Dat scheelt zeker jaquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:03 schreef MissJ het volgende:
[..]
ja zekers. Maar gelukkig was het een beslissing met wederzijds goedvinden zeg maar, dus dat scheelde ook wel weer.
daarom en nooit achterom kijken, jammer van de vriendschap maar je gaat je er gewoon goed bij voelenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:02 schreef MissJ het volgende:
[..]
ja zo denk ik ook wel hoor. Het zat al niet meer lekker tussen ons, dus dit is beter zo.
quote:
quote:
ja dat gaat zeker wel gebeuren. Momenteel ben ik nog wel frusti soort van omdat ze mij totaal niet begrijpt of wil begrijpen en daar kan ik gewoon echt niet over uit hoe iemand zo in zichzelf gekeerd is en gewoon geen respect en begrip heeft voor de gevoelens / mening van een ander. Maar goed, dat gefrustreerde gevoel zal ook wel gaan slijten.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
daarom en nooit achterom kijken, jammer van de vriendschap maar je gaat je er gewoon goed bij voelen
ohhhhhhhhhhhh wat leuk, echt als je later groot en echt beroemd bent verkoop ik mijn verhaal aan de story en de Prive......quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:01 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Meid.. ik zat een heel seizoen in Lekker Slim, heb gefigureerd in gtst, tv kantine, ik ben geil
ja hoor, ebt eerder weg dan je denkt.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:05 schreef MissJ het volgende:
[..]
ja dat gaat zeker wel gebeuren. Momenteel ben ik nog wel frusti soort van omdat ze mij totaal niet begrijpt of wil begrijpen en daar kan ik gewoon echt niet over uit hoe iemand zo in zichzelf gekeerd is en gewoon geen respect en begrip heeft voor de gevoelens / mening van een ander. Maar goed, dat gefrustreerde gevoel zal ook wel gaan slijten.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ohhhhhhhhhhhh wat leuk, echt als je later groot en echt beroemd bent verkoop ik mijn verhaal aan de story en de Prive......
****WELKE BNNer HEEFT GESLAPEN OP DE GROND IN DONKER AMSTERDAM****
Lees het echte verhaal op blz.3
Van mij heb je niets te vrezen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:09 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh god.. zijn ook foto's.. gaan jullie mij zeker ook nog chanteren enzo?
Jaquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:09 schreef PatriQue89 het volgende:
jaquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:09 schreef PatriQue89 het volgende:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:15 schreef Toverheks het volgende:
ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
******WAT DEED DEZE BNNer IN DE KROEG*******
Laatse nieuws..van onze verslaggever.
Zaterdagnacht 30 juli is de BNNer Patrique A.B.C.gespot in donker Amsterdam.
Hij keek schuchter om zich heen toen hij gauw de club Smokey aan het Rembrandsplein indook.
Daar had hij met zijn geheime vriendin M W (Meintje Walvis voor intimi) afgesproken.
Ze zaten romantisch aan een tafeltje hand en hand tot dat M in zijn oor fluisterde.....*Ik heb een verrassing voor je*
Daarop gleed zij van haar kruk en liep bevallig heubwiegend richting het podium, daar beklom zijn de paal en zwierde en zwaarde er op los, ondertussen knipoogend naar haar Lover.
Zal er een verloving aankomen?????
Lees dat volgende week in de Prive....Prive nieuws wat je als eerste leest............
Heksquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:15 schreef Toverheks het volgende:
ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Hij keek schuchter om zich heen toen hij gauw de club Smokey aan het Rembrandsplein indook.
Daar had hij met zijn geheime vriendin M W (Meintje Walvis voor intimi) afgesproken.
Ze zaten romantisch aan een tafeltje hand en hand tot dat M in zijn oor fluisterde.....*Ik heb een verrassing voor je*
Daarop gleed zij van haar kruk en liep bevallig heubwiegend richting het podium, daar beklom zijn de paal en zwierde en zwaarde er op los, ondertussen knipoogend naar haar Lover.
Lees dat volgende week in de Prive....Prive nieuws wat je als eerste leest............
lol,quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:15 schreef Toverheks het volgende:
ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Daarop gleed zij van haar kruk en liep bevallig heubwiegend richting het podium, daar beklom zij de paal en zwierde en zwaaide er op los, ondertussen knipoogend naar haar Lover.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |