quote:Op maandag 1 augustus 2011 01:44 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik hou het wel bij La vache qui rit.
Verbazing.quote:Op maandag 1 augustus 2011 01:47 schreef o.us het volgende:
Mag ik trouwens bekend maken dat ik geen olijven lust en mensen daar boos om worden op een of andere manier?
Marokkaan die geen olijven lust? Apart.quote:Op maandag 1 augustus 2011 01:47 schreef o.us het volgende:
Mag ik trouwens bekend maken dat ik geen olijven lust en mensen daar boos om worden op een of andere manier?
Mensen die het eveneens apart vinden worden boos op mij.quote:Op maandag 1 augustus 2011 01:49 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Marokkaan die geen olijven lust? Apart.Waarom boos dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
quote:Op maandag 1 augustus 2011 01:47 schreef o.us het volgende:
quote:Op maandag 1 augustus 2011 01:50 schreef o.us het volgende:
[..]
Mensen die het eveneens apart vinden worden boos op mij.Hala madania laten zien, nu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 1 augustus 2011 01:14 schreef Irakeesje het volgende:
[..]
al vasten ze, ze steken meestal in de avond
Oh mijn godje!quote:Op maandag 1 augustus 2011 02:18 schreef Julis het volgende:
Smakelijk eten voor de mensen die eten/gaan eten! Geniet ze.
Gözleme, watermeloen, tomaten, komkommers en heel veel water!
[..]
. Ze halen het bloed onder de nagels vandaan, haa. (
![]()
)
Zwarte zoute gerimpelde olijven. Met Turks brood.quote:Op maandag 1 augustus 2011 01:47 schreef o.us het volgende:
quote:Op maandag 1 augustus 2011 03:26 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Mijn buik ontploft bijna van de 2 liter water die ik net gedronken heb.
Wat leukquote:Op maandag 1 augustus 2011 04:04 schreef static het volgende:
Mijn hotel staat letterlijk naast dit geval (Tabung Haji) - als ik mijn gordijn open kijk ik er naar binnen zeg maar; maar wat het doet is me nog een raadsel.
[ afbeelding ]
Mooi uitzicht.quote:Op maandag 1 augustus 2011 04:04 schreef static het volgende:
Mijn hotel staat letterlijk naast dit geval (Tabung Haji) - als ik mijn gordijn open kijk ik er naar binnen zeg maar; maar wat het doet is me nog een raadsel.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |