Ja dit was in GTSTquote:
Ja.quote:
Nee, dit is een fantasie.quote:
I'm just a poor boyquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, dit is een fantasie.
Caught in a landslide...
No escape from reality....
Open your eyes, look up to the sky and SEEEEEEEEEEEE!
Neehee, gay partyquote:
ach je moet maar zo denken ruimt lekker op, soms moet je dingen doen waar je verstand allang mee klaar isquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:35 schreef MissJ het volgende:
Haai iedereen trouwens![]()
ik heb geen fijne dag gehad vandaag![]()
heb een vriendschap met een vriendin moeten beëindigen... Tis beter zo, maar leuk is anders natuurlijk.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, dit is een fantasie.
Caught in a landslide...
No escape from reality....
Open your eyes, look up to the sky and SEEEEEEEEEEEE!
Ze zeggen hetquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ach je moet maar zo denken ruimt lekker op, soms moet je dingen doen waar je verstand allang mee klaar is
propellorpetje was beter geweest inderdaadquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:58 schreef Ian_Nick het volgende:
Hij speelde een jongetje van 10?
Dat petje kan echt niet
Awwwwwquote:
Voor hoelang?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:59 schreef PatriQue89 het volgende:
Ja, leuk jongens..
gelukkig heb ik vanacht besloten dat ik morgen op een ziekenhuisdieet ga
sinaasappeltje, eitje, yoghurt, en beschuit
is Pat dan in GTST geweest als figurant las zoiets GTST wat leukquote:
Lieverd, ik hou van je zoals je bent, en je bent net precies goedquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:59 schreef PatriQue89 het volgende:
Ja, leuk jongens..
gelukkig heb ik vanacht besloten dat ik morgen op een ziekenhuisdieet ga
sinaasappeltje, eitje, yoghurt, en beschuit
[TAL] PatriQue89 in GTST! - het live, én fan topic!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
is Pat dan in GTST geweest als figurant las zoiets GTST wat leuk
dus er heeft een STER in mijn huiskamer geslapen, goffer de goffer moest ik eerder weten wil een handtekeningquote:
quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dus er heeft een STER in mijn huiskamer geslapen, goffer de goffer moest ik eerder weten wil een handtekening
quote:
Patrick, ster. Hmmzzz.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dus er heeft een STER in mijn huiskamer geslapen, goffer de goffer moest ik eerder weten wil een handtekening
Meid.. ik zat een heel seizoen in Lekker Slim, heb gefigureerd in gtst, tv kantine, ik ben geilquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Van Spongebob?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is gewoon zo, na jaren en jaren piekeren wist ik dat ik iemand aan de kant moest zetten omdat ze zo een egoistisch persoon was terwijl andere me er al steeds op wezen, en ja ik heb dat gedaan begin van het jaar en het is zo een opluchtingquote:
ja zo denk ik ook wel hoor. Het zat al niet meer lekker tussen ons, dus dit is beter zo.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ach je moet maar zo denken ruimt lekker op, soms moet je dingen doen waar je verstand allang mee klaar is
Dát bedoelde ikquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:02 schreef Kally het volgende:
O ja die in de tv kantine met dat masker
Njah blijft een moeilijke stapquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:02 schreef MissJ het volgende:
[..]
ja zo denk ik ook wel hoor. Het zat al niet meer lekker tussen ons, dus dit is beter zo.
Ja geweldig, maar mijn Kitty is bijna een BNérquote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:00 schreef Zeroku het volgende:
[..]
[TAL] PatriQue89 in GTST! - het live, én fan topic!.
ja zekers. Maar gelukkig was het een beslissing met wederzijds goedvinden zeg maar, dus dat scheelde ook wel weer.quote:
Dat scheelt zeker jaquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:03 schreef MissJ het volgende:
[..]
ja zekers. Maar gelukkig was het een beslissing met wederzijds goedvinden zeg maar, dus dat scheelde ook wel weer.
daarom en nooit achterom kijken, jammer van de vriendschap maar je gaat je er gewoon goed bij voelenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:02 schreef MissJ het volgende:
[..]
ja zo denk ik ook wel hoor. Het zat al niet meer lekker tussen ons, dus dit is beter zo.
quote:
quote:
ja dat gaat zeker wel gebeuren. Momenteel ben ik nog wel frusti soort van omdat ze mij totaal niet begrijpt of wil begrijpen en daar kan ik gewoon echt niet over uit hoe iemand zo in zichzelf gekeerd is en gewoon geen respect en begrip heeft voor de gevoelens / mening van een ander. Maar goed, dat gefrustreerde gevoel zal ook wel gaan slijten.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
daarom en nooit achterom kijken, jammer van de vriendschap maar je gaat je er gewoon goed bij voelen
ohhhhhhhhhhhh wat leuk, echt als je later groot en echt beroemd bent verkoop ik mijn verhaal aan de story en de Prive......quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:01 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Meid.. ik zat een heel seizoen in Lekker Slim, heb gefigureerd in gtst, tv kantine, ik ben geil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |