Girlpowerquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:00 schreef minthy het volgende:
Kijk... alors heeft meer (spreekwoordelijke) ballen dan jullie, opent maar mooi een nieuw topic
quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:09 schreef Bol_Wan het volgende:
Een statige man in driedelig pak gaat even vertellen dat MTV dicht bij zichzelf is gebleven. Juist
Spice Girlsquote:
zie de tweet van Ray Cokes vandaag, kwam er op neer dat het destijds prachtig was om te werken, maar dat het nu gewoon kut is.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:58 schreef Bol_Wan het volgende:
Mtv is helaas al jaren dood, denk dat veel medewerkers zich daar ook aan ergeren. Af en toe komt het hart naar boven, MTV HD heeft bijvoorbeeld prima muziek, een ook in de nacht draaien ze vaak prima plaatjes
announcer: Ladies and gentlemen, butt-head has left the buildingquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:33 schreef alors het volgende:
23:17| Cher & Beavis And Butt-Head - I Got You Babe
![]()
![]()
![]()
ROckie in da house. Ik herkende je helemaal niet meer met deze UIquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
announcer: Ladies and gentlemen, butt-head has left the building
beavis: huh huh, no he hasn't, he's in the toilet huh huh
beavis announcing: butt-head is in the toilet!
De eerste helft van de jaren '90 was MTV de bom, met Headbangers Ball, Alternative Nation, Yo! MTV Raps en natuurlijk show der showsquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:20 schreef Againzender het volgende:
[..]
zie de tweet van Ray Cokes vandaag, kwam er op neer dat het destijds prachtig was om te werken, maar dat het nu gewoon kut is.
Word Gold Canary gedraaid op de nederlandse radio? wat een helden. Enorm gruwelijk nummer, net zoals het hele album van Cloud Controlquote:
Ik hoor hem wel vaker, lekker vrolijk nummerquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:52 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Word Gold Canary gedraaid op de nederlandse radio? wat een helden. Enorm gruwelijk nummer, net zoals het hele album van Cloud Control![]()
Zelfs zanger Rinus boven Plage.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:03 schreef Bol_Wan het volgende:
Bete zomerklanken dan Plage, dat sowieso
ahahaha. ik kan echt werkelijk geen goeie reden bedenken waarom iets dat zich de vrije piraten noemt een logo met kerstbomen heeft. En dat begin ik nog niet eens over het nummer.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Zelfs zanger Rinus boven Plage.
Hell. zelfs Frank en Mirella!!![]()
![]()
Piraterij, maloten, blablablaquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:11 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
ahahaha. ik kan echt werkelijk geen goeie reden bedenken waarom iets dat zich de vrije piraten noemt een logo met kerstbomen heeft. En dat begin ik nog niet eens over het nummer.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 07:19 schreef TradeMarkie het volgende:
vandaag weer een dagje zonder 3FM
zet die mast nou weer eens op vol vermogen
na 2 wat brute UI's te hebben gehad vond ik het nu tijd voor iets braafsquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:55 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
ROckie in da house. Ik herkende je helemaal niet meer met deze UI
Meesterlijk filmpje inddquote:
Vorige week een goede Gardena bij de Wehkamp gekocht. Doet 't perfect en was mooi geprijsd (dagaanbieding).quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 08:30 schreef themauster het volgende:
![]()
Zometeen op grasmaaier jacht voor ons nieuwe huis
Mij niet.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:30 schreef ConscienceNL het volgende:
Ik zat te denken. PowNed denkt er toch aan om weg uit het publieke bestel te gaan omdat ze niet met andere oproepen willen fuseren? Dan verliezen Bert en Rob hun baan bij 3FM. Vara heeft behoorlijk ingeleverd met de nieuwe programmering, dus wellicht krijgt Vara weer 2 uur per dag erbij omdat PowNed weg is (ik noem maar wat). Rob zou dan misschien 14-16 kunnen doen (want 12-14 Effe Ekdom wordt natuurlijk niet geschrapt) en dat Bert voor de KRO in de nacht weer 4-6 gaat doen. Zo worden die uren weer gecompenseerd en het leek mij wel een goed idee
twitter:Chrisjuh19 twitterde op dinsdag 02-08-2011 om 12:07:56Stenders moet gewoon weg bij 3FM ... Laat hem lekker draaien bij zijn kleuterradiostation.. #3fm reageer retweet
twitter:Chrisjuh19 twitterde op dinsdag 02-08-2011 om 12:13:20#3fm gaat nu gewoon uit! RTV oost luisteren! reageer retweet
twitter:dj_thix twitterde op dinsdag 02-08-2011 om 12:14:00Chrisjuh19 als het je niet bevalt dan rot je toch lekker op met die kutscooter van je #3fm reageer retweet
oeter oeter oeter oeter oeter....quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:30 schreef themauster het volgende:
twitter:Chrisjuh19 twitterde op dinsdag 02-08-2011 om 12:07:56Stenders moet gewoon weg bij 3FM ... Laat hem lekker draaien bij zijn kleuterradiostation.. #3fm reageer retweet
twitter:Chrisjuh19 twitterde op dinsdag 02-08-2011 om 12:13:20#3fm gaat nu gewoon uit! RTV oost luisteren! reageer retweet
twitter:dj_thix twitterde op dinsdag 02-08-2011 om 12:14:00Chrisjuh19 als het je niet bevalt dan rot je toch lekker op met die kutscooter van je #3fm reageer retweet
Bert werkte eerst voor de AVROquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:30 schreef ConscienceNL het volgende:
Ik zat te denken. PowNed denkt er toch aan om weg uit het publieke bestel te gaan omdat ze niet met andere oproepen willen fuseren? Dan verliezen Bert en Rob hun baan bij 3FM. Vara heeft behoorlijk ingeleverd met de nieuwe programmering, dus wellicht krijgt Vara weer 2 uur per dag erbij omdat PowNed weg is (ik noem maar wat). Rob zou dan misschien 14-16 kunnen doen (want 12-14 Effe Ekdom wordt natuurlijk niet geschrapt) en dat Bert voor de KRO in de nacht weer 4-6 gaat doen. Zo worden die uren weer gecompenseerd en het leek mij wel een goed idee
Nog verzoekjes voor morgen?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:44 schreef ConscienceNL het volgende:
De webcam staat op een "bijzondere" locatie gericht...
Die komt hier al maaaanden niet meer.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:33 schreef Bol_Wan het volgende:
Veenstra opletten! Deze toelie moet op de radio![]()
(vandaag officieel uit)
is geen boyband dus helaas. Rudy draaide die vorige single vaak, maarja Rudyquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:33 schreef Bol_Wan het volgende:
Veenstra opletten! Deze toelie moet op de radio![]()
(vandaag officieel uit)
jawel alleen hij zegt niks.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:53 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Die komt hier al maaaanden niet meer.
2e rangs DJquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:54 schreef alors het volgende:
[..]
is geen boyband dus helaas. Rudy draaide die vorige single vaak, maarja Rudy![]()
![]()
de vergaderruimte van de dj'squote:
Hoorde ik net ook in de auto, kan ik me NIKS bij voorstellen!!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:22 schreef Pino112 het volgende:
Meest gedraaid de afgelopen zes maanden....!
452x, excl live-uitzendingen..quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Hoorde ik net ook in de auto, kan ik me NIKS bij voorstellen!!
Want?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:05 schreef borisz het volgende:
Oke CDA.
Ditmaal speciaal op Haersma Buma
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)s-was-verkeerd.dhtmlquote:
Ome Greet.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:09 schreef borisz het volgende:
[..]
Wel het vingertje naar Cohen, maar niet naar ome Greet.
Dat durft hij niet veel te bang dat die blonde peroxide pruik weer begint te schreeuwen naar het CDA en hij is dan bang dat dat gedoogakoordje stuk gaatquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:09 schreef borisz het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)s-was-verkeerd.dhtml
Voor de eerste keer ben ik het met Buma eens.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:09 schreef borisz het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)s-was-verkeerd.dhtml
Het is juist Wilders die direct weer in zijn slachtofferrol duikt.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:24 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Voor de eerste keer ben ik het met Buma eens.
Echt, mensen die het drama in Noorwegen meteen koppelen aan Wilders
Ik heb geen zin om die discussie te voeren, en vooral niet in het 3FM topic, maar mensen moeten eens beseffen dat wat in Noorwegen gebeurde verschrikkelijk is en niet met een vingertje wijzen naar Geert Wilders. Het staat totaal los van elkaar.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:29 schreef borisz het volgende:
[..]
Het is juist Wilders die direct weer in zijn slachtofferrol duikt.
Ja die actie van Pechtold vind ik ook niet slim, zet eens een nieuwe plaat op denk ik dan. Dat begint ook een beetje te veel herhaling te worden.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:32 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om die discussie te voeren, en vooral niet in het 3FM topic, maar mensen moeten eens beseffen dat wat in Noorwegen gebeurde verschrikkelijk is en niet met een vingertje wijzen naar Geert Wilders. Het staat totaal los van elkaar.
Straks Pechtold in Nieuwsuur die zijn gal mag spuwen over Wilders.
Hij bezingt "Plage" dus...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:44 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja die actie van Pechtold vind ik ook niet slim, zet eens een nieuwe plaat op denk ik dan. Dat begint ook een beetje te veel herhaling te worden.
Als ik al ontvangst heb...ja...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:35 schreef minthy het volgende:
Hebben mede-FM-luisteraars trouwens ook last van platen die stotteren? Alsof de cd overslaat zeg maar...
In de auto ontvang ik nu redelijk, al valt het in mijn woonplaats nu wel vaak weg. Vanmiddag tussen Hoogeveen en Beilen een kutbereik en in Hoogersmilde. Maar das logischquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:36 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Als ik al ontvangst heb...ja...
waarschijnlijk switch je radio contestant tussen 2 frequenties. De zendmast in Assen krijgt zijn signaal via satelliet terwijl dat normaal via glasvezel gaat.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:35 schreef minthy het volgende:
Hebben mede-FM-luisteraars trouwens ook last van platen die stotteren? Alsof de cd overslaat zeg maar...
Das bagger...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:50 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik kan nu ik aan het klussen ben 3fm niet meer ontvangen en in de auto is het maar zo zo hier in de buurt. En net terwijl Stenders invalt,best jammer
Komt het signaal dan via de ene freq later binnen dan het andere? Het zou best kunnen, radio staat volgens mij wel toe te switchen bij signaalverliesquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:50 schreef hole1988 het volgende:
[..]
waarschijnlijk switch je radio contestant tussen 2 frequenties. De zendmast in Assen krijgt zijn signaal via satelliet terwijl dat normaal via glasvezel gaat.
jupquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Das bagger...
[..]
Komt het signaal dan via de ene freq later binnen dan het andere? Het zou best kunnen, radio staat volgens mij wel toe te switchen bij signaalverlies
Oke, duidelijk!! Wel vaag dat dit pas sinds gisteren gebeurt...quote:
Och, ik schakel over naar Qmusic of Slamfm. En als ik die muziek zat ben ga ik naar Veronica. Mits alles te ontvangen is natuurlijkquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:54 schreef TradeMarkie het volgende:
Ja een beetje acceptabel alternatief is er in de ether ook niet te vinden
Huh? ArrowRock zit hier nog op fmquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:01 schreef TradeMarkie het volgende:
Dat is beide totaal niet mijn ding, doe mij Arrow maar weer op de fm
Dat is Arrow Rock Noord het oude City FMquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Huh? ArrowRock zit hier nog op fm![]()
En City fm is ook wel tof!! Niet de hele dag misschien, maar voor een paar uurtjes goed te doen
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:05 schreef themauster het volgende:
[..]
Dat is Arrow Rock Noord het oude City FM
Ik was in de veronderstelling dat het een landelijke zender wasquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:06 schreef TradeMarkie het volgende:
En hier dus niet te ontvangen, West Friesland is dan toch net geen Friesland
97.1 en 96.5 al geprobeerd.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:06 schreef TradeMarkie het volgende:
En hier dus niet te ontvangen, West Friesland is dan toch net geen Friesland
Nee, een zendschip natuurlijkquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik was in de veronderstelling dat het een landelijke zender was![]()
IJsselmeer leeg laten lopen en een zendmast midden in de zandbak zetten die overblijft?
97.1 en 96.8, zal 96.5 morgen even proberenquote:
En dan Tineke de Nooij zeker weer laten zenden? Dachutnie!!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:10 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee, een zendschip natuurlijk
[..]
Laat meneer god eruitquote:
Dan was het wel de heilige moeder geweestquote:
Rebecca hadden een jaar of wat geleden gave posters. beelden van Freddy Mercury en Gene Simmons oa.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik lees net de WIKI!! Weet ik ook gelijk waar Rebecca is gebleven
![]()
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:39 schreef themauster het volgende:
[..]
Dan was het wel de heilige moeder geweest
Ik zocht ze laatst op de radio, kon ze niet meer vinden...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Rebecca hadden een jaar of wat geleden gave posters. beelden van Freddy Mercury en Gene Simmons oa.
haha, hotradio zit/zat 1 dorp (zelf vinden ze stad) bij mijn geboortegrond vandaan. In zijn biografie schrijft Ekdom dat hij daar een tijdlang iedere week naar toe reed om te voicetrackenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zocht ze laatst op de radio, kon ze niet meer vinden...![]()
Vond het wel een toffe zender!
Hotradio ook, geen idee of die nog bestaat
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
haha, hotradio zit/zat 1 dorp (zelfs vinden ze stad) bij mijn geboortegrond vandaan. In zijn biografie schrijft Ekdom dat hij daar een tijdlang iedere week naar toe reed om te voicetracken
en ze betaan nog. hotradio.nl ofzo
nja, luisterde er in het verleden ook wel naar, maar veruit de meeste uren heb ik geluisterd naar 3fm, met daarachter veronica en het vroegere yorin in de tijd dat westbroek en stenders er zaten. de muziek was redelijk, maar Stendersquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik kon ze af en toe ontvangen hier. En als ik naar Twente reed was het mijn meest favo zender
3fm luisterde ik ook veel naar, maar meer nog naar 538 (voordat ze met al die RnB begonnen...) en later naar Slam fm.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, luisterde er in het verleden ook wel naar, maar veruit de meeste uren heb ik geluisterd naar 3fm, met daarachter veronica en het vroegere yorin in de tijd dat westbroek en stenders er zaten. de muziek was redelijk, maar Stenders
nee, dan ben ik meer een wauweljongenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:56 schreef minthy het volgende:
[..]
3fm luisterde ik ook veel naar, maar meer nog naar 538 (voordat ze met al die RnB begonnen...) en later naar Slam fm.
En Stenders van vroeger kan ik me weinig van herinneren, ik luisterde toen ook al meer naar de muziek dan naar het gewauwel tussendoor
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:58 schreef Paul-89 het volgende:
Vrijdag mijn telefoon opgestuurd richting de reparateur en nu is het pakket blijkbaar spoorloos.
das mooi naatje zeg! Was het een Nokia 3310?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:58 schreef Paul-89 het volgende:
Vrijdag mijn telefoon opgestuurd richting de reparateur en nu is het pakket blijkbaar spoorloos.
Die gaan heul nooit kaputquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
das mooi naatje zeg! Was het een Nokia 3310?
Nah, af en toe wel grappig (ala EW) maar verder vind ik het niet zo boeiendquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, dan ben ik meer een wauweljongenmoet nog ergens een cd met hoogtepunten uit Stenders in de middag inhebben liggen. veel gespeeld op m'n discman en lag regelmatig in een scheur. Spelen ze vrijdagmiddagbingo en bellen ze Chinees Restaurant Kien en vragen om een nummer tussen de 1 en de 50. en die vrouw denkt dat ze eten willen bestellen
![]()
![]()
Nee een Samsung Omnia. Nog niet heel zeker dat hij echt pleiten is. Vrijdag verzonden, de reparateur heeft nog niets ontvangen en het track en trace zegt dat de barcode niet klopt.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
das mooi naatje zeg! Was het een Nokia 3310?
Waarom heeft hij een ban ?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:01 schreef minthy het volgende:
Zou Dagoduck zijn ban er al opzitten??
Géén idee, banmeldtopic bestaat niet meer helaas... Gisteren moest hij nog 23u (van vlgs mij een week) uitzittenquote:
das klote zeg. hoop dat het goed komtquote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:01 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Nee een Samsung Omnia. Nog niet heel zeker dat hij echt pleiten is. Vrijdag verzonden, de reparateur heeft nog niets ontvangen en het track en trace zegt dat de barcode niet klopt.
een paar zware jongens beledigd geloof ik. of hij was weer met govert goudglans aan het vechten, dat kan natuurlijk ook nog.quote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:04 schreef 3rdRock het volgende:
een paar zware jongens beloof ik. of hij was weer met govert goudglans aan het vechten, dat kan natuurlijk ook nog.
bedtijd pour moi. binnen 7u gaat de wekker weer.
slaap lekker en handjes boven de dekens!
hier ook nog steeds 20 graden.quote:
Geen idee hoe warm het hier buiten is. Weet wel dat douchen zinloos isquote:
Strak plan... Ik heb ook een vroegequote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:33 schreef TradeMarkie het volgende:
ja, bedtijd, de wekker gaat over 6 uur weer
Das balen...quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:35 schreef TradeMarkie het volgende:
ik wilde twee en half uur geleden al gaan slapen maar werd uit bed gebeld ivm inbraak op t werk, daar kom ik nu net van thuis...
Slaap lekkerquote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:43 schreef TradeMarkie het volgende:
Mja, was een flinke puinhoop.
maar deze zender gaat uit de ether
trusten
Tof nummerquote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:35 schreef ConscienceNL het volgende:
Last Friday Night is ook ELKE dag op 3FM![]()
Waar zie jij mensen een link posten met een fragment?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:52 schreef themauster het volgende:
Wat is er vannacht gebeurd bij Turbulent? mensen zitten een link te posten met een fragment maar die is inmiddels verwijderd
Twitter 3FM hashtagquote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:56 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Waar zie jij mensen een link posten met een fragment?
quote:
Zwevend reclameblok over 'Tumor Open Radio, met de beste hits voor tijdens je bestraling'. Smakeloos...quote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:52 schreef themauster het volgende:
Wat is er vannacht gebeurd bij Turbulent? mensen zitten een link te posten met een fragment maar die is inmiddels verwijderd
Of TwitWouter.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:02 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]Ik lees tweets dat ze te ver zijn gegaan; onsmakelijk... hole kan vast nog wel ergens dat fragmentje vinden
Inderdaad dat is erg smakeloosquote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zwevend reclameblok over 'Tumor Open Radio, met de beste hits voor tijdens je bestraling'. Smakeloos...
Erg smakeloos inderdaad. Is er nu een soort overleg bij 3FM hierover? Aangezien 3FM ook al dat fragment heeft verwijderd, en gezien de negatieve reacties op het fragment.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zwevend reclameblok over 'Tumor Open Radio, met de beste hits voor tijdens je bestraling'. Smakeloos...
Het is aan de omroepen wat ze uitzenden, en dat mogen in principe dus ook zulke dingen zijn... Wij wilden het gewoon simpelweg niet op 3FM.nl hebben, vandaar dat 'ie verwijderd is.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:15 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Erg smakeloos inderdaad. Is er nu een soort overleg bij 3FM hierover? Aangezien 3FM ook al dat fragment heeft verwijderd, en gezien de negatieve reacties op het fragment.
3FM heeft daar nu geen tijd voor. Die zijn veel te druk om over de rug van hongerende mensen in Afrika goedkoop publiciteit te scoren met een muziekfestivalletje het braafste jongetje van de klas te zijn.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:15 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Erg smakeloos inderdaad. Is er nu een soort overleg bij 3FM hierover? Aangezien 3FM ook al dat fragment heeft verwijderd, en gezien de negatieve reacties op het fragment.
Jij bepaalt dat toch niet? Hoe smakeloos het fragment ook is.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het is aan de omroepen wat ze uitzenden, en dat mogen in principe dus ook zulke dingen zijn... Wij wilden het gewoon simpelweg niet op 3FM.nl hebben, vandaar dat 'ie verwijderd is.
Ik heb 'm ook niet verwijderd.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Jij bepaalt dat toch niet? Hoe smakeloos het fragment ook is.
Dat is wel 1 van de goorste pilsjes die ik ooit gehad heb.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:19 schreef borisz het volgende:
Kratje Jupiler in huis gehaald
In de aanbieding bij Appie
Dan heb je zeker nog nooit Oranjeboom of Bavaria gedronkenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:32 schreef themauster het volgende:
[..]
Dat is wel 1 van de goorste pilsjes die ik ooit gehad heb.
Dat is ook goor ja.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:37 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dan heb je zeker nog nooit Oranjeboom of Bavaria gedronken
Dat wordt dus een andere ondertitelquote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:37 schreef naatje_1 het volgende:
Ik kom terug van vakantie en het eerste wat ik in mijn mail lees is dat roosmazwijn 3voor12 gaat doen. Kan het nog erger...
ja mooi kut hequote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:37 schreef naatje_1 het volgende:
Ik kom terug van vakantie en het eerste wat ik in mijn mail lees is dat roosmazwijn 3voor12 gaat doen. Kan het nog erger...
Ik vond jou ik zoek aandacht/ontknaping topic in ONZ ergerquote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:37 schreef naatje_1 het volgende:
Oranjeboom is een misdaad tegen de menselijkheid.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:37 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dan heb je zeker nog nooit Oranjeboom of Bavaria gedronken
Ontknaping-topicquote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:39 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik vond jou ik zoek aandacht/ontknaping topic in ONZ erger
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:14 schreef ConscienceNL het volgende:
Sowieso Lunchbox #1 omdat Elbow.
En Bob Marley maakt het geen moeilijke keuze.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:14 schreef ConscienceNL het volgende:
Jupilerquote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:32 schreef themauster het volgende:
[..]
Dat is wel 1 van de goorste pilsjes die ik ooit gehad heb.
QFTquote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:12 schreef Cee het volgende:
Dit liedje wordt gewoon iedere dag mooier.
Liever Claudia dan Rabbering, moet nog wel eens om haar lachen en om Rabbering nooit.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:46 schreef themauster het volgende:
Geen Claudia vrijdag maar Rabberinghelaas wel de homo100 die dag
dat, when you leeeeeeeeeaa-eeeeaaaveeee x1000quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:56 schreef ConscienceNL het volgende:
Voor het eerst hoop ik dat de MH keuze van Stenders geen MH wordt. Wat een bagger plaat weer.
Goed bezigquote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:35 schreef wolfrolf het volgende:
Zo jongeh net jokerkorting bij albert heijn gekregen, en al die jokers keilosjes vastgeplakt. Kan ze allemaal nog een keer gebruiken lolwuttttt
Echt hequote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:12 schreef alors het volgende:
hoe kan die kerel dit zo serieus inzingen
Louis van Gaalquote:
Rutte kondigt vanavond een nationale rouwdag aanquote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:35 schreef Dagoduck het volgende:
Goeiemiddag jongensIk mag weer posten van onze lieve adminnetjes!
Hoezo was je gebanned?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:35 schreef Dagoduck het volgende:
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:35 schreef Dagoduck het volgende:
Ik maakte een paar topics aan 's nachts lemming/baggerquote:
Gastquote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik maakte een paar topics aan 's nachts lemming/baggerkreeg meteen een week..
Oja ik weet alweer, iemand had een topic gemaakt met 'mijn manuscript #1' en toen maakte een paar andere delen t/m 4 aan oid. en toen maakte ik 'mijn bananusscript #5' aan met een plaatje van een banaan in de titelmaarja, ze hebben die topics verwijdert
Zie edit.quote:
Jijquote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zie edit.
Wie noemt zn bedrijf dan ook bruno banani
Plage??quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:58 schreef alors het volgende:
woensdag 03-08-2011 16:55
woensdag 03-08-2011 12:08
dinsdag 02-08-2011 10:15
maandag 01-08-2011 20:55
maandag 01-08-2011 08:47
maandag 01-08-2011 04:41
zaterdag 30-07-2011 11:39
vrijdag 29-07-2011 13:49
vrijdag 29-07-2011 06:08
woensdag 27-07-2011 20:17
woensdag 27-07-2011 16:52
woensdag 27-07-2011 08:43
dinsdag 26-07-2011 12:39
maandag 25-07-2011 21:11
maandag 25-07-2011 17:07
zondag 24-07-2011 15:25
zaterdag 23-07-2011 15:54
vrijdag 22-07-2011 16:49
woensdag 20-07-2011 18:18
woensdag 20-07-2011 10:15
woensdag 20-07-2011 03:09
dinsdag 19-07-2011 05:27
maandag 18-07-2011 21:11
maandag 18-07-2011 16:19
maandag 18-07-2011 08:19
kap eens met dit tumornummer
ik las Timurquote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:58 schreef alors het volgende:
woensdag 03-08-2011 16:55
woensdag 03-08-2011 12:08
dinsdag 02-08-2011 10:15
maandag 01-08-2011 20:55
maandag 01-08-2011 08:47
maandag 01-08-2011 04:41
zaterdag 30-07-2011 11:39
vrijdag 29-07-2011 13:49
vrijdag 29-07-2011 06:08
woensdag 27-07-2011 20:17
woensdag 27-07-2011 16:52
woensdag 27-07-2011 08:43
dinsdag 26-07-2011 12:39
maandag 25-07-2011 21:11
maandag 25-07-2011 17:07
zondag 24-07-2011 15:25
zaterdag 23-07-2011 15:54
vrijdag 22-07-2011 16:49
woensdag 20-07-2011 18:18
woensdag 20-07-2011 10:15
woensdag 20-07-2011 03:09
dinsdag 19-07-2011 05:27
maandag 18-07-2011 21:11
maandag 18-07-2011 16:19
maandag 18-07-2011 08:19
kap eens met dit tumornummer
o god, miss Montreal weer eens megahit?quote:
neequote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:59 schreef Againzender het volgende:
[..]
o god, miss Montreal weer eens megahit?
Tata toch?quote:
Jahoor, I wuz right!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:48 schreef alors het volgende:
Vaag, Awake My Soul is volgens mij nooit gedraaid door Domien, I Gave You All wel...
Ja wisselt per bord. Sommigen zijn Tata anderen nog Corus.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja is overgenomen zei mn pap, maar op de borden staat Corus nog. Vieze stinkbende.
Jezus shit? Jezus hit? Je zus hit?twitter:Domien twitterde op woensdag 03-08-2011 om 19:15:46Jezushit. (Oja joh?) RT @metmichiel: 3. Pitbull - Give Me Everything #megatop5 #3fm reageer retweet
Het is slechts een greep.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:21 schreef borisz het volgende:
Wel fijn dat je Domien niet volgt en hier alles kan lezen.
pino! goed je weer te zien lachen manquote:
iig 1 der beste keepers van de afgelopen 20 jaarquote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:33 schreef borisz het volgende:
Had ik al gezegd dat Edwin van der Sar een held is?
Zo nee Edwin van der Sar is een held.
Zo ja dan zeg ik het opnieuw. Edwin van der Sar is een held.
Jep, gaat weer veel beter.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
pino! goed je weer te zien lachen man
[..]
Op een plattegrond zag ik al wel Tata Steel staan idd. Jij woont daar toch ergens in de buurt?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:16 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja wisselt per bord. Sommigen zijn Tata anderen nog Corus.
dat kan ik me voorstellen, maar er zijn natuurlijk ook ergere dingen...quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jep, gaat weer veel beter.
Nog niet goed natuurlijk, omdat ik haar niet kan zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat kan ik me voorstellen, maar er zijn natuurlijk ook ergere dingen...+ het hebben van supertraag internet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
das ook wel kut ja. ben ik toch blij met mn 80mbit....quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
+ het hebben van supertraag internet.
Ik zit nu op G, en heel vaak hier ook EDGE. Vanmiddag op de pier van IJmuiden had ik gewoon 3G en H.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
das ook wel kut ja. ben ik toch blij met mn 80mbit....
Pont over, rechtdoor, eerste rechtsaf en je bent er bijnaquote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:38 schreef Pino112 het volgende:
Op een plattegrond zag ik al wel Tata Steel staan idd. Jij woont daar toch ergens in de buurt?
Ook last van de stank zeker? Zul je onderhand wel aan gewend zijn, maar ik kreeg er gewoon koppijn van.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:53 schreef borisz het volgende:
[..]
Pont over, rechtdoor, eerste rechtsaf en je bent er bijna.
zou zo graag is voor 1 dag Jan de Hoop willen zijn die man maakt zulke spannende dingen meetwitter:JandeHoop twitterde op woensdag 03-08-2011 om 21:33:07Vanavond ging een glas rode wijn over onze splinter nieuwe vloerbedekking. Het is er volgens mij weer uit.Morgen maar bij daglicht bekijken reageer retweet
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:35 schreef Evertjan het volgende:
zou zo graag is voor 1 dag Jan de Hoop willen zijn die man maakt zulke spannende dingen meetwitter:JandeHoop twitterde op woensdag 03-08-2011 om 21:33:07Vanavond ging een glas rode wijn over onze splinter nieuwe vloerbedekking. Het is er volgens mij weer uit.Morgen maar bij daglicht bekijken reageer retweet
hij had pas een verbouwing in zijn huis en dan gaat hij gewoon ff 2 weekjes in een huisje zitten in Hoenderloo is toch heerlijk manquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:35 schreef Cee het volgende:
[..]Hij heeft echt zo'n 'pompiedompiedom, tralalala' leventje lijkt me. Beetje chique uit eten, beetje presenteren, beetje wijn morsen, beetje met Bob wandelen.
Fantastisch.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:40 schreef Evertjan het volgende:
[..]
hij had pas een verbouwing in zijn huis en dan gaat hij gewoon ff 2 weekjes in een huisje zitten in Hoenderloo is toch heerlijk man
Vrolijke vakantiegangers. Met dit weer!quote:
Ja, zo'n leren blote-billen-veter zal hem ook niet staan denk ik...quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Fantastisch.![]()
Hij zou vrijdag ook op de boot moeten van Coen en Sander, vind ik. En dan geen speciale outfit aan want hij is van zichzelf al een held.
We worden nog steeds met die kut Plage gepest he?quote:
Ik hoor em 's nachts zelfs nog in m'n slaap nagalmen... Als ik al kan slapen. Zouden ze er een therapie voor hebben?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:07 schreef themauster het volgende:
[..]
We worden nog steeds met die kut Plage gepest he?
Ik hoorde Roos gister zeggen dat het dé zomerhit is en dat hij daarom gedraaid blijft worden...quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:07 schreef themauster het volgende:
[..]
We worden nog steeds met die kut Plage gepest he?
Alsof het hier zo mooi was vandaagquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Vrolijke vakantiegangers. Met dit weer!![]()
Spoel hier weg man!!
Moet ik je even een bericht sturen?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik hoor em 's nachts zelfs nog in m'n slaap nagalmen... Als ik al kan slapen. Zouden ze er een therapie voor hebben?
Net goed!! Hier pleurisweer, jij daar ook pleurisweer!!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Alsof het hier zo mooi was vandaag.
Net vanavond pas ietsjes zon, maar toen was ie al achter de bomen.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Moet ik je even een bericht sturen?.
Hier benauwd, bewolkt en de hele middag/avond regen. Werd ook wel weer eens tijdquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:16 schreef TradeMarkie het volgende:
het was hier echt heerlijk weer, vanochtend 3 druppels regen, verder gewoon lekker warm
Nooit last vanquote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ook last van de stank zeker? Zul je onderhand wel aan gewend zijn, maar ik kreeg er gewoon koppijn van.
In de haven nog wel even lekkere goedkope vis gekocht.
Duh, jij woont ten zuiden van die tentquote:
Ik mocht de hele dag op kantoor hangen, geen pretje... Had een uurtje slaap gehad afgelopen nacht (nog onderbroken ook).quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:20 schreef TradeMarkie het volgende:
die regen hoeft van mij niet zo, het was zelfs wel aangenaam weer om te klussen![]()
Alleen had ik op de 96.5 ook alleen maar ruis, dus weer een dag veronica moeten luisteren helaas
van 1 uur slaap zou ik heel chagrijnig worden. ik vond 5 al weinig vannacht.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik mocht de hele dag op kantoor hangen, geen pretje... Had een uurtje slaap gehad afgelopen nacht (nog onderbroken ook).
Ik heb pilletjes van een lieve collega gekregen om uit te proberen
Ow en 3fm via de kabel![]()
Ik was vanmiddag ten zuiden ervan.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:23 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Duh, jij woont ten zuiden van die tent![]()
Zuidwest is nog steeds de meest voorkomende windrichting, toch? Da's dus vol richting mij. Niet dat ik er last van heb overigens, na 36 jaar (en bijna 10 jaar er gewerkt te hebben) ruik je dat niet meer.
Ja! Jij helpt mij, ik help jou!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:18 schreef minthy het volgende:
[..]
[..]
NEE!
![]()
Niet over dat gedrocht in ieder geval
Edit: Ow wacht; of mag ik bij jou in therapie??![]()
Ik ben normaal nooit boos of sjagrijnig, maar vandaag wel. Kort lontje, zijn ze niet van mij gewendquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:25 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
van 1 uur slaap zou ik heel chagrijnig worden. ik vond 5 al weinig vannacht.
En radio via de kabel? ik ben al lang blij dat ik stroom heb in mn toekomstige onderkomen
Lief!!quote:
Nee, das niet echt fijn op het moment... Zet anders een grote hark op je dak!!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:32 schreef TradeMarkie het volgende:
Kabel ligt er nog niet nee, dus die vlieger gaat helaas niet op, ik moet het van de ether hebben, maar die is niet in een goede bui
Ik zeg doen!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:34 schreef TradeMarkie het volgende:
Nu je het zegt, er staat nog een pornohark op dak en op zolder loopt nog een snoertje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |