Geen idee, ik ga googlen naar een moskee in Beijing dan maar.quote:Op maandag 1 augustus 2011 01:02 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Wel apart, Ramadan in China.
Hmm, ik denk dat je daar ook gewoon moet vasten neem ik aan? Hoe laat mag je eten dan?
is er een Arabische versie van FOK voor mijn familie in Irak danquote:Op maandag 1 augustus 2011 01:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Gewoon al je Irakese vrienden en familie linken naar dit topic!
Ik heb niets... 2 groene vinkjes?quote:Op maandag 1 augustus 2011 01:08 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik stuurde je Ramadan mubarak op Whatsapp.
Link?quote:Op maandag 1 augustus 2011 01:08 schreef Irakeesje het volgende:
[..]
is er een Arabische versie van FOK voor mijn familie in Irak dan
Ik heb twee groene vinkjes ja.quote:Op maandag 1 augustus 2011 01:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik heb niets... 2 groene vinkjes?
Is goed, maar nope, hier echt nietsquote:Op maandag 1 augustus 2011 01:09 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik heb twee groene vinkjes ja.
Ga btw even verder via DM.
al vasten ze, ze steken meestal in de avondquote:Op maandag 1 augustus 2011 01:13 schreef Julis het volgende:
Jaa, er wordt al getrommeld hier (Samsun, Turkije). Het leeeft. En nu wat eten.
En waarom vasten die muggen niet. Ik ben al heel wat gestoken door ze.
En wij maar fokkenquote:Op maandag 1 augustus 2011 01:22 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Iedereen is zich vast aan het volproppen nu het nog kan.![]()
Met gehakt, kaas?quote:Op maandag 1 augustus 2011 01:22 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik heb net mijn tepsi böregi in de oven gegooid.
Daarom multitasken. Fok!ken en eten tegelijk.quote:
quote:Op maandag 1 augustus 2011 01:22 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik heb net mijn tepsi böregi in de oven gegooid.
Denken dat mannen kunnen multitasken.quote:Op maandag 1 augustus 2011 01:25 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Daarom multitasken. Fok!ken en eten tegelijk.
[..]
Jij gaat honger lijden morgen, meskien.quote:Op maandag 1 augustus 2011 01:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Denken dat mannen kunnen multitasken.
Als je FOK!ken en klagen over honger als multitasken ziet dan wel ja
Denken dat jij niet hetzelfde lot ondergaat habibitiquote:Op maandag 1 augustus 2011 01:30 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Jij gaat honger lijden morgen, meskien.
Gesmolten met deeg is niets mis meequote:Op maandag 1 augustus 2011 01:31 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Hoe kunnen mensen feta lekker vinden? Tenminste, ik had eens zo'n witte kaas bij m'n döner, en dat smaakte echt niet.Weet niet of dat feta was.
Kan geen feta zijn, ik bedoel, kom op.quote:Op maandag 1 augustus 2011 01:31 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Hoe kunnen mensen feta lekker vinden? Tenminste, ik had eens zo'n witte kaas bij m'n döner, en dat smaakte echt niet.Weet niet of dat feta was.
Ja, krijg idd al snel honger.quote:Op maandag 1 augustus 2011 01:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Denken dat jij niet hetzelfde lot ondergaat habibiti
Ik overdrijf niet he, het smaakte gewoon naar kots.quote:Op maandag 1 augustus 2011 01:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Gesmolten met deeg is niets mis mee
Ja, weet ik veel, die dönerzaak was sowieso raar. Nooit meer gegeten daar.quote:Op maandag 1 augustus 2011 01:32 schreef o.us het volgende:
[..]
Kan geen feta zijn, ik bedoel, kom op.
Döner met feta?
Heb je trouwens ooit Marokkaanse feta op?
Dat is karnemelk volgens mijquote:Op maandag 1 augustus 2011 01:34 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja, weet ik veel, die dönerzaak was sowieso raar. Nooit meer gegeten daar.
Jben ofzo bedoel je?
Zeg mij dat overdag zo nu en dan, stilt mijn honger welquote:Op maandag 1 augustus 2011 01:33 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja, krijg idd al snel honger.
[..]
Ik overdrijf niet he, het smaakte gewoon naar kots.
Soms smaakt kots best lekker.quote:Op maandag 1 augustus 2011 01:33 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja, krijg idd al snel honger.
[..]
Ik overdrijf niet he, het smaakte gewoon naar kots.
U ook!quote:Op maandag 1 augustus 2011 01:35 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Soms smaakt kots best lekker.
Euhhh.
Ramadan Mubarak iedereen.
Dat is geen feta wat je bedoelt danquote:Op maandag 1 augustus 2011 01:35 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik weet wel wat je bedoelt, het is spierwit en beetje boter/klonterachtig toch?
مخ دت ول؟quote:Op maandag 1 augustus 2011 01:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hoena Mamnoe an Tahki Bil Arabiya
Ja, in crisistijden misschien.quote:Op maandag 1 augustus 2011 01:35 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Soms smaakt kots best lekker.
Euhhh.
Ramadan Mubarak iedereen.
Ja maar ik bedoel nu de Marokkaanse feta.quote:
Ik zal het je ooit laten proeven. Ooitquote:Op maandag 1 augustus 2011 01:38 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoel nu de Marokkaanse feta.
Ik hoop het ook niet nee, want dat was echt niet te pruimen. Zal wel zo'n speciale Turkse kaas zijn geweest.
Leek het een beetje op ricotta?quote:Op maandag 1 augustus 2011 01:38 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoel nu de Marokkaanse feta.
Ik hoop het ook niet nee, want dat was echt niet te pruimen. Zal wel zo'n speciale Turkse kaas zijn geweest.
Ik heb het geproefd hoor, in Tetouan.quote:Op maandag 1 augustus 2011 01:40 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik zal het je ooit laten proeven. Ooit
Zelfde structuur denk ik, alleen in blokjes.quote:
quote:Op maandag 1 augustus 2011 01:42 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik heb het geproefd hoor, in Tetouan.Denk ik.
[..]
Zelfde structuur denk ik, alleen in blokjes.
Hahahahquote:Op maandag 1 augustus 2011 01:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hahahahah
Ik typte nog 'datwel' , maar dacht klinkt te Nederlands.
Leuk
quote:Op maandag 1 augustus 2011 01:44 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik hou het wel bij La vache qui rit.
Verbazing.quote:Op maandag 1 augustus 2011 01:47 schreef o.us het volgende:
Mag ik trouwens bekend maken dat ik geen olijven lust en mensen daar boos om worden op een of andere manier?
Marokkaan die geen olijven lust? Apart.quote:Op maandag 1 augustus 2011 01:47 schreef o.us het volgende:
Mag ik trouwens bekend maken dat ik geen olijven lust en mensen daar boos om worden op een of andere manier?
Mensen die het eveneens apart vinden worden boos op mij.quote:Op maandag 1 augustus 2011 01:49 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Marokkaan die geen olijven lust? Apart.Waarom boos dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
quote:Op maandag 1 augustus 2011 01:47 schreef o.us het volgende:
quote:Op maandag 1 augustus 2011 01:50 schreef o.us het volgende:
[..]
Mensen die het eveneens apart vinden worden boos op mij.Hala madania laten zien, nu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 1 augustus 2011 01:14 schreef Irakeesje het volgende:
[..]
al vasten ze, ze steken meestal in de avond
Oh mijn godje!quote:Op maandag 1 augustus 2011 02:18 schreef Julis het volgende:
Smakelijk eten voor de mensen die eten/gaan eten! Geniet ze.
Gözleme, watermeloen, tomaten, komkommers en heel veel water!
[..]
. Ze halen het bloed onder de nagels vandaan, haa. (
![]()
)
Zwarte zoute gerimpelde olijven. Met Turks brood.quote:Op maandag 1 augustus 2011 01:47 schreef o.us het volgende:
quote:Op maandag 1 augustus 2011 03:26 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Mijn buik ontploft bijna van de 2 liter water die ik net gedronken heb.
Wat leukquote:Op maandag 1 augustus 2011 04:04 schreef static het volgende:
Mijn hotel staat letterlijk naast dit geval (Tabung Haji) - als ik mijn gordijn open kijk ik er naar binnen zeg maar; maar wat het doet is me nog een raadsel.
[ afbeelding ]
Mooi uitzicht.quote:Op maandag 1 augustus 2011 04:04 schreef static het volgende:
Mijn hotel staat letterlijk naast dit geval (Tabung Haji) - als ik mijn gordijn open kijk ik er naar binnen zeg maar; maar wat het doet is me nog een raadsel.
[ afbeelding ]
Ik heb dat vandaag bewust niet gedaan, omdat als je dan gaat liggen, dat dan alles naar boven komt drijven.quote:Op maandag 1 augustus 2011 03:26 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Mijn buik ontploft bijna van de 2 liter water die ik net gedronken heb.
Begint goed, moet zo werkenquote:
Je bent Shietisch toch?quote:Op maandag 1 augustus 2011 04:52 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Begint goed, moet zo werken.
Wat doe je zo vroeg op!
Haha wij zijn mix. Maar pretty much Shia ja.quote:Op maandag 1 augustus 2011 04:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je bent Shietisch toch?
Ben nooit gaan slapen
Ik bedoel wat hou jij aan?quote:Op maandag 1 augustus 2011 04:59 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Haha wij zijn mix. Maar pretty much Shia ja.
Haha dat je dat kan!
Augustus zal een warme maand worden. Na het Suikerfeest zal het gaan stormen en regenen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 10:03 schreef BansheeBoy het volgende:
En juist vandaag is het heel warm weer.²
Ik vraag het vanavond evenquote:Op maandag 1 augustus 2011 11:42 schreef Ayca het volgende:
Wat zijn de tijden voor sjiieten dan, precies als het kan. Kon het nergens vinden.
Sjieten mogen gewoon al om half 7 eten.quote:Op maandag 1 augustus 2011 11:53 schreef Triggershot het volgende:
Nep Sjieten ook
Voor de hele maand.
http://www.praytime.info/services.php.
Volgens de standaarden van Leva Research Institute - Qum, Iran ( Shitisch )
Wordt op basis van je IP automatisch omgezet naar Nederlandse tijden.
Hoe kom je naar nou weer bij?quote:Op maandag 1 augustus 2011 11:59 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Sjieten mogen gewoon al om half 7 eten.
Bij mij staat er : 21:55quote:Op maandag 1 augustus 2011 12:06 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
[..]
Met maghrib toch?Onder maghrib staat 18:23
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |