Jezus shit? Jezus hit? Je zus hit?twitter:Domien twitterde op woensdag 03-08-2011 om 19:15:46Jezushit. (Oja joh?) RT @metmichiel: 3. Pitbull - Give Me Everything #megatop5 #3fm reageer retweet
Het is slechts een greep.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:21 schreef borisz het volgende:
Wel fijn dat je Domien niet volgt en hier alles kan lezen.
pino! goed je weer te zien lachen manquote:
iig 1 der beste keepers van de afgelopen 20 jaarquote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:33 schreef borisz het volgende:
Had ik al gezegd dat Edwin van der Sar een held is?
Zo nee Edwin van der Sar is een held.
Zo ja dan zeg ik het opnieuw. Edwin van der Sar is een held.
Jep, gaat weer veel beter.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
pino! goed je weer te zien lachen man
[..]
Op een plattegrond zag ik al wel Tata Steel staan idd. Jij woont daar toch ergens in de buurt?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:16 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja wisselt per bord. Sommigen zijn Tata anderen nog Corus.
dat kan ik me voorstellen, maar er zijn natuurlijk ook ergere dingen...quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jep, gaat weer veel beter.
Nog niet goed natuurlijk, omdat ik haar niet kan zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat kan ik me voorstellen, maar er zijn natuurlijk ook ergere dingen...+ het hebben van supertraag internet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
das ook wel kut ja. ben ik toch blij met mn 80mbit....quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
+ het hebben van supertraag internet.
Ik zit nu op G, en heel vaak hier ook EDGE. Vanmiddag op de pier van IJmuiden had ik gewoon 3G en H.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
das ook wel kut ja. ben ik toch blij met mn 80mbit....
Pont over, rechtdoor, eerste rechtsaf en je bent er bijnaquote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:38 schreef Pino112 het volgende:
Op een plattegrond zag ik al wel Tata Steel staan idd. Jij woont daar toch ergens in de buurt?
Ook last van de stank zeker? Zul je onderhand wel aan gewend zijn, maar ik kreeg er gewoon koppijn van.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:53 schreef borisz het volgende:
[..]
Pont over, rechtdoor, eerste rechtsaf en je bent er bijna.
zou zo graag is voor 1 dag Jan de Hoop willen zijn die man maakt zulke spannende dingen meetwitter:JandeHoop twitterde op woensdag 03-08-2011 om 21:33:07Vanavond ging een glas rode wijn over onze splinter nieuwe vloerbedekking. Het is er volgens mij weer uit.Morgen maar bij daglicht bekijken reageer retweet
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:35 schreef Evertjan het volgende:
zou zo graag is voor 1 dag Jan de Hoop willen zijn die man maakt zulke spannende dingen meetwitter:JandeHoop twitterde op woensdag 03-08-2011 om 21:33:07Vanavond ging een glas rode wijn over onze splinter nieuwe vloerbedekking. Het is er volgens mij weer uit.Morgen maar bij daglicht bekijken reageer retweet
hij had pas een verbouwing in zijn huis en dan gaat hij gewoon ff 2 weekjes in een huisje zitten in Hoenderloo is toch heerlijk manquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:35 schreef Cee het volgende:
[..]Hij heeft echt zo'n 'pompiedompiedom, tralalala' leventje lijkt me. Beetje chique uit eten, beetje presenteren, beetje wijn morsen, beetje met Bob wandelen.
Fantastisch.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:40 schreef Evertjan het volgende:
[..]
hij had pas een verbouwing in zijn huis en dan gaat hij gewoon ff 2 weekjes in een huisje zitten in Hoenderloo is toch heerlijk man
Vrolijke vakantiegangers. Met dit weer!quote:
Ja, zo'n leren blote-billen-veter zal hem ook niet staan denk ik...quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Fantastisch.![]()
Hij zou vrijdag ook op de boot moeten van Coen en Sander, vind ik. En dan geen speciale outfit aan want hij is van zichzelf al een held.
We worden nog steeds met die kut Plage gepest he?quote:
Ik hoor em 's nachts zelfs nog in m'n slaap nagalmen... Als ik al kan slapen. Zouden ze er een therapie voor hebben?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:07 schreef themauster het volgende:
[..]
We worden nog steeds met die kut Plage gepest he?
Ik hoorde Roos gister zeggen dat het dé zomerhit is en dat hij daarom gedraaid blijft worden...quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:07 schreef themauster het volgende:
[..]
We worden nog steeds met die kut Plage gepest he?
Alsof het hier zo mooi was vandaagquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Vrolijke vakantiegangers. Met dit weer!![]()
Spoel hier weg man!!
Moet ik je even een bericht sturen?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik hoor em 's nachts zelfs nog in m'n slaap nagalmen... Als ik al kan slapen. Zouden ze er een therapie voor hebben?
Net goed!! Hier pleurisweer, jij daar ook pleurisweer!!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Alsof het hier zo mooi was vandaag.
Net vanavond pas ietsjes zon, maar toen was ie al achter de bomen.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Moet ik je even een bericht sturen?.
Hier benauwd, bewolkt en de hele middag/avond regen. Werd ook wel weer eens tijdquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:16 schreef TradeMarkie het volgende:
het was hier echt heerlijk weer, vanochtend 3 druppels regen, verder gewoon lekker warm
Nooit last vanquote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ook last van de stank zeker? Zul je onderhand wel aan gewend zijn, maar ik kreeg er gewoon koppijn van.
In de haven nog wel even lekkere goedkope vis gekocht.
Duh, jij woont ten zuiden van die tentquote:
Ik mocht de hele dag op kantoor hangen, geen pretje... Had een uurtje slaap gehad afgelopen nacht (nog onderbroken ook).quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:20 schreef TradeMarkie het volgende:
die regen hoeft van mij niet zo, het was zelfs wel aangenaam weer om te klussen![]()
Alleen had ik op de 96.5 ook alleen maar ruis, dus weer een dag veronica moeten luisteren helaas
van 1 uur slaap zou ik heel chagrijnig worden. ik vond 5 al weinig vannacht.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik mocht de hele dag op kantoor hangen, geen pretje... Had een uurtje slaap gehad afgelopen nacht (nog onderbroken ook).
Ik heb pilletjes van een lieve collega gekregen om uit te proberen
Ow en 3fm via de kabel![]()
Ik was vanmiddag ten zuiden ervan.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:23 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Duh, jij woont ten zuiden van die tent![]()
Zuidwest is nog steeds de meest voorkomende windrichting, toch? Da's dus vol richting mij. Niet dat ik er last van heb overigens, na 36 jaar (en bijna 10 jaar er gewerkt te hebben) ruik je dat niet meer.
Ja! Jij helpt mij, ik help jou!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:18 schreef minthy het volgende:
[..]
[..]
NEE!
![]()
Niet over dat gedrocht in ieder geval
Edit: Ow wacht; of mag ik bij jou in therapie??![]()
Ik ben normaal nooit boos of sjagrijnig, maar vandaag wel. Kort lontje, zijn ze niet van mij gewendquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:25 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
van 1 uur slaap zou ik heel chagrijnig worden. ik vond 5 al weinig vannacht.
En radio via de kabel? ik ben al lang blij dat ik stroom heb in mn toekomstige onderkomen
Lief!!quote:
Nee, das niet echt fijn op het moment... Zet anders een grote hark op je dak!!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:32 schreef TradeMarkie het volgende:
Kabel ligt er nog niet nee, dus die vlieger gaat helaas niet op, ik moet het van de ether hebben, maar die is niet in een goede bui
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |