eerst mijn penis warmerquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kkkkkkkkkkkkkk
pppffftt moet ik al al beginnen met haken enbreien dat is snel, nou dat wordt als eerste een JAX truitje
quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:56 schreef PatriQue89 het volgende:
Siep binnenkort alweer vakantie dus!
Mooi... weer tijd voor een meet. Zo'n tijd geledenquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:56 schreef PatriQue89 het volgende:
Siep binnenkort alweer vakantie dus!
Wat nou zoon?quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
IS JOUW LUL BELANGRIJKER VOOR JE DAN MIJN ZOON!?
Wacht, ik wil geen antwoord.
quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Mooi... weer tijd voor een meet. Zo'n tijd geleden
Meisjes zijn degene met kutvochtquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nou schat, ik vind "Kutvocht" een béétje een rare naam voor een meisje
noem haar gewoon maar Haks wordt toch de peetoma of meetoma kan me niet schelen als ik maar mag oppassenquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nou schat, ik vind "Kutvocht" een béétje een rare naam voor een meisje
quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:59 schreef Kally het volgende:
Maar even voor de duidelijkheid want ik krijg al pm, ik ben niet ik herhaal niet zwanger
Nee.. dat denk ik ook niet... straalbezopen jij van t weekendquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:59 schreef Kally het volgende:
Maar even voor de duidelijkheid want ik krijg al pm, ik ben niet ik herhaal niet zwanger
De pil zat er al in voor het stappenquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:00 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee.. dat denk ik ook niet... straalbezopen jij van t weekend
Geeft niks ik lach me rotquote:
Schat, serieus. Die moet je in je mónd doen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:00 schreef Kally het volgende:
[..]
De pil zat er al in voor het stappen
quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Schat, serieus. Die moet je in je mónd doen.
Weet ik veelquote:
3?quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:01 schreef PatriQue89 het volgende:
maar serieus.. een meet geweest, en staan ook 3 op stapel
4 hierquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:01 schreef PatriQue89 het volgende:
maar serieus.. een meet geweest, en staan ook 3 op stapel
Aaahw.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:02 schreef Kally het volgende:
Die pm was van mijn dochter hier trouwens, die zit het niet te volgen en kreeg haast een rolberoerte
Daar was ik bijquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:00 schreef Kally het volgende:
[..]
De pil zat er al in voor het stappen
Wie is je dochter?quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:02 schreef Kally het volgende:
Die pm was van mijn dochter hier trouwens, die zit het niet te volgen en kreeg haast een rolberoerte
Gewoon eind dit jaar een datum roepen en boeken.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
20-08 / 1-10 / en weekend febr-mart
lutje toch?quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:02 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wie is je dochter?
GOD WAT EEN INCESTBENDE HIER
Luttequote:Op maandag 1 augustus 2011 21:02 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wie is je dochter?
Lutte gewoon.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:02 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wie is je dochter?
Echt he. Gat-ver-dammequote:Op maandag 1 augustus 2011 21:02 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wie is je dochter?
Alles bij elkaar rotten, wordt het hete kipquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:03 schreef PatriQue89 het volgende:
IEMAND TIP OM EEN LEKKERE MARINADE TE MAKEN VOOR KIP?
HEB SAMBAL, OLIE, KNOFLOOK en KETJAP
Lutje is lief.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:02 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wie is je dochter?
HA ECHT?quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Alles bij elkaar rotten, wordt het hete kip
quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:03 schreef PatriQue89 het volgende:
3 DC ANUSAROMA.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:03 schreef PatriQue89 het volgende:
Njah je bent op weg danquote:
ja wist ik veel dat ik niet het hele stripje naar binnen moest werken, misschien helpt het nu niet en loop ik straks met een toeter rond, zullen ze hier thuis leuk vindenquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:01 schreef Ian_Nick het volgende:
Vals alarm, Kally is niet zwanger. Ik ben niet zwanger. En Haks heeft gewoon de morning after gehaald dus dat zal ook wel goed zitten.
Ik lach je niet uit, want je was heel liefquote:
hoeveel van alles? heb 2 stukken kipquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Alles bij elkaar rotten, wordt het hete kip
Patrique is mijn achterachterachterneef, dan mag het!quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:04 schreef Kally het volgende:
Maar incestbende komt van Bella? Ik heb een schaarfoto van jou
Ik niet?quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:04 schreef Kally het volgende:
Maar incestbende komt van Bella? Ik heb een schaarfoto van jou
Decameterquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:04 schreef Bellatrix het volgende:
Ik weet niet eens wat voor eenheid DC is maar oke!
beetje kerrie erbij en paprikapoederquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:03 schreef PatriQue89 het volgende:
quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:05 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Patrique is mijn achterachterachterneef, dan mag het!
Gewoon wat je denkt, eigenlijk moet er nog veel meer bij voor echt pittigquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:04 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
hoeveel van alles? heb 2 stukken kip
die zijn lekker! Maar niet eens zo heetquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:06 schreef Toverheks het volgende:
heb je geen madam Jeanet Pat, is lekker erbij
Gewoon bij elkaar pleuren wat je lekker vind/lijkt en mengen die hapquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:03 schreef PatriQue89 het volgende:
Mooiquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ga nooit meer een meet van jullie missen.
ik woon in delfzijl he?quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:06 schreef Toverheks het volgende:
heb je geen madam Jeanet Pat, is lekker erbij
ja gooi ze er wel eens bij als ik kip rijst en chinese kool maak, als je komt ga ik het voor je maken vind je vast lekkerquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:07 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
die zijn lekker! Maar niet eens zo heet
Pak jalapenos!
Ik zou het frituren. Alles smaakt lekker uit de frituur. Aardappelen, appelen, schoenen, zwervers.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:03 schreef PatriQue89 het volgende:
Je bent ook inteelt dus die foto's krijg je vast nog wel te zienquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ga nooit meer een meet van jullie missen.
Uiteraardquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:10 schreef DeZwabber het volgende:
oh, willen jullie in oktober nog kleine snackworstjes ofzo? kan ik daar alvast op oefenen
Ja lekker.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:10 schreef DeZwabber het volgende:
oh, willen jullie in oktober nog kleine snackworstjes ofzo? kan ik daar alvast op oefenen
Behalve die van Pat, ik heb het er vanavond nog even over gehad, maar ik krijg dat niet meer rond.quote:
Zwabworstjes.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:10 schreef DeZwabber het volgende:
Voedsel is immer +1.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:10 schreef DeZwabber het volgende:
Ik scrollde snel naar beneden, zag daardoor PatriQue's UI er ff naast en deze post kwam opeens eens heel anders overquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:10 schreef DeZwabber het volgende:
ik vind alles lekker behalve rode kool dus ik zeg leef je lekker uitquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:10 schreef DeZwabber het volgende:
quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik scrollde snel naar beneden, zag daardoor PatriQue's UI er ff naast en deze post kwam opeens eens een heel stuk anders over____!
[..]
Ik scrollde snel naar beneden, zag daardoor PatriQue's UI er ff naast en deze post kwam opeens eens een heel stuk anders over____!
[..]
Ik scrollde snel naar beneden, zag daardoor PatriQue's UI er ff naast en deze post kwam opeens eens heel anders over____!
quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en van m'n worst proeven zullen jullie
moet ik ook mijn gebit in het gebittebakje leggen, ja je zegt het maarquote:
Kan niet ik ben met 2 alquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:16 schreef PatriQue89 het volgende:
op mijn meet is nog maaar 1 iemand aanwezig, staat er
quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:16 schreef PatriQue89 het volgende:
Onmogelijk~!quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:16 schreef PatriQue89 het volgende:
van mij weet je waar door slaap nu al slechtquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:16 schreef PatriQue89 het volgende:
Er staat nu -1quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:16 schreef PatriQue89 het volgende:
daar kan vast nog wel een beetje extra sambal bijquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:20 schreef PatriQue89 het volgende:
HEEEEEEEEEEEEEEEEETTTTTTTTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE kip!
Minder. Ik heb plannen dit weekendquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:22 schreef Kally het volgende:
Godver, morgen en woensdag zomers warm en dan weer regen ook in het weekend
Yes!quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:22 schreef Kally het volgende:
Dat heet nou 'Nederlandsche zomer', iets waar we als Nederlanders oprecht trots op kunnen zijn.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:22 schreef Kally het volgende:
Ja ik wou op mijn decadente nieuwe ligbed in de zonquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:23 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Minder. Ik heb plannen dit weekend
Ik heb een meet.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik wou op mijn decadente nieuwe ligbed in de zon
ga je toch naar Arubaquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Met een lekker decadent glaasje Champoepel?quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:23 schreef Kally het volgende:
[..]
een glaasje geef haar maar gewoon een hele volle fles in haar handenquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Met een lekker decadent glaasje Champoepel?
O jaquote:
Die werkt ze ook zonder problemen weg, maar ik het niet hebben dat ze met haar dronken kop over het randje kiepelt.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
een glaasje geef haar maar gewoon een hele volle fles in haar handen
Nee hoor, ze is niet zo van de Champagnequote:Op maandag 1 augustus 2011 21:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
een glaasje geef haar maar gewoon een hele volle fles in haar handen
quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:25 schreef Kally het volgende:
[..]
O ja
Ian drinkt Milf and fruit____________!!
Nou ja ik het is wel een luxe dingquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Met een lekker decadent glaasje Champoepel?
[..]
O ja
[..]
O ja
fijn is dat he, als je moet werken is het prachtig weer en als je niet moet werken is het klote weer..quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:22 schreef Kally het volgende:
Sorry hij was te leukquote:
Word er schijtziek vanquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:26 schreef MissJ het volgende:
[..]
fijn is dat he, als je moet werken is het prachtig weer en als je niet moet werken is het klote weer..
We gaan wel even langs de Gall&Gall, vrijdag.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Sorry hij was te leuk
En champagne alleen de roze dan, hoe bedoel je decadent
Njah hoeft niet, geen zon enzulksquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
We gaan wel even langs de Gall&Gall, vrijdag.
Mijn god ik ga dit nog leuk vinden, ik word romantisch wat doe je?quote:
Je weet wat er gaat gebeuren hè? Met regen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Mijn god ik ga dit nog leuk vinden, ik word romantisch wat doe je?
oh die wijn van C-A keek al bij de deka maar daar hebben ze hem niet die was echt lekkerquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
We gaan wel even langs de Gall&Gall, vrijdag.
doorgaan met zuipen in de regen, stelletje alcoholistenquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Mijn god ik ga dit nog leuk vinden, ik word romantisch wat doe je?
Die gebruik ik ook wel irl.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, ik ben er een beetje uit de laatste tijd geloof ik
Zuipen en regen is een goede combi.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
doorgaan met zuipen in de regen, stelletje alcoholisten
Vertel?quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je weet wat er gaat gebeuren hè? Met regen.
Lief he?quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:29 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
verkapte ik wil jullie op msn post!
Wees blij dat ik er nog enige subtiliteit ingooiquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:29 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
verkapte ik wil jullie op msn post!
You're welcome.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Vertel?
Hans ik hoorde je gewoon lachen in mijn hoofd
Patrickwilneuken@live.nlquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:30 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wees blij dat ik er nog enige subtiliteit ingooi
O jaquote:
quote:
quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het was ook een grapje, ik sta ook niet bepaald bekend om mijn minimale alcoholgebruik hoor
quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:32 schreef iBenny het volgende:
Zwabber, jij bent zeker de 15de in Tivoli?
Milk & Whiskey?quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het was ook een grapje, ik sta ook niet bepaald bekend om mijn minimale alcoholgebruik hoor
ik ben zo'n droplul die altijd pas een week te laat achter leuke concerten komtquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Echt niet?
Ik kreeg net een mail van Tivoli
quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:33 schreef Kally het volgende:
Jongens ik ga vroeg naar bed, die kut verkoudheid gaat maar niet over
Slaap lekker...ik duik er zo ook even opquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:33 schreef Ian_Nick het volgende:
Trusten TAL. Het was weer heerlijk verantwoord en degelijk.
Dagjensquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:33 schreef Ian_Nick het volgende:
whehehequote:Op maandag 1 augustus 2011 21:33 schreef Ian_Nick het volgende:
quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:33 schreef Ian_Nick het volgende:
Maar een half flesje, tssk.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ha! Nu een week(of 2) van te vorenquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik ben zo'n droplul die altijd pas een week te laat achter leuke concerten komt
Simoleons?quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:35 schreef PatriQue89 het volgende:
ah, 15000 gewonnen met pokeren net!
11 november maar 39.50quote:
Nee Pink Floyd cover onder leiding van die australische dudequote:
Er zijn nog kaartjes, ik ga weer met Nico en Marcoquote:
awesomequote:Op maandag 1 augustus 2011 21:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee Pink Floyd cover onder leiding van die australische dude
Ik zal even kijken, wanneer?quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Er zijn nog kaartjes, ik ga weer met Nico en Marco
http://www.ticketmaster.n(...)HOW-tickets/PF111111quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zal even kijken, wanneer?
Ook met financieën enzo.
Dan rij je met mij meequote:Op maandag 1 augustus 2011 21:40 schreef DeZwabber het volgende:
oeh, 11 november is een vrijdag, awesome, morgen even kaartje fixen voor dat, en kijken of er ook nog een kaartje voor explosions is
Dank.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:39 schreef Kally het volgende:
[..]
http://www.ticketmaster.n(...)HOW-tickets/PF111111
WYWH, beste Pink Floyd plaat.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:41 schreef DeZwabber het volgende:
ik wil binnenkort op radio 49 een vinyl uitzendingkje doen, zal ik dan van Pink Floyd wat van The Dark Side of the Moon draaien, of van Wish You were Here?
quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:41 schreef Kally het volgende:
Nu wel weg, en als jullie ook gaan hoor ik dat wel, ik ben er op zeker
Slaap lekker
Wish you were here.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:41 schreef DeZwabber het volgende:
ik wil binnenkort op radio 49 een vinyl uitzendingkje doen, zal ik dan van Pink Floyd wat van The Dark Side of the Moon draaien, of van Wish You were Here?
Ja, die zijn er nogquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:40 schreef DeZwabber het volgende:
oeh, 11 november is een vrijdag, awesome, morgen even kaartje fixen voor dat, en kijken of er ook nog een kaartje voor explosions is
quote:
Het is echt een baas, voor de duvel niet bang. En hij denkt dat Missy, de jaloerse kat, ook een cavia is. Of hij ook een kat.quote:
Interface?quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, ga een goedkope interface halen, usb platenspelers waag ik me niet aan
omdat de meeste usb platenspelers van afschuwelijke kwaliteit zijn, heb voor hetzelfde geld een Thorens uit de jaren 70, die beter is dan de meeste spelers die je vandaag in de winkel kooptquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Interface?
En waarom geen usb platenspeler?
Ik heb ook een oud beestje staan.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
omdat de meeste usb platenspelers van afschuwelijke kwaliteit zijn, heb voor hetzelfde geld een Thorens uit de jaren 70, die beter is dan de meeste spelers die je vandaag in de winkel koopt
Gedaan.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Heyhoi!
Je moet ff op je facebook kijken
WTF?quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:48 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Gedaan.
Your account is temporarily locked.
Someone recently tried to log into your account from an unrecognized device or location. Please verify if it was you who tried to log in.
quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:48 schreef DeZwabber het volgende:
een koppeling die je aan je usb kan hangen, waar je een analoge geluidinput op kan aansluiten
soort van usb-geluidskaart
Dat moest ik zienquote:
uhuh, dan hangt m'n platenspeler aan m'n versterker, en de line out van die versterker hang ik aan de interface, en dan kan ik als het goed is plaatjes draaien over the airquote:
Kan ik niet zien dus.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee... je bent uitgenodigd voor een evenement
En ook digitaliseren natuurlijk.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
uhuh, dan hangt m'n platenspeler aan m'n versterker, en de line out van die versterker hang ik aan de interface, en dan kan ik als het goed is plaatjes draaien over the air
Stond dat er vanuit Amerika in is gelogd. Of geprobeerd.quote:
Ook een dag of drie, ik bedenk met net dat alles dan gedraaid moet worden.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:53 schreef DeZwabber het volgende:
maar je bent altijd welkom natuurlijk
Lekker danquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:54 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Stond dat er vanuit Amerika in is gelogd. Of geprobeerd.
Ben 3 dagen niet thuis geweest, dus kan al langer zijn.quote:
HUUUUUUUUUUUU.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:57 schreef PatriQue89 het volgende:
Hansch, Dezwab.. epische meet
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:58 schreef JJH het volgende:
[..]
HUUUUUUUUUUUU.
Die foto had ik alleen nog maar mobiel gezien.
ik moest zo lachen toen ik em op facebook voorbij zag komenquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:57 schreef PatriQue89 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, en ik ben kwoad, niet normoal.. ick ben het hierre dus niet mee eensch he.. da snapte ge zulf oow wel he?quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Had je mijn post van net gezien trique?
Smokey.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:03 schreef DeZwabber het volgende:
in godesnaam, in wat voor tent zaten jullie?
Een heul foute.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:03 schreef DeZwabber het volgende:
in godesnaam, in wat voor tent zaten jullie?
Kusje.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:02 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, en ik ben kwoad, niet normoal.. ick ben het hierre dus niet mee eensch he.. da snapte ge zulf oow wel he?
Verrekte kut!
Vis een optie?quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:57 schreef PatriQue89 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat moet er ook onder gepaint worden.quote:
Die dingen?quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:15 schreef DeZwabber het volgende:
Benny, Bella, als jullie die dingen nog willen kan ik ze misschien beter opsturen?
de tering zeg, dit beeld gaat dus echt nooit meer van mijn netvlies af hequote:
Kun je lekker sparen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:16 schreef DeZwabber het volgende:
ja, wil je nou nog een kwakglas of niet?
quote:
Ohw jaquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:16 schreef DeZwabber het volgende:
ja, wil je nou nog een kwakglas of niet?
Oja.quote:
kan ook, 't bederft nietquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw ja![]()
Ja, kan... maar de kans dat het dan onderweg breekt is dan wel heel groot
En het zou ook 1 oktober kunnen? Heeft niet echt haast toch?
Inderdaad. Het echte koetsiersglas is nagenoeg een meter lang (Yard glass)quote:
quote:
Beidequote:
Bubbeltjesenvelop of met kranten inpakken.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw ja![]()
Ja, kan... maar de kans dat het dan onderweg breekt is dan wel heel groot
En het zou ook 1 oktober kunnen? Heeft niet echt haast toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |