Ik heb dat vandaag bewust niet gedaan, omdat als je dan gaat liggen, dat dan alles naar boven komt drijven.quote:Op maandag 1 augustus 2011 03:26 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Mijn buik ontploft bijna van de 2 liter water die ik net gedronken heb.
Begint goed, moet zo werkenquote:
Je bent Shietisch toch?quote:Op maandag 1 augustus 2011 04:52 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Begint goed, moet zo werken.
Wat doe je zo vroeg op!
Haha wij zijn mix. Maar pretty much Shia ja.quote:Op maandag 1 augustus 2011 04:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je bent Shietisch toch?
Ben nooit gaan slapen
Ik bedoel wat hou jij aan?quote:Op maandag 1 augustus 2011 04:59 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Haha wij zijn mix. Maar pretty much Shia ja.
Haha dat je dat kan!
Augustus zal een warme maand worden. Na het Suikerfeest zal het gaan stormen en regenen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 10:03 schreef BansheeBoy het volgende:
En juist vandaag is het heel warm weer.²
Ik vraag het vanavond evenquote:Op maandag 1 augustus 2011 11:42 schreef Ayca het volgende:
Wat zijn de tijden voor sjiieten dan, precies als het kan. Kon het nergens vinden.
Sjieten mogen gewoon al om half 7 eten.quote:Op maandag 1 augustus 2011 11:53 schreef Triggershot het volgende:
Nep Sjieten ook
Voor de hele maand.
http://www.praytime.info/services.php.
Volgens de standaarden van Leva Research Institute - Qum, Iran ( Shitisch )
Wordt op basis van je IP automatisch omgezet naar Nederlandse tijden.
Hoe kom je naar nou weer bij?quote:Op maandag 1 augustus 2011 11:59 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Sjieten mogen gewoon al om half 7 eten.
Bij mij staat er : 21:55quote:Op maandag 1 augustus 2011 12:06 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
[..]
Met maghrib toch?Onder maghrib staat 18:23
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |