Ja al gekocht maar hielp ook niet echtquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Een ander kussen doet wonderen.Oh en eehm koop een kussentje wat je kan opwarmen. Die kan je dan in je nek leggen en die warmte helpt.
Hoin.quote:
quote:
Want?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:47 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik mag nooit een ander kussen.
Ba-dum-TISH!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leg de klemtoon eens ergens anders.quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:49 schreef mr-green het volgende:
Goed wat ga ik doen. Zo nog even proberen te slapen (wat hoogstwaarschijnlijk niet gaat lukken) of gewoon wakker blijven tot half 3?Ik zou niet gaan pitten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vooral omdat ik zelf ook nooit kan pitten voordat ik op vakantie ga.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Oh dat schiet niet op.... Vraag eens aan de fisio wat voor een kussen jij t best kan hebben. Die weet dat wel.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja al gekocht maar hielp ook niet echtJa zo'n pittenzak bedoel je? Ga morgen eerst maar eens kijken wat de Fysio te vertellen heeft
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:49 schreef mr-green het volgende:
Goed wat ga ik doen. Zo nog even proberen te slapen (wat hoogstwaarschijnlijk niet gaat lukken) of gewoon wakker blijven tot half 3?Wakker blijven en in t vliegtuig slapen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wakker blijven en in t vliegtuig slapen.
je had toch ooit van die vingerpoppetjes, waar je je vinger dus in het gat moest stoppen?quote:
Pics.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:51 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
je had toch ooit van die vingerpoppetjes, waar je je vinger dus in het gat moest stoppen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |