heb blijkbaar voor de musical avond kaartjes gewonnen...maarja ik ga er vanuit dat ik niet ga
Kan je niet eerst je vraag stellen?....quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:34 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
![]()
Anyhows, ik ga even een jointje halen
Ja, er is een poll en je kan kiezen tussen deze films:quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:09 schreef wyccie het volgende:
Ik vind Dirty Dancing ook geen musical (nooit gezien overigens), maar zit die in de roulatie dan (Tombo?)?
25% stemt op DDquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, er is een poll en je kan kiezen tussen deze films:
Grease
Viva Las Vegas
Wizard of Oz
Fame
Dirty Dancing
Dus ja, kleine kans dat het DD wordt
Niet!quote:
Oh ja, pas als je stemtquote:
Ik klikte heel wanhopig op Wizard of Ozquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh ja, pas als je stemt
Maar er draaien meerdere polls volgens mij? Roep ff al je vriendjes op om mee te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |