Bush-land.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:55 schreef Bellatrix het volgende:
Dat had ik ook Jeffrey, op FB, iemand uit Texas ofzo.
Die foto's.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Bush-land.
Patje was daar een paar dagen geleden.
Ja, ik zag wel zo'n kaartje. Maar geen idee waar het wasquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:55 schreef Bellatrix het volgende:
Dat had ik ook Jeffrey, op FB, iemand uit Texas ofzo.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:53 schreef Bellatrix het volgende:
Mijn vader is zo aardig.
''ben blij dat gij er nu bent Lisa.''
''hoezo?''
''ben ik niet meer het lillikst.''
Is jouw vader mijn baas!?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:53 schreef Bellatrix het volgende:
Mijn vader is zo aardig.
''hoezo?''
Voorlopig krijgt Barack meer rond dan Bush in 8 jaar.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:58 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ga ook ff al die irritante mensen eraf flikkeren die de hele dag Bijbelversen posten, of posten dat Obama een lelijke irritante commie aap is.
Wordt vervelend om naar te kijken.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:53 schreef Bellatrix het volgende:
Mijn vader is zo aardig.
''hoezo?''
quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:01 schreef Toverheks het volgende:
wat een achtelijke site dat sterfgedoe, nee ga ik niet doen, dan komen ze erachter dat ik al 4 jaar overleden ben
echt
Uhhh nee, heel de dag in de nieuwe airco gezeten die niet koelt maar wel lekker de meuk droog maakt dus ik ga even zittenquote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:01 schreef Toverheks het volgende:
wat een achtelijke site dat sterfgedoe, nee ga ik niet doen, dan komen ze erachter dat ik al 4 jaar overleden ben
echt
Pas je op dat je niet hier of daar scheurt?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Uhhh nee, heel de dag in de nieuwe airco gezeten die niet koelt maar wel lekker de meuk droog maakt dus ik ga even zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |