eerst mijn penis warmerquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kkkkkkkkkkkkkk
pppffftt moet ik al al beginnen met haken enbreien dat is snel, nou dat wordt als eerste een JAX truitje
quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:56 schreef PatriQue89 het volgende:
Siep binnenkort alweer vakantie dus!
Mooi... weer tijd voor een meet. Zo'n tijd geledenquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:56 schreef PatriQue89 het volgende:
Siep binnenkort alweer vakantie dus!
Wat nou zoon?quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
IS JOUW LUL BELANGRIJKER VOOR JE DAN MIJN ZOON!?
Wacht, ik wil geen antwoord.
quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Mooi... weer tijd voor een meet. Zo'n tijd geleden
Meisjes zijn degene met kutvochtquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nou schat, ik vind "Kutvocht" een béétje een rare naam voor een meisje
noem haar gewoon maar Haks wordt toch de peetoma of meetoma kan me niet schelen als ik maar mag oppassenquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nou schat, ik vind "Kutvocht" een béétje een rare naam voor een meisje
quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:59 schreef Kally het volgende:
Maar even voor de duidelijkheid want ik krijg al pm, ik ben niet ik herhaal niet zwanger
Nee.. dat denk ik ook niet... straalbezopen jij van t weekendquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:59 schreef Kally het volgende:
Maar even voor de duidelijkheid want ik krijg al pm, ik ben niet ik herhaal niet zwanger
De pil zat er al in voor het stappenquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:00 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee.. dat denk ik ook niet... straalbezopen jij van t weekend
Geeft niks ik lach me rotquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |