Al weegt ie 100 kilo, techniek is belangrijker dan krachtquote:
Dan heb ik nog nooit op je gezeten.quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Al weegt ie 100 kilo, techniek is belangrijker dan kracht
Ja ik ben niet dun neequote:Op zondag 7 augustus 2011 00:12 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je dat een keer had gezegd, dat jouw familie ook van nature nogal breed is.
Als ik 100 kilo zou wegen dan was ik tonnetje rondquote:Op zondag 7 augustus 2011 00:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Al weegt ie 100 kilo, techniek is belangrijker dan kracht
Ik ben zo snel, ik geef je die mogelijk nietquote:Op zondag 7 augustus 2011 00:13 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Dan heb ik nog nooit op je gezeten.
Misschien is Dragon wel heel snelquote:Op zondag 7 augustus 2011 00:15 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ben zo snel, ik geef je die mogelijk niet
Mijn vader is 1.70 en weegt 55 kg. Maar hij heeft 20 jaar op kickboxen gezeten. Ik maak geen schijn van kans tegen hem
Ja, misschien is Dragon wel een Jumper!quote:
Neu, ik ben traag en effectief. Maar zoals Gimli: bloedlink op korte afstandquote:Op zondag 7 augustus 2011 00:28 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ja, misschien is Dragon wel een Jumper!
Gelul! Ik ben 100% hetero, en heb ook 3 roze shirts in mijn kast hangen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:35 schreef Robby87 het volgende:
Ik zit naar een talkshow te kijken op de KRO/VARA (ned3) dat heet: Flikker op! Homo thema-avond en ik tel bij 3 van de 4 mensen op de bank een roze shirt/overhemd of jasje.
Waarom moeten mijn vooroordelen worden bevestigd?
Ik ben hetero, hoeveel procent dat weet ik niet en ik heb ook wel een roze geval ergens hangen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:36 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Gelul! Ik ben 100% hetero, en heb ook 3 roze shirts in mijn kast hangen.
En wat is er mis met homo's? In mijn directe omgeving ken ik er 3. En dat zijn mensen net zoals jij en ik.quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:37 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik ben hetero, hoeveel procent dat weet ik niet en ik heb ook wel een roze geval ergens hangen.
Maar dit ligt er zo dik bovenop, waarom?
Hij bedoelt vast niet dat hij iets tegen homo's heeft, maar wel frappant dat ze allemaal roze dragen. Net zoiets als lesbiënnes die kort haar hebben.quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:39 schreef FireFox1 het volgende:
En wat is er mis met homo's? In mijn directe omgeving ken ik er 3. En dat zijn mensen net zoals jij en ik.
Eens. De 3 homo's die ik ken, waren daar ook vandaag niet bijquote:Op zondag 7 augustus 2011 00:45 schreef Robby87 het volgende:
Gayprides zijn naar mijn mening niet bevorderlijk om te laten zien dat homo's moeite hebben om zichzelf te zijn, wat dat ook moge zijn.
Ik word daar een beetje misselijk van, het zó overdrijven van het anders-zijn, dat daar meer begrip voor moet komen. Volgens mij werkt het juist averechts...
Het ontvreemd, naar mijn idee, juist de homo's van de gemeenschap.
Zondag is het nuquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |