Yepquote:
Hehe weet ik maar ik ben nog nooit bij een Fysio geweest dus geen idee wat ik kan verwachtenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Pijn is fijntake it like a man
Komt goedquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
PreciesNah leek me beter naar de Fysio te gaan. Had vanochtend weer zoveel last. Ben alleen bang dat hij me pijn gaat doen morgen
wel een paar geloof ik.. maar kweet niet zekerquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:38 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Had je nog dingen uit mijn lijstje gedraaid?
Je krijgt eerst een intake hoorquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Yep
[..]
Hehe weet ik maar ik ben nog nooit bij een Fysio geweest dus geen idee wat ik kan verwachten
Ben heel benieuwd. 15:00 uur is het zoverquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Komt goedMeestal is dat wel fijne pijn
Vind ik dan
Ja dat las ik ook op de site. Heb liever dat hij me gelijk helptquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je krijgt eerst een intake hooren eens kijken wat de aanpak wordt don't worry
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
alle eendjes zwemmen in het water .......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |