quote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:58 schreef Sjapoela het volgende:
...
Als ik een favoriet moet kiezen tot nu toe; dan ga ik toch voor Tyrion de dwergNed en zijn jongste dochter (Arya) daaropvolgend.
...
Zijn geen dunne boeken en de serie volgt de boeken bijna tot op de letterquote:Op donderdag 4 augustus 2011 02:16 schreef Saavedra het volgende:
Nouja ik ben niet zo snel onder de indruk, maar ik vond het best vermakelijk en ik wil natuurlijk wel weten hoe het verder gaat
Same herequote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
In mijn hoofd, en volledig fout waarschijnlijk, was dat een donkere man. Dus ik ben lichtelijk in shock nu
.
Dus het publiek bij het toernooi wás al niet echtquote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:14 schreef matthijs_i het volgende:
Hier nog een video met nog meer visual effects van het eerste seizoen. Ditmaal zijn de shots bewerkt door het bedrijf SSVFX. Ziet er wederom erg cool uit!
Mooi toch?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:30 schreef invine het volgende:
[..]
Zijn geen dunne boeken en de serie volgt de boeken bijna tot op de letter
Yupquote:
Ik zou zeggen; neem je tijd. Martin is niet echt iemand die snel schrijft, als ie al schrijft.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:42 schreef invine het volgende:
[..]
Yupalleen ben ik een trage lezer dus ik ga er nog wel even over doen voordat ik bij deel 2 ben
Doe ik ookquote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:47 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ik zou zeggen; neem je tijd. Martin is niet echt iemand die snel schrijft, als ie al schrijft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het boekentopic durf ik niet te openen omdat ik bang ben voor boekenspoilers. Ben pas begonnen in het derde deel.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:29 schreef Pek het volgende:
In before pberends helemaal uit zijn plaat gaat over boekenlezerts
Niets is meer echt bij televisie:quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:16 schreef arucard het volgende:
[..]
Dus het publiek bij het toernooi wás al niet echt![]()
Het is waarschijnlijk een stuk goedkoper om die extra's een half uurtje voor een blue screen te laten springen dan ze een week lang op locatie te hebben.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:16 schreef arucard het volgende:
[..]
Dus het publiek bij het toernooi wás al niet echt![]()
Ik doelde eigenlijk op toen die ep hier besproken werd dat mensen het hadden over weinig publiek, dat ze daar wel meer van mochten maken met cgiquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:13 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Het is waarschijnlijk een stuk goedkoper om die extra's een half uurtje voor een blue screen te laten springen dan ze een week lang op locatie te hebben.
"A wild BRAN spotted your incest!"quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:28 schreef arucard het volgende:
http://www.collegehumor.com/video/6579356/game-of-thrones-rpg
Het is gebaseerd op pokemon neem ik aan.quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:04 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
"A wild BRAN spotted your incest!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. aan. Ben ik gewoon vergeten dat iets soortgelijks in deel één gebeurde, of is dat stuk in de serie gewoon een heel stuk naar voren gehaald?last.fm | Voor iemand met een hamer ziet alles eruit als een spijker.
Vreemd, in dit geval.quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:31 schreef Young_David het volgende:
Sommige dingen zijn naar voren gehaald, volgens mij die scene ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.last.fm | Voor iemand met een hamer ziet alles eruit als een spijker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |