SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjes-automaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierbeneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Redskillz, Viro, Knetterkrankjorum en Outpost76.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een DM of PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Radio49 Marathon Aanmeldtopic Radio 49 marathon topic (6/7 augustus)
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Sauna?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:28 schreef mr-green het volgende:
morgen is het circa 35 graden waar ik heen ga
Ja maak mij maar jaloersquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:28 schreef mr-green het volgende:
morgen is het circa 35 graden waar ik heen ga
wow 2 dagen mooi weerquote:
quote:
Het is zomer. Of het weer nu meewerkt of nietquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maak mij maar jaloers
[..]
wow 2 dagen mooi weer
Kom op dat is toch geen zomer
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
De herfst begint dit jaar op 23 september om 11:04 uur
ja maar 96kbit versie ofzo...quote:
quote:De Zweedse politie heeft een 31-jarige man uit Ängelholm opgepakt. De man heeft namelijk een kernreactor in zijn eigen keuken in elkaar geknutseld.
De beste man is een half jaar geleden begonnen aan zijn prestigieuze project. Niet beseffende dat hij met iets bezig was wat het daglicht niet kon verdragen, hield hij een blog bij om daar het hele bouwproces te beschrijven. Toen hij enkele weken geleden het Zweeds Atoomagentschap vroeg of hetgeen hij mee bezig was wel legaal was, liep hij tegen de lamp.
De jongeman, sinds zijn tienerjaren al geïnteresseerd in kernenergie, werd verteld dat ze iemand langs zouden sturen die de straling in zijn flatje zou komen opmeten. "Toen zij arriveerden, hadden ze politie meegenomen", vertelt de beste man. "Ik had een Geiger-teller, maar heb helemaal geen straling kunnen detecteren."
De man werd in de boeien geslagen en stevig aan de tand gevoeld. Hij is enige tijd later echter weer vrijgelaten. De kernreactor, die omgerekend ruim 660 euro heeft gekost, werkt overigens echt. Stroom opwekken is wegens gebrek aan een turbine en een generator echter niet mogelijk.
Van t weekend hier iets van 22 graden met zonquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is zomer. Of het weer nu meewerkt of niet.
Morgen wordt het ook iets van 26 graden of zo.
Briljant.quote:
quote:
Komt wel goedquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Van t weekend hier iets van 22 graden met zonen regen..
Met 22 graden loop ik gewoon nog in een lange broek en een Longslevequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Komt wel goed. Dan is het iig warm
.
Beetje zweverig.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
dit is zo'n vage... vind dit echt een ToT plaat
al heeft hij hem niet ingezonden
hoef ik niet hoorquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zaterdag krijg je alle Volbeat nummers in 320 kbps van me Knetter
Lolwut?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
dit is zo'n vage... vind dit echt een ToT plaat
al heeft hij hem niet ingezonden
triphop / nu discoquote:
Eenschquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja kvin dit een ToT plaat
Ow dan degene die het instuurdequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hoef ik niet hoor
dit was ingestuurd.. volbeat is niet echt mijn ding.. zegmaar
een raar nummerquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:35 schreef DeZwabber het volgende:
is dit nu een slecht mp3tje of een raar chorus effectje?
beidequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:35 schreef DeZwabber het volgende:
is dit nu een slecht mp3tje of een raar chorus effectje?
Alle kutmuziek wordt gewoon aan jou toegeschrevenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:36 schreef ToT het volgende:
De één vindt dat ik alleen deprimerende goth draai, de ander vindt dat ik zweeftevenmuziek draai!
Werd tijdquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
Charmed! Ik ga morgen eindelijk naar de Fysio
whehe thxquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:37 schreef robdriessen het volgende:
Ben al een tijdje aan het lurken. Wat weer een bijzondere liedjes vandaag, Knetter
Had je nog dingen uit mijn lijstje gedraaid?quote:
Preciesquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Werd tijd
Toch maar niet de masseur?
Ow wacht die krijg je zondag he
Nog steeds last van je nek?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
PreciesNah leek me beter naar de Fysio te gaan. Had vanochtend weer zoveel last. Ben alleen bang dat hij me pijn gaat doen morgen
Pijn is fijnquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
PreciesNah leek me beter naar de Fysio te gaan. Had vanochtend weer zoveel last. Ben alleen bang dat hij me pijn gaat doen morgen
Yepquote:
Hehe weet ik maar ik ben nog nooit bij een Fysio geweest dus geen idee wat ik kan verwachtenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Pijn is fijntake it like a man
Komt goedquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
wel een paar geloof ik.. maar kweet niet zekerquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:38 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Had je nog dingen uit mijn lijstje gedraaid?
Je krijgt eerst een intake hoorquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Yep
[..]
Hehe weet ik maar ik ben nog nooit bij een Fysio geweest dus geen idee wat ik kan verwachten
Ben heel benieuwd. 15:00 uur is het zoverquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Komt goedMeestal is dat wel fijne pijn
Vind ik dan
Ja dat las ik ook op de site. Heb liever dat hij me gelijk helptquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je krijgt eerst een intake hooren eens kijken wat de aanpak wordt don't worry
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
alle eendjes zwemmen in het water .......
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:43 schreef robdriessen het volgende:
Nou wil ik het weten ook
Welke van deze liedjes zijn er voorbij gekomen? (en heb ik moeten missen, snif)alleen K3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If they've got a bazooka don't run away, it's easier to hit someone from a distance.
Run towards them and grab hold of them.!" (Eddie Izzard - Glorious)
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
[..]
![]()
![]()
Al eens na gedacht wat je allemaal met links doet? Zit je voor een open raam links? Zit je veel in de zelfde houding?
Ach, dat overleef ik nog welquote:
ik werd gelijk geholpenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja dat las ik ook op de site. Heb liever dat hij me gelijk helpt
Heb je de gecensureerde versie wel eens gezien? Die is pas echt briljant!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:45 schreef WickedTunes het volgende:
Voor deel II ga ik insturen: Graaf Tel - Tellen (met die vleermuizen)
Een ander kussen doet wonderen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Nee niet voor een raam. Enige wat ik kan bedenken is hoe ik 's-nachts als ik slaap lig..
nee, ga ik es opzoekenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:46 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Heb je de gecensureerde versie wel eens gezien? Die is pas echt briljant!
Ik mag nooit een ander kussen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Een ander kussen doet wonderen.Oh en eehm koop een kussentje wat je kan opwarmen. Die kan je dan in je nek leggen en die warmte helpt.
Ja al gekocht maar hielp ook niet echtquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Een ander kussen doet wonderen.Oh en eehm koop een kussentje wat je kan opwarmen. Die kan je dan in je nek leggen en die warmte helpt.
Hoin.quote:
quote:
Want?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:47 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik mag nooit een ander kussen.
Ba-dum-TISH!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leg de klemtoon eens ergens anders.quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:49 schreef mr-green het volgende:
Goed wat ga ik doen. Zo nog even proberen te slapen (wat hoogstwaarschijnlijk niet gaat lukken) of gewoon wakker blijven tot half 3?Ik zou niet gaan pitten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vooral omdat ik zelf ook nooit kan pitten voordat ik op vakantie ga.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Oh dat schiet niet op.... Vraag eens aan de fisio wat voor een kussen jij t best kan hebben. Die weet dat wel.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja al gekocht maar hielp ook niet echtJa zo'n pittenzak bedoel je? Ga morgen eerst maar eens kijken wat de Fysio te vertellen heeft
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:49 schreef mr-green het volgende:
Goed wat ga ik doen. Zo nog even proberen te slapen (wat hoogstwaarschijnlijk niet gaat lukken) of gewoon wakker blijven tot half 3?Wakker blijven en in t vliegtuig slapen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wakker blijven en in t vliegtuig slapen.
je had toch ooit van die vingerpoppetjes, waar je je vinger dus in het gat moest stoppen?quote:
Pics.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:51 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
je had toch ooit van die vingerpoppetjes, waar je je vinger dus in het gat moest stoppen?
Ik ben heul slecht in klemtonen maar eehm als je bedoeld wat ik nu denk. Jij bent toch vrijgezel?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:49 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Leg de klemtoon eens ergens anders.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:52 schreef mr-green het volgende:
zou natuurlijk vannacht nog even kunnen draaien
Hihi. Ja, maar anders klopte het grapje niet meer. Of misschien mag het niet van mijn moeder!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ben heul slecht in klemtonen maar eehm als je bedoeld wat ik nu denk. Jij bent toch vrijgezel?
quote:
sowieso kussenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:53 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Hihi. Ja, maar anders klopte het grapje niet meer. Of misschien mag het niet van mijn moeder!
Geen ideequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:53 schreef 129383 het volgende:
[..]
lelijke auto
waar zit de voorkant eigelijks ?
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:53 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Hihi. Ja, maar anders klopte het grapje niet meer. Of misschien mag het niet van mijn moeder!
dat heet lege accuquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:54 schreef gewoonfaye het volgende:
Stomme laptop, valt uit terwijl ik de radio aan wil slingeren
dat heet, systeemupdate die fout ging waardoor ik nu niet meer zonder stroom mijn laptop kan gebruiken omdat de laptop telkens denkt dat er geen stroom isquote:
Eens!quote:
dus wat je wou zeggen :quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:58 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
dat heet, systeemupdate die fout ging waardoor ik nu niet meer zonder stroom mijn laptop kan gebruiken omdat de laptop telkens denkt dat er geen stroom is
Bij mij gaat die ook op het lijstje erbij.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Eens!![]()
![]()
Ik heb hun discography gedownload van t weekend. Ook alles van Paul Simon en moet nog alles van Art Garfunkel hebben.
Ik wil een mac, zonder windows.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:59 schreef 129383 het volgende:
[..]
dus wat je wou zeggen :
ik wil een mac , en daar zet ik windows xp opmac os
Ik heb best veel die ik binnenkreeg niet gedraaitquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:57 schreef Zokunen het volgende:
Verbaast me alleen dat je you and me and a manatee niet had gedraaid
En we zijn trots op je.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:01 schreef gewoonfaye het volgende:
Nog maar 2 uur, dan heb ik het overleefd
Goed bezig. Hoe gaan de laatste loodjes?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:01 schreef gewoonfaye het volgende:
Nog maar 2 uur, dan heb ik het overleefd
ditquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je doet er wel dramatisch over hoor.
Hormoontjes he.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben ongeduldigquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:03 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Goed bezig. Hoe gaan de laatste loodjes?
Show 2 komt er dus ook aan?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik heb best veel die ik binnenkreeg niet gedraait
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:
Sorryquote:
Kalverliefde.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:06 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
[..]
[..]
SorryIk ben 17, dit is mijn wereldproblematiek
Snap het wel want je bent heel erg verliefd, heb zelf ook wel eens in jouw situatie gezetenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:06 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
[..]
[..]
daaromquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:06 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
[..]
[..]
Haten op Playstation.quote:
quote:
En vergeet PS2 en PS3 niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Betekent dat dat ik nog nooit heel erg verliefd ben geweest of dat ik gewoon goed kan relativeren?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Snap het wel want je bent heel erg verliefd, heb zelf ook wel eens in jouw situatie gezeten
Ik heb een keer van 's-ochtends 5 uur tot 's-middags 5 uur in een kas waar het 40 graden was gewerkt zodat ik 95 gulden kreeg en zo Commando's kon kopenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:08 schreef mr-green het volgende:
[..]![]()
Ik zal nooit meer vergeten dat ik mijn eerste baantje bij een tuin centrum heb gedaan puur om dit spel te kopen
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:09 schreef ValHallen het volgende:
[..]
SNES, veruit de beste console ooit.
Nee hoorquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Betekent dat dat ik nog nooit heel erg verliefd ben geweest of dat ik gewoon goed kan relativeren?.
Ik ga je weer 2 tracks sturen voor deel II... fijn dat je vandaag ze allebei draaide... erg leuk!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik heb best veel die ik binnenkreeg niet gedraait
Het laatste.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Betekent dat dat ik nog nooit heel erg verliefd ben geweest of dat ik gewoon goed kan relativeren?.
N64 was ook een machtig dingquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:09 schreef mr-green het volgende:
Al was Golden eye 007 op de N64 ook wel heel baas hoor
Zekerquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:09 schreef mr-green het volgende:
Al was Golden eye 007 op de N64 ook wel heel baas hoor
Wat is dat nu voor antwoordquote:
Dat denk ik ookquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Het laatste.
Ik zou het denk ik wel lekker vinden ofzo.
Mariokart multplayeren, op een 15" tv'tje.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
ZekerVooral met 4 man, dan zag je niks meer in het kleine scherm
Ik heb dat spel zoveel met mijn vriendjes gespeeldquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
ZekerVooral met 4 man, dan zag je niks meer in het kleine scherm
Dit.quote:
Idemquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:11 schreef heloef het volgende:
Ik hou me uit deze discussie.
Ik ben te jong voor SNES, ik heb geen flauw idee wat het is.
Ik heb het nog nooit meegemaakt.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Ik kan me echt niet voorstellen dat ik me ooit zo ga gedragen
.
Sammie, nichtjes overleefd enzo?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Met die drie uitstulpingen. Alsof je drie handen nodig had.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:12 schreef DeZwabber het volgende:
N64 was geweldig, alleen die rare controllers nooit echt begrepen
Super Nintendo zegt je niks?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:11 schreef heloef het volgende:
Ik hou me uit deze discussie.
Ik ben te jong voor SNES, ik heb geen flauw idee wat het is.
Ja hoorquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sammie, nichtjes overleefd enzo?
Ook dat jaquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Mariokart multplayeren, op een 15" tv'tje.
faal jahquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:12 schreef DeZwabber het volgende:
fuck, audio inderface besteld, druk op bestellen, ben ik een kabeltje vergeten
Ja echt he.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Met die drie uitstulpingen. Alsof je drie handen nodig had.
Ik weet wel zeker dat ik gewoon andere dingen doequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit meegemaakt.
Maar ik ga gewoon andere dingen doen denk ik.
Icicle cube. uuuuuuren.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ook dat jaIk werd altijd geowned met dat onderdeel dat je ballonnen achter je karretje had hangen
Ja baas!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:12 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik verwacht straks van VH een playlist wat hij nou allemaal gedraaid heeft, want het klinkt lekker
gewoon campequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ook dat jaIk werd altijd geowned met dat onderdeel dat je ballonnen achter je karretje had hangen
Straks ga je ze nog leuk vindenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja hoor. Volgende week naar de dierentuin met ze.
Zeg niet van die enge dingen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Straks ga je ze nog leuk vinden![]()
En daarna Kledders in het algemeen
Je had voor de N64 ook zo'n serie racers. Cruisin' USA ofzo.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:16 schreef mr-green het volgende:
Nog een bazen spel:
Street Racer (SNES)
Sowieso Carmagaddon.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:16 schreef 129383 het volgende:
[..]
precies en unreal is ook cool
en carmageddon in multiplay is ziek
Carmageddon krijgt een remakequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:16 schreef 129383 het volgende:
[..]
precies en unreal is ook cool
en carmageddon in multiplay is ziek
Ik hoop dat ze daar een beetje rap mee willen zijn want ik had een echte verslaving aan dat spelquote:
Jaaaahaaaahquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Sowieso Carmagaddon.
Schijnt een remake op stapel te staan.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:18 schreef 129383 het volgende:
[..]
SCI FTW![]()
dan ga ik dat echt kope ipv downloaden
Ken ik nietquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:18 schreef ValHallen het volgende:
Enorm ondergewaardeerde band, Screaming Trees. 1 van de beste Grunge bands van de 90's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |