hoi ....quote:
Welke?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:30 schreef heloef het volgende:
Ik mocht net een muziekje in starten op de radio.
Maar dat terzijde.
John Mayer maar goed.quote:
Daarom.quote:
Dan mag jij naar binnen op mijn kantoor, dan ga ik wel naar buiten.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hoi ....
is buiten niet uit te houden zo warm, en rustig op straat echt lijkt wel zondag hier.
HALLO MET VANESSA CARLTON?!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:46 schreef Bellatrix het volgende:
MAKING MY WAY DOWNTOWN, WALKING FAST, FACES PASSED, AND IM HOMEBOUND.
tututututu
quote:
quote:
Boehoehoehoe!quote:Beste oud-student,
Van harte gefeliciteerd met het behalen van je diploma. Vanaf nu behoor je tot de alumni (oud-studenten) van de Hanzehogeschool Groningen.
Nu je afgestudeerd bent betekent dit dat je studenten e-mailadres (@st.hanze.nl) met de bijbehorende mailbox wordt verwijderd. Mocht je nog belangrijke mails en contactgegevens in je mailbox hebben, dan raden we je aan deze ergens anders op te slaan. Binnen 1 maand na je vertrekdatum is je mailbox niet meer toegankelijk.
Episch, zat die ook al te zoekenquote:
Nee.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:13 schreef charmed_angel het volgende:
Kennen jullie hobie nog van Baywatch?
Istie dood?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:13 schreef charmed_angel het volgende:
Kennen jullie hobie nog van Baywatch?
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij is echt eng geworden
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij is echt eng geworden
[ afbeelding ]
Jan Smit.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:18 schreef Bellatrix het volgende:
Kindsterretjes. Of ze falen hard en gaan jong deaud, of ze maken het hard. Maar de laatste categorie is in de minderheid.
Jan.quote:
NPH. Kom niet met haat.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:18 schreef Bellatrix het volgende:
Kindsterretjes. Of ze falen hard en/of gaan jong deaud, of ze maken het hard. Maar de laatste categorie is in de minderheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |