Het zal.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:47 schreef DeZwabber het volgende:
fusiereactor is iets veiliger dan een splijtreactor namelijk
Dat de een veiliger is dan de ander. Ik weet er weinig tot niets vanaf. Ik snap het basisprincipe en daar houd het op.quote:
Amenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat de een veiliger is dan de ander. Ik weet er weinig tot niets vanaf. Ik snap het basisprincipe en daar houd het op.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:52 schreef iBenny het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)eestjes-in-het-groot
mooiquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:52 schreef iBenny het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)eestjes-in-het-groot
over een aantal jaar kun je er energie mee maken, voorlopig kost het meer energie om het waterstofplasma te laten fuseren dan dat het oplevertquote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
over een aantal jaar kun je er energie mee maken, voorlopig kost het meer energie om het waterstofplasma te laten fuseren dan dat het oplevert
vroeger waren de motoren ook te zwaar om een vliegtuig van de grond te krijgen, en moet je nu eens kijkenquote:
nu word er zelfs zonder motoren gevlogen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
vroeger waren de motoren ook te zwaar om een vliegtuig van de grond te krijgen, en moet je nu eens kijken
alleen in lelystadquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:00 schreef JJH het volgende:
[..]
nu word er zelfs zonder motoren gevlogen.
quote:
Loft is echt enorm goed!! Erg spannend en gewoon echt goedquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik heb er geen zin in. Zo'n film als de Eetclub waarschijnlijk, matige verfilming met matige acteurs.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:35 schreef MissJ het volgende:
Haai iedereen trouwens![]()
ik heb geen fijne dag gehad vandaag![]()
heb een vriendschap met een vriendin moeten beëindigen... Tis beter zo, maar leuk is anders natuurlijk.
En jij hebt toevállig een afspraak?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:51 schreef PatriQue89 het volgende:
Ah, er word komende week een rtl4 programma opgenomen in de kapsalon waar k altijd kom
Neuh.. ik laat een paardenstaart tot op mn bevallige kontje groeien.. NOHHHquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En jij hebt toevállig een afspraak?
En rode tasquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:53 schreef Zeroku het volgende:
Dan zien we Trique misschien met weer met zo'n epische feesthoed door het beeld lopen.
Welke foto's?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:55 schreef Kally het volgende:
Sjeffrie heb jij die foto's nog? Of een link naar dat topic?
Van gtst van Patquote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:51 schreef PatriQue89 het volgende:
Ah, er word komende week een rtl4 programma opgenomen in de kapsalon waar k altijd kom
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |