O jaquote:
Die werkt ze ook zonder problemen weg, maar ik het niet hebben dat ze met haar dronken kop over het randje kiepelt.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
een glaasje geef haar maar gewoon een hele volle fles in haar handen
Nee hoor, ze is niet zo van de Champagnequote:Op maandag 1 augustus 2011 21:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
een glaasje geef haar maar gewoon een hele volle fles in haar handen
quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:25 schreef Kally het volgende:
[..]
O ja
Ian drinkt Milf and fruit____________!!
Nou ja ik het is wel een luxe dingquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Met een lekker decadent glaasje Champoepel?
[..]
O ja
[..]
O ja
fijn is dat he, als je moet werken is het prachtig weer en als je niet moet werken is het klote weer..quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:22 schreef Kally het volgende:
Godver, morgen en woensdag zomers warm en dan weer regen ook in het weekend
Sorry hij was te leukquote:
Word er schijtziek vanquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:26 schreef MissJ het volgende:
[..]
fijn is dat he, als je moet werken is het prachtig weer en als je niet moet werken is het klote weer..
We gaan wel even langs de Gall&Gall, vrijdag.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Sorry hij was te leuk
En champagne alleen de roze dan, hoe bedoel je decadent
Njah hoeft niet, geen zon enzulksquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
We gaan wel even langs de Gall&Gall, vrijdag.
Mijn god ik ga dit nog leuk vinden, ik word romantisch wat doe je?quote:
Je weet wat er gaat gebeuren hè? Met regen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Mijn god ik ga dit nog leuk vinden, ik word romantisch wat doe je?
oh die wijn van C-A keek al bij de deka maar daar hebben ze hem niet die was echt lekkerquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
We gaan wel even langs de Gall&Gall, vrijdag.
doorgaan met zuipen in de regen, stelletje alcoholistenquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Mijn god ik ga dit nog leuk vinden, ik word romantisch wat doe je?
Die gebruik ik ook wel irl.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, ik ben er een beetje uit de laatste tijd geloof ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |