Dat vond ik nou echt een kutfilm.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:22 schreef Sands het volgende:
Ik klikte heel wanhopig op Wizard of Oz
Kut, had niet verwacht dat ik het goed zal hebbenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:12 schreef Robby87 het volgende:
Fox, vergeet tussen het blowen door niet even een vraag te doen
Nee bedankt...quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:26 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Kut, had niet verwacht dat ik het goed zal hebben
Vraagje komt eraan!
Iemand een trekje?![]()
[ afbeelding ]
Dirty Dancing!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, er is een poll en je kan kiezen tussen deze films:
Grease
Viva Las Vegas
Wizard of Oz
Fame
Dirty Dancing
Dus ja, kleine kans dat het DD wordt
Wut...quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:30 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dirty Dancing!![]()
stiekem op gestemd![]()
De film an sich is niet zo bijzonder.quote:
Jij bent een echte DD fan?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:33 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
De film an sich is niet zo bijzonder.
Maar de muziek is echt fantastisch![]()
![]()
Niet van de film, wel van de muziekquote:
Ik erger me vaak aan Europese filmsquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het stond me gewoon heel erg tegen. Zo nep, slecht nep.
Zou ik ook zeggenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Niet van de film, wel van de muziek
Daarom moet je nooit dronkenruzie zoeken met mensen die groter zijn dan jijquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:55 schreef Robby87 het volgende:
Damn, hardlopen met bier op is toch niet zo relaxed
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:59 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Daarom moet je nooit dronkenruzie zoeken met mensen die groter zijn dan jij
Als ze maar 63 kg als Fox zijn dan zal het niet zo erg zijnquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:59 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Daarom moet je nooit dronkenruzie zoeken met mensen die groter zijn dan jij
Ik spar al jarenlang met een zwarte band karateka. 63 kilo zegt niks, ik vloer je met 1 straight shot.quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:02 schreef Sands het volgende:
[..]
Als ze maar 63 kg als Fox zijn dan zal het niet zo erg zijn
Klinkt erg overtuigendquote:Op zondag 7 augustus 2011 00:04 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik spar al jarenlang met een zwarte band karateka. 63 kilo zegt niks, ik vloer je met 1 straight shot.
Wanna try?quote:
Je vloert mij tegenwoordig ook met 1 shot. Als er maar meer dan 20% alcohol in zit.quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:04 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik spar al jarenlang met een zwarte band karateka. 63 kilo zegt niks, ik vloer je met 1 straight shot.
Nee. Onder invloed van wat dan ook, ben ik zo slap als een vaatdoekquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |