En leuk met kinderenquote:
Ik keek hem in de bios met mijn broer. Half opgewonden en half beschaamd, was net vroeger toen ik Turks Fruit keek met mijn ouders.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Nathalie Portman met Mila Kunis in die scene in Black Swam. Jezus fuck.
Die wilde ik net gaan zoekenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:27 schreef charmed_angel het volgende:
De leukste blijft toch Drew Barrymore
[ afbeelding ]
2011
[ afbeelding ]
Serieus. Als je ziet wat die gast al bereikt heeft. En hij is pas 31...quote:
En grote...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind haar ook gewoon zo leukZe heeft zo'n lief gezichtje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
En een toffe dude ook. Beetje ruwe bolster, blanke pit. Wel verfrissend in de kokswereld, een kok die zomaar bouwvakker had kunnen zijnquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:28 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Serieus. Als je ziet wat die gast al bereikt heeft. En hij is pas 31...
Ja, als je die flauwe zak dan ziet die er altijd naast staat dan is het een verademing als hij weer een beeld komt.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:29 schreef ValHallen het volgende:
[..]
En een toffe dude ook. Beetje ruwe bolster, blanke pit. Wel verfrissend in de kokswereld, een kok die zomaar bouwvakker had kunnen zijn
Flink wat prijzen voor zijn restaurant(s) toch?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:28 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Serieus. Als je ziet wat die gast al bereikt heeft. En hij is pas 31...
Wat een flapdrol is dat (geworden)quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:30 schreef ValHallen het volgende:
Vergeet ik gewoon Danny de Munck te noemen!
Uhuh.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Flink wat prijzen voor zijn restaurant(s) toch?
Of die badgasten in de Nederlandse editiequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:30 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, als je die flauwe zak dan ziet die er altijd naast staat dan is het een verademing als hij weer een beeld komt.
Welke, Gary of Matt? Matt vind ik wel cool met zijn sjaaltjes.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:30 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, als je die flauwe zak dan ziet die er altijd naast staat dan is het een verademing als hij weer een beeld komt.
Ik samen met een vriend. De stilte zei genoeg.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:27 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik keek hem in de bios met mijn broer. Half opgewonden en half beschaamd, was net vroeger toen ik Turks Fruit keek met mijn ouders._!
Ik ben naar een opname geweest.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Of die badgasten in de Nederlandse editie
Matt.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:30 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Welke, Gary of Matt? Matt vind ik wel cool met zijn sjaaltjes.
Als ik ooit dik word ga ik me ook zo kleden.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:31 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Matt. [ afbeelding ] Kijk dit man._
Mattquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:31 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hij is wat apart, maar hij doet het wel tofquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:31 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Weer een zinloze toevoeging, hoe verzinnen ze hetquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:33 schreef iBenny het volgende:
Quotes in Google, is dat nieuw?
[ afbeelding ]
wat dacht je van John Williams echt hoef alleen dat hoofd al te zien en zapp weg, draagt ook vaak sjaaltjesquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:32 schreef Bellatrix het volgende:
Sjaaltjes bij mannen.
Alleen iemand als Johnny Depp komt daar mee weg.
En heaumeaux.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |