Die komt hier al maaaanden niet meer.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:33 schreef Bol_Wan het volgende:
Veenstra opletten! Deze toelie moet op de radio![]()
(vandaag officieel uit)
is geen boyband dus helaas. Rudy draaide die vorige single vaak, maarja Rudyquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:33 schreef Bol_Wan het volgende:
Veenstra opletten! Deze toelie moet op de radio![]()
(vandaag officieel uit)
jawel alleen hij zegt niks.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:53 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Die komt hier al maaaanden niet meer.
2e rangs DJquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:54 schreef alors het volgende:
[..]
is geen boyband dus helaas. Rudy draaide die vorige single vaak, maarja Rudy![]()
![]()
de vergaderruimte van de dj'squote:
Hoorde ik net ook in de auto, kan ik me NIKS bij voorstellen!!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:22 schreef Pino112 het volgende:
Meest gedraaid de afgelopen zes maanden....!
452x, excl live-uitzendingen..quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Hoorde ik net ook in de auto, kan ik me NIKS bij voorstellen!!
Want?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:05 schreef borisz het volgende:
Oke CDA.
Ditmaal speciaal op Haersma Buma
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)s-was-verkeerd.dhtmlquote:
Ome Greet.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:09 schreef borisz het volgende:
[..]
Wel het vingertje naar Cohen, maar niet naar ome Greet.
Dat durft hij niet veel te bang dat die blonde peroxide pruik weer begint te schreeuwen naar het CDA en hij is dan bang dat dat gedoogakoordje stuk gaatquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:09 schreef borisz het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)s-was-verkeerd.dhtml
Voor de eerste keer ben ik het met Buma eens.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:09 schreef borisz het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)s-was-verkeerd.dhtml
Het is juist Wilders die direct weer in zijn slachtofferrol duikt.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:24 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Voor de eerste keer ben ik het met Buma eens.
Echt, mensen die het drama in Noorwegen meteen koppelen aan Wilders
Ik heb geen zin om die discussie te voeren, en vooral niet in het 3FM topic, maar mensen moeten eens beseffen dat wat in Noorwegen gebeurde verschrikkelijk is en niet met een vingertje wijzen naar Geert Wilders. Het staat totaal los van elkaar.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:29 schreef borisz het volgende:
[..]
Het is juist Wilders die direct weer in zijn slachtofferrol duikt.
Ja die actie van Pechtold vind ik ook niet slim, zet eens een nieuwe plaat op denk ik dan. Dat begint ook een beetje te veel herhaling te worden.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:32 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om die discussie te voeren, en vooral niet in het 3FM topic, maar mensen moeten eens beseffen dat wat in Noorwegen gebeurde verschrikkelijk is en niet met een vingertje wijzen naar Geert Wilders. Het staat totaal los van elkaar.
Straks Pechtold in Nieuwsuur die zijn gal mag spuwen over Wilders.
Hij bezingt "Plage" dus...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:44 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja die actie van Pechtold vind ik ook niet slim, zet eens een nieuwe plaat op denk ik dan. Dat begint ook een beetje te veel herhaling te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |