Waar ga ik mee naar toe?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:21 schreef Laysa het volgende:
Leuk als Hans mee gaat.
En dan ga ik nu de tuinstoelen uitklappen en ff buiten zitten
nee mijn Hans, er zijn meer hansen op de wereld hoorquote:
quote:
quote:
twitter:JijBentStout twitterde op dinsdag 02-08-2011 om 12:37:08De stoute tweet: @Faithy_Miranda Nee, sinds het door MTV Networks was overgenomen werd het kut. Nu ... http://bit.ly/mVBmG3 stout woord! reageer retweet
Ja haiquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:22 schreef charmed_angel het volgende:
twitter:JijBentStout twitterde op dinsdag 02-08-2011 om 12:37:08De stoute tweet: @Faithy_Miranda Nee, sinds het door MTV Networks was overgenomen werd het kut. Nu ... http://bit.ly/mVBmG3 stout woord! reageer retweet
Aangezien ik hier vaker Hans dan JJH genoemd word.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee mijn Hans, er zijn meer hansen op de wereld hoor
JJH is zo lastig om te typen met autocorrectie en iPod enzoquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Aangezien ik hier vaker Hans dan JJH genoemd word.
Maakt niet uit.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:24 schreef Lutte het volgende:
[..]
JJH is zo lastig om te typen met autocorrectie en iPod enzo
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:22 schreef charmed_angel het volgende:
Er word teveel gevloekt hier op twitter. Daarom ga ik mensen hier op aanspreken. Met vriendelijke groet, iemand gestuurd door God.
twitter:xZeroku twitterde op dinsdag 02-08-2011 om 13:24:57@JijBentStout Opflikkeren met je grappige bedoening. reageer retweet
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:25 schreef Zeroku het volgende:
[..]twitter:xZeroku twitterde op dinsdag 02-08-2011 om 13:24:57@JijBentStout Opflikkeren met je grappige bedoening. reageer retweet
Hooray for boobies, uh dicksquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:23 schreef PatriQue89 het volgende:
vandaag of morgen mijn 25.000ste post
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:25 schreef Zeroku het volgende:
[..]twitter:xZeroku twitterde op dinsdag 02-08-2011 om 13:24:57@JijBentStout Opflikkeren met je grappige bedoening. reageer retweet
Nope, ik doe daar niet aan.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik wil ook een zichtbaar tagje
Jij ziet die van mij niet of wel?
Ohja.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Nope, ik doe daar niet aan.
Misschien ooit weer eens met een actie hier of daar.
Lekkerquote:
Wel erg warm hier hoorquote:
hoi ....quote:
Welke?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:30 schreef heloef het volgende:
Ik mocht net een muziekje in starten op de radio.
Maar dat terzijde.
John Mayer maar goed.quote:
Daarom.quote:
Dan mag jij naar binnen op mijn kantoor, dan ga ik wel naar buiten.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hoi ....
is buiten niet uit te houden zo warm, en rustig op straat echt lijkt wel zondag hier.
HALLO MET VANESSA CARLTON?!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:46 schreef Bellatrix het volgende:
MAKING MY WAY DOWNTOWN, WALKING FAST, FACES PASSED, AND IM HOMEBOUND.
tututututu
quote:
quote:
Boehoehoehoe!quote:Beste oud-student,
Van harte gefeliciteerd met het behalen van je diploma. Vanaf nu behoor je tot de alumni (oud-studenten) van de Hanzehogeschool Groningen.
Nu je afgestudeerd bent betekent dit dat je studenten e-mailadres (@st.hanze.nl) met de bijbehorende mailbox wordt verwijderd. Mocht je nog belangrijke mails en contactgegevens in je mailbox hebben, dan raden we je aan deze ergens anders op te slaan. Binnen 1 maand na je vertrekdatum is je mailbox niet meer toegankelijk.
Episch, zat die ook al te zoekenquote:
Nee.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:13 schreef charmed_angel het volgende:
Kennen jullie hobie nog van Baywatch?
Istie dood?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:13 schreef charmed_angel het volgende:
Kennen jullie hobie nog van Baywatch?
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij is echt eng geworden
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij is echt eng geworden
[ afbeelding ]
Jan Smit.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:18 schreef Bellatrix het volgende:
Kindsterretjes. Of ze falen hard en gaan jong deaud, of ze maken het hard. Maar de laatste categorie is in de minderheid.
Jan.quote:
NPH. Kom niet met haat.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:18 schreef Bellatrix het volgende:
Kindsterretjes. Of ze falen hard en/of gaan jong deaud, of ze maken het hard. Maar de laatste categorie is in de minderheid.
Olsen twins.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:18 schreef Bellatrix het volgende:
Kindsterretjes. Of ze falen hard en/of gaan jong deaud, of ze maken het hard. Maar de laatste categorie is in de minderheid.
Neil is eindbaasch!quote:
The Nanny.quote:
Ze ziet er tegenwoordig wel beter uit.quote:
quote:
at is toch schattig.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:22 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ze ziet er tegenwoordig wel beter uit.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Doe 's een recente feauteaux en je schrikt je de slingerskittles.
(1994).quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Daar zou ik best een trucje mee kunnen.
Die film.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:23 schreef ValHallen het volgende:
Kirsten Dunst speelde in Jumanji op jonge leeftijd
Dat is d'r zus! was erg goed in Somwhere.quote:
ja ik pakte verkeerdequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:24 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat is d'r zus! was erg goed in Somwhere.
Die special effectsquote:
gedverquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dames en heren... Dakota Fanning.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is de meest sexloze dameskleding die ik tijden gezien heb.
Brrrrrrrrrrrquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij is dan ook wereldberoemd!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:25 schreef Bellatrix het volgende:
Ian zit in Celebs onflatteus op den kiek!
Ja. heb je Ghost World gezien? Die is zo goed.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:24 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Die special effects_____!
Volgens mij speelde Scarlett Johansson ook al op jonge leeftijd in films toch? 8 legged freaks sowieso.
Al een deeltje of 100.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:25 schreef Bellatrix het volgende:
Ian zit in Celebs onflatteus op den kiek!
Yup.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:25 schreef ValHallen het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
quote:
quote:
Ik waarschuw niet voor niets, zonnekindjes.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:25 schreef ValHallen het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Jaaaaa.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:25 schreef ValHallen het volgende:
Oh Natalie Portman in Mars attacks! en Leon
Dat is echt een heerlijke film ja. Met held Steve Buscemiquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:25 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja. heb je Ghost World gezien? Die is zo goed.
Maar dat plaatje van c_a was nog wel leuk.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik waarschuw niet voor niets, zonnekindjes.
Sorry... mijn foutquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:22 schreef charmed_angel het volgende:
Er word teveel gevloekt hier op twitter. Daarom ga ik mensen hier op aanspreken. Met vriendelijke groet, iemand gestuurd door God.
Nee, hij oefent voor de marathon in New York.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:26 schreef Bellatrix het volgende:
Is Paul McCartney dood ofzo, ik heb Band on the Run al 3 keer gehoord!
En leuk met kinderenquote:
Ik keek hem in de bios met mijn broer. Half opgewonden en half beschaamd, was net vroeger toen ik Turks Fruit keek met mijn ouders.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Nathalie Portman met Mila Kunis in die scene in Black Swam. Jezus fuck.
Die wilde ik net gaan zoekenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:27 schreef charmed_angel het volgende:
De leukste blijft toch Drew Barrymore
[ afbeelding ]
2011
[ afbeelding ]
Serieus. Als je ziet wat die gast al bereikt heeft. En hij is pas 31...quote:
En grote...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind haar ook gewoon zo leukZe heeft zo'n lief gezichtje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
En een toffe dude ook. Beetje ruwe bolster, blanke pit. Wel verfrissend in de kokswereld, een kok die zomaar bouwvakker had kunnen zijnquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:28 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Serieus. Als je ziet wat die gast al bereikt heeft. En hij is pas 31...
Ja, als je die flauwe zak dan ziet die er altijd naast staat dan is het een verademing als hij weer een beeld komt.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:29 schreef ValHallen het volgende:
[..]
En een toffe dude ook. Beetje ruwe bolster, blanke pit. Wel verfrissend in de kokswereld, een kok die zomaar bouwvakker had kunnen zijn
Flink wat prijzen voor zijn restaurant(s) toch?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:28 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Serieus. Als je ziet wat die gast al bereikt heeft. En hij is pas 31...
Wat een flapdrol is dat (geworden)quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:30 schreef ValHallen het volgende:
Vergeet ik gewoon Danny de Munck te noemen!
Uhuh.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Flink wat prijzen voor zijn restaurant(s) toch?
Of die badgasten in de Nederlandse editiequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:30 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, als je die flauwe zak dan ziet die er altijd naast staat dan is het een verademing als hij weer een beeld komt.
Welke, Gary of Matt? Matt vind ik wel cool met zijn sjaaltjes.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:30 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, als je die flauwe zak dan ziet die er altijd naast staat dan is het een verademing als hij weer een beeld komt.
Ik samen met een vriend. De stilte zei genoeg.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:27 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik keek hem in de bios met mijn broer. Half opgewonden en half beschaamd, was net vroeger toen ik Turks Fruit keek met mijn ouders._!
Ik ben naar een opname geweest.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Of die badgasten in de Nederlandse editie
Matt.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:30 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Welke, Gary of Matt? Matt vind ik wel cool met zijn sjaaltjes.
Als ik ooit dik word ga ik me ook zo kleden.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:31 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Matt. [ afbeelding ] Kijk dit man._
Mattquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:31 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hij is wat apart, maar hij doet het wel tofquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:31 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Weer een zinloze toevoeging, hoe verzinnen ze hetquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:33 schreef iBenny het volgende:
Quotes in Google, is dat nieuw?
[ afbeelding ]
wat dacht je van John Williams echt hoef alleen dat hoofd al te zien en zapp weg, draagt ook vaak sjaaltjesquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:32 schreef Bellatrix het volgende:
Sjaaltjes bij mannen.
Alleen iemand als Johnny Depp komt daar mee weg.
En heaumeaux.
Juist.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:33 schreef iBenny het volgende:
[ afbeelding ]
Krijg dat niet eens.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:33 schreef iBenny het volgende:
[ afbeelding ]
Ik krijg siewosie vooral Louis van Gaal.quote:
Omfg, de verzwegen liefdesbaby van Gérard Depardieu en Rosie O'Donnell!?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:31 schreef Zeroku het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:36 schreef iBenny het volgende:
Als ik mezelf google krijg ik Juicyhill als eerste resultaat bij afbeeldingen
Van Gaal, van Gaal, geen beker en geen schaal.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:35 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik krijg siewosie vooral Louis van Gaal.
Ik krijg je faceboek.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:35 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik krijg siewosie vooral Louis van Gaal.
Whut!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:39 schreef ValHallen het volgende:
http://www.sterfdatum.nl/?pi=714921&name=stephan-van-hemert dit krijg ik
hallonquote:
Ja leukquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:39 schreef ValHallen het volgende:
http://www.sterfdatum.nl/?pi=714921&name=stephan-van-hemert dit krijg ik
Ach...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:41 schreef ValHallen het volgende:
74, wat een kut leeftijd trouwensIk wil minstens 25 jaar kunnen genieten van m'n pensioen.
Tijd om de bloemetjes eens flink buiten te zetten dan!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ach...
Nog 18712 dagen, 8 uren, 18 minuten, en 31 seconden tot overlijden
Alsof dat klopt.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:42 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ga dat niet berekenen, wat als ie morgen zegt, dan kan ik niet naar Harry Potter!
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:42 schreef Renesite het volgende:
Ik krijg van mijzelf feauteaux en van een 'andere' naamgenoot
Ik ga dan en dan dood.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:43 schreef iBenny het volgende:
Ik mis trouwens wel een 'dit vind ik leuk'-knopje op die site
Dit vind ik niet leuk.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heb het over voor+achternaam schatje
ben je nog steeds niet geweest? ik dacht dat je al drie keer plannen had om te gaan?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:42 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ga dat niet berekenen, wat als ie morgen zegt, dan kan ik niet naar Harry Potter!
Ze gaat voor de 19de keer.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ben je nog steeds niet geweest? ik dacht dat je al drie keer plannen had om te gaan?
quote:Andere calculators:
Welke films passen bij mij?
Wat wordt mijn rampjaar?
Wanneer gaan we scheiden?
Bereken je geluksgetal!
Hoe hoog is jouw libido?
Wat moet ik doen?
Wat is jouw ongeluksgetal?
Win ik? Of wordt het weer niets?
Ben ik alcoholist?
Gaat mijn partner vreemd?
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:46 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ze gaat voor de 19de keer.
Omdat Maggie Smith.
Heb ik jou al wel eens gezien?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:49 schreef Zeroku het volgende:
Kallyn.
Gisteren gebeld, 1 oktober hoeft deze knul niet te arbeiten.
Ja.quote:
Ik was die knul met die tuinstoel aan z'n reet.quote:
In die sexdroom met die kettingen!quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:49 schreef Zeroku het volgende:
Kallyn.
Gisteren gebeld, 1 oktober hoeft deze knul niet te arbeiten.
Dat heb ik één keer gezien, dat was in Wierden en dat was Juicyhill en dat was eng.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:50 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik was die knul met die tuinstoel aan z'n reet.
Ach so.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:50 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
In die sexdroom met die kettingen!
Da witte toch wel van uw moeder!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:51 schreef Lutte het volgende:
Mama wanneer is jullie sjubileum eigenlijk?
Whut whut, van wie?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:51 schreef Lutte het volgende:
Mama wanneer is jullie sjubileum eigenlijk?
Ja, Banny vertelde al over een invite, maar een of andere aids-Amerikaan probeerde op mijn gezichtsboek in te loggen en die is nu geblokkeerdquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Ga je ook mee naar het huisje in februari/maart?
Als ze het me vertelt wel ja.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:52 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Da witte toch wel van uw moeder!
Ow dan hou ik je hier wel op de hoogtequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:52 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, Banny vertelde al over een invite, maar een of andere aids-Amerikaan probeerde op mijn gezichtsboek in te loggen en die is nu geblokkeerd.
Whehehehehequote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:53 schreef Bellatrix het volgende:
Mijn vader is zo aardig.
''ben blij dat gij er nu bent Lisa.''
''hoezo?''
''ben ik niet meer het lillikst.''
Ja, volgens mij duurde dat een week o.i.d. Binnenkort maar eens ff mailen of ze Amerika uit mijn hele FB kunnen blocken. Oprotten met die rednecks.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Ow dan hou ik je hier wel op de hoogte
Mijn vader is zo aardig.
''hoezo?''
Bwehehe.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:53 schreef Bellatrix het volgende:
Mijn vader is zo aardig.
''hoezo?''
Whehequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:53 schreef Bellatrix het volgende:
Mijn vader is zo aardig.
''hoezo?''
Bush-land.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:55 schreef Bellatrix het volgende:
Dat had ik ook Jeffrey, op FB, iemand uit Texas ofzo.
Die foto's.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Bush-land.
Patje was daar een paar dagen geleden.
Ja, ik zag wel zo'n kaartje. Maar geen idee waar het wasquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:55 schreef Bellatrix het volgende:
Dat had ik ook Jeffrey, op FB, iemand uit Texas ofzo.
Mijn vader is zo aardig.
''hoezo?''
Is jouw vader mijn baas!?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:53 schreef Bellatrix het volgende:
Mijn vader is zo aardig.
''hoezo?''
Voorlopig krijgt Barack meer rond dan Bush in 8 jaar.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:58 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ga ook ff al die irritante mensen eraf flikkeren die de hele dag Bijbelversen posten, of posten dat Obama een lelijke irritante commie aap is.
Wordt vervelend om naar te kijken.
Mijn vader is zo aardig.
''hoezo?''
quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:01 schreef Toverheks het volgende:
wat een achtelijke site dat sterfgedoe, nee ga ik niet doen, dan komen ze erachter dat ik al 4 jaar overleden ben
echt
Uhhh nee, heel de dag in de nieuwe airco gezeten die niet koelt maar wel lekker de meuk droog maakt dus ik ga even zittenquote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:01 schreef Toverheks het volgende:
wat een achtelijke site dat sterfgedoe, nee ga ik niet doen, dan komen ze erachter dat ik al 4 jaar overleden ben
echt
Pas je op dat je niet hier of daar scheurt?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Uhhh nee, heel de dag in de nieuwe airco gezeten die niet koelt maar wel lekker de meuk droog maakt dus ik ga even zitten
Die film?quote:
was je vandaag goed afgeschermd?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Uhhh nee, heel de dag in de nieuwe airco gezeten die niet koelt maar wel lekker de meuk droog maakt dus ik ga even zitten
Hou op, die graftak zat bij mequote:
Die speelt daarin mee.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:04 schreef Bellatrix het volgende:
Maar wat heeft die blonde volslanke dan met Loft te maken?
Ik ga ook zoeken, ben er zo vreselijk klaar mee.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
ohneeeeeeeeeeeeee....stomme kut dat ze dr is
Nou.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:04 schreef Bellatrix het volgende:
Nee.quote:
Die had seks in de filmquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:04 schreef Bellatrix het volgende:
quote:Sms en internet plat om examen
In Oezbekistan gaan ze wel heel ver in het voorkomen bij fraude tijdens de toelatingsexamens voor de universiteiten. Telecombedrijven gooiden daar de internet- en smsdiensten plat om fraude te voorkomen.
Er kon nog wel gebeld worden, maar alle circa 19 miljoen mobiele telefoongebruikers in de voormalige Sovjetrepubliek zaten een tijdje zonder sms- en internet op hun mobieltje.
De autoriteiten vrezen dat studenten met hun mobieltjes zouden frauderen tijdens de examens. De politie werd zelfs ingezet om de studenten bij binnenkomst van de examenlokalen te fouilleren op het bezit van mobieltjes en spiekbriefjes.
Hoezo?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:06 schreef Bellatrix het volgende:
Vraag niet waarom, zal wel iets met mijn jeugd te maken hebben!
Kan me levendig voorstellenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ga ook zoeken, ben er zo vreselijk klaar mee.
Esmee van Kampenquote:
Dat had ik je zo oook wel kunnen vertellen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:07 schreef Toverheks het volgende:
sorry maar dit wil ik wel met jullie delen
![]()
Ajax favoriet voor titel'
Van onze Telesportredactie
AMSTERDAM - Ajax is de grootste kanshebber op het behalen van de landstitel. Volgens Euro Club Index (ECI) zal de strijd gaan tussen Ajax, PSV en FC Twente
Ajax heeft 33% kans op het behalen van de landstitel. PSV heeft 31% kans en FC Twente volgt met 24% kans.
ECI meet de speelkracht van een club op een bepaald moment. Aan de hand daarvan worden er voorspellingen gemaakt. De score is gebaseerd op de sportieve prestaties. De meest recente prestaties wegen het zwaarst.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat had ik je zo oook wel kunnen vertellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |