Uiteraardquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:10 schreef DeZwabber het volgende:
oh, willen jullie in oktober nog kleine snackworstjes ofzo? kan ik daar alvast op oefenen
Ja lekker.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:10 schreef DeZwabber het volgende:
oh, willen jullie in oktober nog kleine snackworstjes ofzo? kan ik daar alvast op oefenen
Behalve die van Pat, ik heb het er vanavond nog even over gehad, maar ik krijg dat niet meer rond.quote:
Zwabworstjes.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:10 schreef DeZwabber het volgende:
Voedsel is immer +1.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:10 schreef DeZwabber het volgende:
Ik scrollde snel naar beneden, zag daardoor PatriQue's UI er ff naast en deze post kwam opeens eens heel anders overquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:10 schreef DeZwabber het volgende:
ik vind alles lekker behalve rode kool dus ik zeg leef je lekker uitquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:10 schreef DeZwabber het volgende:
quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik scrollde snel naar beneden, zag daardoor PatriQue's UI er ff naast en deze post kwam opeens eens een heel stuk anders over____!
[..]
Ik scrollde snel naar beneden, zag daardoor PatriQue's UI er ff naast en deze post kwam opeens eens een heel stuk anders over____!
[..]
Ik scrollde snel naar beneden, zag daardoor PatriQue's UI er ff naast en deze post kwam opeens eens heel anders over____!
quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en van m'n worst proeven zullen jullie
moet ik ook mijn gebit in het gebittebakje leggen, ja je zegt het maarquote:
Kan niet ik ben met 2 alquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:16 schreef PatriQue89 het volgende:
op mijn meet is nog maaar 1 iemand aanwezig, staat er
quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:16 schreef PatriQue89 het volgende:
Onmogelijk~!quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:16 schreef PatriQue89 het volgende:
van mij weet je waar door slaap nu al slechtquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:16 schreef PatriQue89 het volgende:
Er staat nu -1quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:16 schreef PatriQue89 het volgende:
daar kan vast nog wel een beetje extra sambal bijquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:20 schreef PatriQue89 het volgende:
HEEEEEEEEEEEEEEEEETTTTTTTTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE kip!
Minder. Ik heb plannen dit weekendquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:22 schreef Kally het volgende:
Godver, morgen en woensdag zomers warm en dan weer regen ook in het weekend
Yes!quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:22 schreef Kally het volgende:
Dat heet nou 'Nederlandsche zomer', iets waar we als Nederlanders oprecht trots op kunnen zijn.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:22 schreef Kally het volgende:
Ja ik wou op mijn decadente nieuwe ligbed in de zonquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:23 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Minder. Ik heb plannen dit weekend
Ik heb een meet.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik wou op mijn decadente nieuwe ligbed in de zon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |