Kan geen feta zijn, ik bedoel, kom op.quote:Op maandag 1 augustus 2011 01:31 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Hoe kunnen mensen feta lekker vinden? Tenminste, ik had eens zo'n witte kaas bij m'n döner, en dat smaakte echt niet.Weet niet of dat feta was.
Ja, krijg idd al snel honger.quote:Op maandag 1 augustus 2011 01:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Denken dat jij niet hetzelfde lot ondergaat habibiti
Ik overdrijf niet he, het smaakte gewoon naar kots.quote:Op maandag 1 augustus 2011 01:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Gesmolten met deeg is niets mis mee
Ja, weet ik veel, die dönerzaak was sowieso raar. Nooit meer gegeten daar.quote:Op maandag 1 augustus 2011 01:32 schreef o.us het volgende:
[..]
Kan geen feta zijn, ik bedoel, kom op.
Döner met feta?
Heb je trouwens ooit Marokkaanse feta op?
Dat is karnemelk volgens mijquote:Op maandag 1 augustus 2011 01:34 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja, weet ik veel, die dönerzaak was sowieso raar. Nooit meer gegeten daar.
Jben ofzo bedoel je?
Zeg mij dat overdag zo nu en dan, stilt mijn honger welquote:Op maandag 1 augustus 2011 01:33 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja, krijg idd al snel honger.
[..]
Ik overdrijf niet he, het smaakte gewoon naar kots.
Soms smaakt kots best lekker.quote:Op maandag 1 augustus 2011 01:33 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja, krijg idd al snel honger.
[..]
Ik overdrijf niet he, het smaakte gewoon naar kots.
U ook!quote:Op maandag 1 augustus 2011 01:35 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Soms smaakt kots best lekker.
Euhhh.
Ramadan Mubarak iedereen.
Dat is geen feta wat je bedoelt danquote:Op maandag 1 augustus 2011 01:35 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik weet wel wat je bedoelt, het is spierwit en beetje boter/klonterachtig toch?
مخ دت ول؟quote:Op maandag 1 augustus 2011 01:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hoena Mamnoe an Tahki Bil Arabiya
Ja, in crisistijden misschien.quote:Op maandag 1 augustus 2011 01:35 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Soms smaakt kots best lekker.
Euhhh.
Ramadan Mubarak iedereen.
Ja maar ik bedoel nu de Marokkaanse feta.quote:
Ik zal het je ooit laten proeven. Ooitquote:Op maandag 1 augustus 2011 01:38 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoel nu de Marokkaanse feta.
Ik hoop het ook niet nee, want dat was echt niet te pruimen. Zal wel zo'n speciale Turkse kaas zijn geweest.
Leek het een beetje op ricotta?quote:Op maandag 1 augustus 2011 01:38 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoel nu de Marokkaanse feta.
Ik hoop het ook niet nee, want dat was echt niet te pruimen. Zal wel zo'n speciale Turkse kaas zijn geweest.
Ik heb het geproefd hoor, in Tetouan.quote:Op maandag 1 augustus 2011 01:40 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik zal het je ooit laten proeven. Ooit
Zelfde structuur denk ik, alleen in blokjes.quote:
quote:Op maandag 1 augustus 2011 01:42 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik heb het geproefd hoor, in Tetouan.Denk ik.
[..]
Zelfde structuur denk ik, alleen in blokjes.
Hahahahquote:Op maandag 1 augustus 2011 01:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hahahahah
Ik typte nog 'datwel' , maar dacht klinkt te Nederlands.
Leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |