dus wat je wou zeggen :quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:58 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
dat heet, systeemupdate die fout ging waardoor ik nu niet meer zonder stroom mijn laptop kan gebruiken omdat de laptop telkens denkt dat er geen stroom is
Bij mij gaat die ook op het lijstje erbij.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Eens!![]()
![]()
Ik heb hun discography gedownload van t weekend. Ook alles van Paul Simon en moet nog alles van Art Garfunkel hebben.
Ik wil een mac, zonder windows.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:59 schreef 129383 het volgende:
[..]
dus wat je wou zeggen :
ik wil een mac , en daar zet ik windows xp opmac os
Ik heb best veel die ik binnenkreeg niet gedraaitquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:57 schreef Zokunen het volgende:
Verbaast me alleen dat je you and me and a manatee niet had gedraaid
En we zijn trots op je.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:01 schreef gewoonfaye het volgende:
Nog maar 2 uur, dan heb ik het overleefd
Goed bezig. Hoe gaan de laatste loodjes?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:01 schreef gewoonfaye het volgende:
Nog maar 2 uur, dan heb ik het overleefd
ditquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je doet er wel dramatisch over hoor.
Hormoontjes he.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben ongeduldigquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:03 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Goed bezig. Hoe gaan de laatste loodjes?
Show 2 komt er dus ook aan?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik heb best veel die ik binnenkreeg niet gedraait
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:
Sorryquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |