quote:
Patrick, ster. Hmmzzz.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dus er heeft een STER in mijn huiskamer geslapen, goffer de goffer moest ik eerder weten wil een handtekening
Meid.. ik zat een heel seizoen in Lekker Slim, heb gefigureerd in gtst, tv kantine, ik ben geilquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dus er heeft een STER in mijn huiskamer geslapen, goffer de goffer moest ik eerder weten wil een handtekening
Van Spongebob?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is gewoon zo, na jaren en jaren piekeren wist ik dat ik iemand aan de kant moest zetten omdat ze zo een egoistisch persoon was terwijl andere me er al steeds op wezen, en ja ik heb dat gedaan begin van het jaar en het is zo een opluchtingquote:
ja zo denk ik ook wel hoor. Het zat al niet meer lekker tussen ons, dus dit is beter zo.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ach je moet maar zo denken ruimt lekker op, soms moet je dingen doen waar je verstand allang mee klaar is
Dát bedoelde ikquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:02 schreef Kally het volgende:
O ja die in de tv kantine met dat masker
Njah blijft een moeilijke stapquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:02 schreef MissJ het volgende:
[..]
ja zo denk ik ook wel hoor. Het zat al niet meer lekker tussen ons, dus dit is beter zo.
Ja geweldig, maar mijn Kitty is bijna een BNérquote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:00 schreef Zeroku het volgende:
[..]
[TAL] PatriQue89 in GTST! - het live, én fan topic!.
ja zekers. Maar gelukkig was het een beslissing met wederzijds goedvinden zeg maar, dus dat scheelde ook wel weer.quote:
Dat scheelt zeker jaquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:03 schreef MissJ het volgende:
[..]
ja zekers. Maar gelukkig was het een beslissing met wederzijds goedvinden zeg maar, dus dat scheelde ook wel weer.
daarom en nooit achterom kijken, jammer van de vriendschap maar je gaat je er gewoon goed bij voelenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:02 schreef MissJ het volgende:
[..]
ja zo denk ik ook wel hoor. Het zat al niet meer lekker tussen ons, dus dit is beter zo.
quote:
quote:
ja dat gaat zeker wel gebeuren. Momenteel ben ik nog wel frusti soort van omdat ze mij totaal niet begrijpt of wil begrijpen en daar kan ik gewoon echt niet over uit hoe iemand zo in zichzelf gekeerd is en gewoon geen respect en begrip heeft voor de gevoelens / mening van een ander. Maar goed, dat gefrustreerde gevoel zal ook wel gaan slijten.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
daarom en nooit achterom kijken, jammer van de vriendschap maar je gaat je er gewoon goed bij voelen
ohhhhhhhhhhhh wat leuk, echt als je later groot en echt beroemd bent verkoop ik mijn verhaal aan de story en de Prive......quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:01 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Meid.. ik zat een heel seizoen in Lekker Slim, heb gefigureerd in gtst, tv kantine, ik ben geil
ja hoor, ebt eerder weg dan je denkt.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:05 schreef MissJ het volgende:
[..]
ja dat gaat zeker wel gebeuren. Momenteel ben ik nog wel frusti soort van omdat ze mij totaal niet begrijpt of wil begrijpen en daar kan ik gewoon echt niet over uit hoe iemand zo in zichzelf gekeerd is en gewoon geen respect en begrip heeft voor de gevoelens / mening van een ander. Maar goed, dat gefrustreerde gevoel zal ook wel gaan slijten.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ohhhhhhhhhhhh wat leuk, echt als je later groot en echt beroemd bent verkoop ik mijn verhaal aan de story en de Prive......
****WELKE BNNer HEEFT GESLAPEN OP DE GROND IN DONKER AMSTERDAM****
Lees het echte verhaal op blz.3
Van mij heb je niets te vrezen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:09 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh god.. zijn ook foto's.. gaan jullie mij zeker ook nog chanteren enzo?
Jaquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:09 schreef PatriQue89 het volgende:
jaquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:09 schreef PatriQue89 het volgende:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:15 schreef Toverheks het volgende:
ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
******WAT DEED DEZE BNNer IN DE KROEG*******
Laatse nieuws..van onze verslaggever.
Zaterdagnacht 30 juli is de BNNer Patrique A.B.C.gespot in donker Amsterdam.
Hij keek schuchter om zich heen toen hij gauw de club Smokey aan het Rembrandsplein indook.
Daar had hij met zijn geheime vriendin M W (Meintje Walvis voor intimi) afgesproken.
Ze zaten romantisch aan een tafeltje hand en hand tot dat M in zijn oor fluisterde.....*Ik heb een verrassing voor je*
Daarop gleed zij van haar kruk en liep bevallig heubwiegend richting het podium, daar beklom zijn de paal en zwierde en zwaarde er op los, ondertussen knipoogend naar haar Lover.
Zal er een verloving aankomen?????
Lees dat volgende week in de Prive....Prive nieuws wat je als eerste leest............
Heksquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:15 schreef Toverheks het volgende:
ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Hij keek schuchter om zich heen toen hij gauw de club Smokey aan het Rembrandsplein indook.
Daar had hij met zijn geheime vriendin M W (Meintje Walvis voor intimi) afgesproken.
Ze zaten romantisch aan een tafeltje hand en hand tot dat M in zijn oor fluisterde.....*Ik heb een verrassing voor je*
Daarop gleed zij van haar kruk en liep bevallig heubwiegend richting het podium, daar beklom zijn de paal en zwierde en zwaarde er op los, ondertussen knipoogend naar haar Lover.
Lees dat volgende week in de Prive....Prive nieuws wat je als eerste leest............
lol,quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:15 schreef Toverheks het volgende:
ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Daarop gleed zij van haar kruk en liep bevallig heubwiegend richting het podium, daar beklom zij de paal en zwierde en zwaaide er op los, ondertussen knipoogend naar haar Lover.
kijkshop schoon?quote:
Ik ga kapotquote:
Wehehehquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:30 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Oh, mijn moeder bij Hectas... daar moet t ook altijd voor t oog schoon
Kijkshopquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:30 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Weheheh
Eigenlijk maakte ik een woordgrapje maar niemand begrijpt hem
KIJKSHOP OOG HAHA XDXDDDDDDDDDDDDDDDquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:30 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Weheheh
ja he, iedereen weet toch dat mijn nederlands niet het je van het is dat ik nog steeds ouderwets spel, nou denk moest het ff zeggen hoorquote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:30 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Weheheh
ECHT NIET JE LIEGTquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:31 schreef Zeroku het volgende:
[..]
KIJKSHOP OOG HAHA XDXDDDDDDDDDDDDDDD
Ik snapte 'm meteen [ afbeelding ]
Die man valt over alles en neemt alles te serieus, waardoor hij ook wel weer heerlijk is om uit te lachen, dus ik laat hem nog even als vriend op FBquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja he, iedereen weet toch dat mijn nederlands niet het je van het is dat ik nog steeds ouderwets spel, nou denk moest het ff zeggen hoor
ach hij zal wel Liev wesen ja togquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Die man valt over alles en neemt alles te serieus, waardoor hij ook wel weer heerlijk is om uit te lachen, dus ik laat hem nog even als vriend op FB
Whut wie?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Die man valt over alles en neemt alles te serieus, waardoor hij ook wel weer heerlijk is om uit te lachen, dus ik laat hem nog even als vriend op FB
Henk op mijn FB, chauffeur uit Goudaquote:
Njah maar Goudaquote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Henk op mijn FB, chauffeur uit Gouda
Gouda daar wil je niet eens dood gevonden wordenquote:
Gofferquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:15 schreef Toverheks het volgende:
ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Daarop gleed zij van haar kruk en liep bevallig heubwiegend richting het podium, daar beklom zij de paal en zwierde en zwaaide er op los, ondertussen knipoogend naar haar Lover.
Deze tweettwitter:borsato twitterde op dinsdag 02-08-2011 om 19:36:30RT @Telegraaf Marco bang voor operatie http://telegraaf.nl/s/1010288694 reageer retweet
Soberso Harco Sorbatoquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:38 schreef iBenny het volgende:
Deze tweettwitter:borsato twitterde op dinsdag 02-08-2011 om 19:36:30RT @Telegraaf Marco bang voor operatie http://telegraaf.nl/s/1010288694 reageer retweet
____________!
slijmerdquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:38 schreef iBenny het volgende:
____________!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |