En voor de meisjes: Klikquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:12 schreef One_conundrum het volgende:
http://forum.mokkels.nl/7(...)0-emilia-clarke.html
leuke meid
Nouja die onthoofdingen, dat zou je wel horror kunnen noemen.quote:
tKomt nogal hard aanquote:
Hij zit waarschijnlijk zelf te blowen en schrok zich 't apezuurquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:53 schreef .aeon het volgende:
Oh zo, ja het is af en toe spannend en er zitten een soort van zombies in, maar echt horror wordt het nergens. Het is vooral veel intrige/actie.
Maar ik heb ze nog nergens zien blowen?
Daarom castten ze ook een actrice, hè...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 08:46 schreef Frag_adder het volgende:
Ik realiseer mij dat dit vast heel oud nieuws is, maar Natalie Dorner (anne boleyn uit the turods) als margery Tyrell, ik meen dat zij een lieve uitstraling had, niet die van een tang![]()
die tyrion is me ook een lachebekje zegquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:12 schreef One_conundrum het volgende:
http://forum.mokkels.nl/7(...)0-emilia-clarke.html
leuke meid
Het is echt ja.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:24 schreef Haunter het volgende:
[..]
Echt? Ik kan het me niet voorstellen. Ze zijn namelijk NET begonnen met de opnames.
[citation needed]quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:45 schreef CantFazeMe het volgende:
4 november 2011 om precies te zijn.
Bron?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:45 schreef CantFazeMe het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en meestal zat deze wel goed met de datums en afleveringen
Maar goed kan het ook mis hebben.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
quote:Season 2 is expected to be broadcast in spring 2012
Boektopic staat in TTK, vraag daar maarquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:58 schreef stinkie het volgende:
Kan niet alles hebben hè
Iemand het nieuwe boek al?
Geen onzin uitkramen zonder bron of Wikipedia.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:45 schreef CantFazeMe het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alsof wikipedia ook betrouwbaar is..quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:51 schreef pberends het volgende:
[..]
Geen onzin uitkramen zonder bron of Wikipedia.
Hoezo? Na de eerste aflevering van seizoen 1 hadden ze al besloten om seizoen 2 te maken. In de tussentijd kan er best al een aflevering gemaakt zijn voor seizoen 2..quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:42 schreef Johnny Blaze het volgende:
In dit geval wel en november 2011 is ook nog eens totaal niet realistisch
Het antwoord daarop is: Ja.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:53 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Alsof wikipedia ook betrouwbaar is..
Ze zijn pas een paar dagen begonnen met filmen. Waarom zouden ze nu opeens het oorspronkelijke plan wijzigen?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:46 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Hoezo? Na de eerste aflevering van seizoen 1 hadden ze al besloten om seizoen 2 te maken. In de tussentijd kan er best al een aflevering gemaakt zijn voor seizoen 2..
Ik heb geen zin om nou bij elke scheet mijn bron op te gaan noemen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze zijn pas een paar dagen begonnen met filmen. Waarom zouden ze nu opeens het oorspronkelijke plan wijzigen?
graagquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:08 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om nou bij elke scheet mijn bron op te gaan noemen.
Ik hou in vervolg mijn mond wel.
Nice! Zodra season 2 uit is heb je ze wel uitquote:
BOEKENONZIN IS IN APART TOPIQUE!quote:
Moraalridder komt er ook nog eens in. Wikipedia als betrouwbare bron? Laat mij toch niet lachen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:32 schreef planethugo het volgende:
[..]
niet zomaar iets roepen zonder bronvermelding. De releasedatum is geen 'scheet'
100 miljard keer betrouwbaarder dan een FOKker die iets uitkraamt over een releasedatum?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:36 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Moraalridder komt er ook nog eens in. Wikipedia als betrouwbare bron? Laat mij toch niet lachen.
Sidereel is betrouwbaarder dan Wiki.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:37 schreef pberends het volgende:
[..]
100 miljard keer betrouwbaarder dan een FOKker die iets uitkraamt over een releasedatum?
Je bent zelf bijdehand. Hoe kan een seizoen, waarvan de casting amper rond is en de opnames net een paar dagen begonnen zijn, november al op de buis komen?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:40 schreef CantFazeMe het volgende:
Ah. Ik blijf wel weg van deze bijdehande kleutertjes.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:40 schreef CantFazeMe het volgende:
Ah. Ik blijf wel weg van deze bijdehande kleutertjes.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:36 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Moraalridder komt er ook nog eens in. Wikipedia als betrouwbare bron? Laat mij toch niet lachen.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:39 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Sidereel is betrouwbaarder dan Wiki.
Toch raar dat je ongelijk toegeven op het internet om de meest banale zaken erg moeilijk blijkt.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:53 schreef pberends het volgende:
[..]![]()
.
Waarom had je dan ongelijk?
edit: oh wacht, hij wil niet meer reageren![]()
.
Ik doe dat regelmatig, das namelijk veel makkelijker dan eindeloze discussies.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:09 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Toch raar dat je ongelijk toegeven op het internet om de meest banale zaken erg moeilijk blijkt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom met vuur; ik geef je water. Kom met woorden en ik blijf met je praten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Were making, were making!
Radio Soulwax!
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:49 schreef Sheepcidus het volgende:
Nog eentjeoe, die heeft er wel een goeie kop voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom met vuur; ik geef je water. Kom met woorden en ik blijf met je praten.
Momoa is wel het Lenny Kravitz-type, dus zo vreemd is het niet.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:00 schreef k_i_m het volgende:
Ik kwam er gisteren achter dat "kahl Drogo" getrouwd is met Lisa Bonet. Jammer dat hij al het hoekje om is
.
In mijn hoofd, en volledig fout waarschijnlijk, was dat een donkere manquote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:52 schreef Wihakayda het volgende:
[..]
oe, die heeft er wel een goeie kop voor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Volledig fout dus, in jouw hoofd![]()
Ik denk dat deze man het wel goed kan verbeelden, maar wat me ook bijstaat is dat het een knáppe man was en dat vind ik deze kerel niet echt.
Ik heb in een boek echt een geweldig plaatje van 'm staan, maar dat kan ik helaas nergens online vinden.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:58 schreef Sjapoela het volgende:
...
Als ik een favoriet moet kiezen tot nu toe; dan ga ik toch voor Tyrion de dwergNed en zijn jongste dochter (Arya) daaropvolgend.
...
Zijn geen dunne boeken en de serie volgt de boeken bijna tot op de letterquote:Op donderdag 4 augustus 2011 02:16 schreef Saavedra het volgende:
Nouja ik ben niet zo snel onder de indruk, maar ik vond het best vermakelijk en ik wil natuurlijk wel weten hoe het verder gaat
Same herequote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
In mijn hoofd, en volledig fout waarschijnlijk, was dat een donkere man. Dus ik ben lichtelijk in shock nu
.
Dus het publiek bij het toernooi wás al niet echtquote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:14 schreef matthijs_i het volgende:
Hier nog een video met nog meer visual effects van het eerste seizoen. Ditmaal zijn de shots bewerkt door het bedrijf SSVFX. Ziet er wederom erg cool uit!
Mooi toch?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:30 schreef invine het volgende:
[..]
Zijn geen dunne boeken en de serie volgt de boeken bijna tot op de letter
Yupquote:
Ik zou zeggen; neem je tijd. Martin is niet echt iemand die snel schrijft, als ie al schrijft.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:42 schreef invine het volgende:
[..]
Yupalleen ben ik een trage lezer dus ik ga er nog wel even over doen voordat ik bij deel 2 ben
Doe ik ookquote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:47 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ik zou zeggen; neem je tijd. Martin is niet echt iemand die snel schrijft, als ie al schrijft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het boekentopic durf ik niet te openen omdat ik bang ben voor boekenspoilers. Ben pas begonnen in het derde deel.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:29 schreef Pek het volgende:
In before pberends helemaal uit zijn plaat gaat over boekenlezerts
Niets is meer echt bij televisie:quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:16 schreef arucard het volgende:
[..]
Dus het publiek bij het toernooi wás al niet echt![]()
Het is waarschijnlijk een stuk goedkoper om die extra's een half uurtje voor een blue screen te laten springen dan ze een week lang op locatie te hebben.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:16 schreef arucard het volgende:
[..]
Dus het publiek bij het toernooi wás al niet echt![]()
Ik doelde eigenlijk op toen die ep hier besproken werd dat mensen het hadden over weinig publiek, dat ze daar wel meer van mochten maken met cgiquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:13 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Het is waarschijnlijk een stuk goedkoper om die extra's een half uurtje voor een blue screen te laten springen dan ze een week lang op locatie te hebben.
"A wild BRAN spotted your incest!"quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:28 schreef arucard het volgende:
http://www.collegehumor.com/video/6579356/game-of-thrones-rpg
Het is gebaseerd op pokemon neem ik aan.quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:04 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
"A wild BRAN spotted your incest!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. aan. Ben ik gewoon vergeten dat iets soortgelijks in deel één gebeurde, of is dat stuk in de serie gewoon een heel stuk naar voren gehaald?last.fm | Voor iemand met een hamer ziet alles eruit als een spijker.
Vreemd, in dit geval.quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:31 schreef Young_David het volgende:
Sommige dingen zijn naar voren gehaald, volgens mij die scene ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.last.fm | Voor iemand met een hamer ziet alles eruit als een spijker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |