abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100162822

Vanaf zaterdag 20 augustus 20:00 komt het team achter De TV-kantine met Zie ze vliegen, de nederlandse vertaling van het Britse Come Flight With Me.

-Promo

-Topic Come Flight With Me

-Achtergrond informatie:
quote:
Carlo Boszhard: ‘Zie Ze Vliegen beter dan TV Kantine’
Geplaatst op Sun 31 Jul 2011 om 14:10
Carlo Boszhard vindt zijn nieuwe komedieserie Zie Ze Vliegen beter dan zijn zelfbedachte persiflagecomedy De TV Kantine. Dat zegt het RTL 4-gezicht in Avrobode. Zie Ze Vliegen is een vertaling van de BBC-serie Come Fly With Me, die zondag in première gaat op Nederland 3. De lokale versie met Boszhard en Irene Moors begint eind augustus. “Nu het klaar is, durf ik wel te zeggen dat Zie ze vliegen het allerleukste is dat ik ooit heb gemaakt. Dit is beter dan De TV Kantine“, zegt hij stellig.

Net als in De TV Kantine moeten Boszhard en Moors in Zie Ze Vliegen allerlei typetjes spelen. De serie speelt zich af rond een luchthaven, waar heel wat merkwaardig personeel werkt. “We spelen allebei wel 35 rollen en voor sommige personages zaten we ruim vier uur in de schmink. En dan spelen Gordon en Chantal Janzen ook nog ieder een stuk of acht rollen.”

Boszhard heeft Come Fly With Me letterlijk gekopieerd. “Come fly with me is geschikt voor het hele gezin en we hebben het script een-op-een overgenomen. Het zou ook zonde zijn om iets te veranderen, want het zit zo goed in elkaar. Net als het origineel is Zie Ze Vliegen opgenomen op een echte luchthaven en bij ons was dat Rotterdam The Hague Airport. Geweldig om in een echt decor te spelen.”

Hij vindt het niet erg dat de VPRO zondag opeens start met Come Fly With Me, terwijl de Nederlandse vertaling pas later volgt. “Omdat we er een Nederlands tintje aan hebben gegeven, ben ik niet bang dat Come fly with me en Zie ze vliegen elkaar in de weg zullen zitten.”
Het lijkt mij echt een geweldige serie. De cast is prima en het ziet er gelikt uit. Sowieso is het organel al een geniale serie. Ik kan niet wachten.

Edit: Ohwja, ik gooi hem er alvast in: "Het orgineel is/was beter". Hebben we dat iig gehad.
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_100163099
quote:
17s.gif Op zondag 31 juli 2011 17:57 schreef RaymanNL het volgende:
[ afbeelding ]

Vanaf zaterdag 20 augustus 20:00 komt het team achter De TV-kantine met Zie ze vliegen, de nederlandse vertaling van het Britse Come Flight With Me.

-Promo

-Topic Come Flight With Me

-Achtergrond informatie:

[..]

Het lijkt mij echt een geweldige serie. De cast is prima en het ziet er gelikt uit. Sowieso is het organel al een geniale serie. Ik kan niet wachten.

Edit: Ohwja, ik gooi hem er alvast in: "Het orgineel is/was beter". Hebben we dat iig gehad.
Doe normaal. Die 2 kunnen alles zo goed uitmelken. Wat is nou in godsnaam zo leuk aan het 1 op 1 kopiëren van deze serie? Gadverdamme :r En nee, ik trol niet :')
  zondag 31 juli 2011 @ 18:15:48 #3
85998 Mattt
No Americans in Bagdad !
pi_100163386
Jammer, dit hadden ze echt niet moeten doen.
And there are still no americans in Bagdad !!
pi_100163509
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 18:05 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

Doe normaal. Die 2 kunnen alles zo goed uitmelken. Wat is nou in godsnaam zo leuk aan het 1 op 1 kopiëren van deze serie? Gadverdamme :r En nee, ik trol niet :')
Het orginele programma toegankelijk maken voor het grote NL-publiek?
pi_100164738
quote:
14s.gif Op zondag 31 juli 2011 18:20 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Het orginele programma toegankelijk maken voor vlotte huismoeders die nog te achterlijk zijn om briljante Engelse humor te snappen.
Fixed
pi_100164798
quote:
14s.gif Op zondag 31 juli 2011 19:00 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

Fixed
Er staat dus nog steeds hetzelfde als wat Rayman zegt :')
pi_100166755
Dat is toch met die twee Little Britain gasten?
pi_100166945
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 20:08 schreef tralalala het volgende:
Dat is toch met die twee Little Britain gasten?
Het orgineel ja _O_
pi_100202652
Het Nederlandse publiek kennende zal dit ook wel aanslaan :{
  maandag 1 augustus 2011 @ 19:14:32 #10
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_100203058
Dare I say, ik kijk ernaar uit.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_100203391
Het lijkt me vreselijk. Iemand moet die Carlo Boszhard eens duidelijk gaan maken dat hij NIET goed bezig is met de TV-kantine, en nu dit weer. Om te huilen. Voor tokkies is het.
Koel en donker bewaren
pi_100220502
Dit soort dingen kun je toch niet vertalen..
Bijvoorbeeld het Martin Clune liedje:

Too shy, too shy, dat kan je toch niet vertalen zonder dat je het helemaal verneukt.
pi_100225767
Hopelijk zijn de teksten beter dan bij de TV Kantine.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_100230034
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 02:07 schreef schijffie het volgende:
Dit soort dingen kun je toch niet vertalen..
Bijvoorbeeld het Martin Clune liedje:

Too shy, too shy, dat kan je toch niet vertalen zonder dat je het helemaal verneukt.
Aan de promo te zien spreken ze gewoon engels, en dus ook "Too Shy" _O_
  woensdag 3 augustus 2011 @ 15:53:51 #15
267282 iggyinthehouse
the man from outta space
pi_100274258
Heb de promo gezien en ik vond het verschrikkelijk.

Ik zet in: 2 miljoen kijkers voor de opening :r
  woensdag 3 augustus 2011 @ 21:52:44 #16
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_100290110
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 15:53 schreef iggyinthehouse het volgende:

Als ik geluk heb, hoef ik die promo niet te zien...
pi_100290436
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 15:53 schreef iggyinthehouse het volgende:

Haalbaar, daarna gemiddeld 1,5 miljoen kijkers. Mark my words. :7
pi_100458875
Gaan we nu zelfs series letterlijk kopieren? :r

Wat goedkoop zeg. :N

Zoals eerder gezegd, het Nederlands publiek is dom, dus hier gaan 2 miljoen 'mensen' naar kijken. :')
pi_100459339
Ik moet bekennen toen ik de promo voor het eerst zag ik verrast was, het leek wel grappig en origineel wat erg onverwacht is voor dat duo.
Toen zag ik op Ned3 het origineel en viel alles op zijn plek, letterlijk gekopieerd tot op de laatste zin. Kijk zo kennen we Carlo en Irene.
De TV kantine vond ik ook echt waardeloos de meeste imitaties waren zo slecht dat het in de verste verte niet leek op de persoon.
pi_100460322
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 13:26 schreef Rouzax het volgende:
Ik moet bekennen toen ik de promo voor het eerst zag ik verrast was, het leek wel grappig en origineel wat erg onverwacht is voor dat duo.
Toen zag ik op Ned3 het origineel en viel alles op zijn plek, letterlijk gekopieerd tot op de laatste zin. Kijk zo kennen we Carlo en Irene.
De TV kantine vond ik ook echt waardeloos de meeste imitaties waren zo slecht dat het in de verste verte niet leek op de persoon.
De kracht van De TV-kantine vond ik juist de typetjes die erg goed na werden gedaan. Vooral Carlo kon dit erg goed. Daarintegen vond ik de teksten en de verhaallijnen erg slecht. Ik kan me er wel in vinden dat wanneer je het orginele Come fly with me gezien hebt, Ze ze vliegen erg tegen zal vallen. Maar 90% van de NL-kijkers heeft Come Fly with Me nooit gezien, en zal Zie ze vliegen geweldig vinden.
pi_100473648
quote:
Ik kan me er wel in vinden dat wanneer je het orginele Come fly with me gezien hebt, Ze ze vliegen erg tegen zal vallen. Maar 90% van de NL-kijkers heeft Come Fly with Me nooit gezien, en zal Zie ze vliegen geweldig vinden.
Maar dat maakt deze NL-versie dan toch nog niet goed?
Nintendo 3DS Vriendcode: 0259-0280-4485
pi_100485225
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 19:30 schreef nomar83 het volgende:

[..]

Maar daar gaat het ook niet om, het gaat allemaal om de kijkcijfers en die zullen ongetwijfeld erg goed zijn.
pi_100501361
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 19:30 schreef nomar83 het volgende:

[..]

Het programma als comedyserie wel, maar als remake van het orgineel misschien niet ;) Maargoed, ik vind dat het te vroeg is om daar over te oordelen.
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 13:35:17 #24
283085 TWP
kassalade
pi_100506207
Engelse versie is geniaal _O_ Die prutsers van RTL komen niet eens in de buurt.
:)
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 13:38:02 #25
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_100506319
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 13:35 schreef TWP het volgende:
Engelse versie is geniaal _O_ Die prutsers van RTL komen niet eens in de buurt.
Inderdaad.

Niet te overtreffen _O_ _O-
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_100513240
Wat heeft RTL met het 1 op 1 kopieren van series? Eerst dat bizar slechte Iedereen is Gek op Jack (is dat al gecanceled trouwens? Hoor er niets meer over :D) en nu dit weer. Verwacht toch wel van Carlo en Irene dat ze er hun eigen twist aan geven zoals ze al jaren doen met al hun parodieën.
No amount of money ever bought a second of time.
pi_100513889
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 18:15 schreef Mattt het volgende:
Jammer, dit hadden ze echt niet moeten doen.
dat dus.
pi_100519477
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 16:00 schreef TigerXtrm het volgende:
Wat heeft RTL met het 1 op 1 kopieren van series? Eerst dat bizar slechte Iedereen is Gek op Jack (is dat al gecanceled trouwens? Hoor er niets meer over :D) en nu dit weer. Verwacht toch wel van Carlo en Irene dat ze er hun eigen twist aan geven zoals ze al jaren doen met al hun parodieën.
Van Gek op Jack staat een nieuw seizoen gepland in het voorjaar van 2012 :)
  Moderator / Miss SHO woensdag 10 augustus 2011 @ 16:10:59 #29
22592 crew  Ole
pi_100555535
Ik ga wel kijken denk ik :o
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_100568384
Heb zondag voor het eerst 'Come fly with me' gekeken en ga dit ook zeker kijken. Wil het toch een kansje geven.

Van de TV Kantine ben ik al lang niet echt fan meer, vind het een beetje afgezaagd worden. Zo goed zijn die imitaties niet, dit moeten Carlo en Irene lekker overlaten aan de mannen van Koefnoen
pi_100569160
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 21:42 schreef Koos_Kansloos01 het volgende:
Heb zondag voor het eerst 'Come fly with me' gekeken en ga dit ook zeker kijken. Wil het toch een kansje geven.

Van de TV Kantine ben ik al lang niet echt fan meer, vind het een beetje afgezaagd worden. Zo goed zijn die imitaties niet, dit moeten Carlo en Irene lekker overlaten aan de mannen van Koefnoen
Ik denk dat je beter eerst de NL-versie kunt gaan kijken, en dan pas het orgineel, dan ga je ze namelijk beiden leuk vinden, als je nu de gehele britse versie gaat kijken dan gaat de NL-versie tegenvallen, omdat het letterlijk een vertaalde versie is.
pi_100573933
quote:
7s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 21:55 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Ik denk dat je beter eerst de NL-versie kunt gaan kijken, en dan pas het orgineel, dan ga je ze namelijk beiden leuk vinden, als je nu de gehele britse versie gaat kijken dan gaat de NL-versie tegenvallen, omdat het letterlijk een vertaalde versie is.
Dat vind ik wel erg krom. Wie gaat er nu eerst een kopie van een serie kijken en daarna pas het origineel om zo de kopie nog te kunnen waarderen. Het origineel was er eerder. Als je dan bang bent dat de kopie af doet aan het origineel zit er op de eerste plaats al iets fout bij die kopie natuurlijk.
pi_100574474
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 21:42 schreef Koos_Kansloos01 het volgende:

Koefnoen is ook redelijk uitgemolken en die imitaties vind ik nou ook niet denderend goed.
pi_100581625
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 18:44 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Van Gek op Jack staat een nieuw seizoen gepland in het voorjaar van 2012 :)
No amount of money ever bought a second of time.
  donderdag 11 augustus 2011 @ 02:28:37 #35
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_100582281
Het origineel is al crap, hier verwacht ik niet veel van.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_100586929
quote:
6s.gif Op maandag 8 augustus 2011 13:51 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Ik kan me er wel in vinden dat wanneer je het orginele Come fly with me gezien hebt, Ze ze vliegen erg tegen zal vallen. Maar 90% van de NL-kijkers heeft Come Fly with Me nooit gezien, en zal Zie ze vliegen geweldig vinden.
Henk & Ingrid zijn er klaar voor *O* :')
Get it and Bet it
pi_100656094
het zal de televizierring wel weer winnen.
pi_100699883
Hebben die Carlo en Irene echt geen fantasie? Het is desondanks niet goed te praten om om dat feit een hele serie schaamteloos te kopieren. Carlo, ga met Irene bij de sloop werken en laat de hilarische tv over aan de Britten, zo maak je jezelf eens nuttig.
pi_100772199
Natuurlijk is het origineel niet te overtreffen maar de promo's en de typetjes zien er toch wel overtuigend uit allemaal hoor... complimenten voor de makers _O_
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_100772522
Het schijnt trouwens dat aflevering 1 echt een 1:1 kopie is, maar dat er vanaf aflevering 2 wel wat aanpassingen zijn gemaakt. Daarnaast lijkt het wel dat Zie zie vliegen iets extremere typetjes heeft, wel dezelfde, maar iets extraverter. Nouja, we zullen het zaterdag zien :P
pi_100799368
quote:
Bandjes TV Kantine overtuigden Britten voor Zie Ze Vliegen

Met Little Britain werden Matt Lucas en David Walliams beroemd, daarna maakten ze de comedy Come Fly With Me. En dan opeens meldt zich een groepje Nederlanders die een hertaling willen maken. Dat had even wat voeten in de aarde, maar al snel kregen Carlo Boszhard en Herald Adolfs groen licht vanuit Engeland. Met dank aan een stapel bandjes van De TV Kantine.

Volgende stap
Het is Herald die op het idee komt om Come Fly With Me naar Nederland te halen. Het vertalen van bestaande scripts vergt minder tijd dan het verzinnen van een hele nieuwe reeks De TV Kantine. Carlo is meteen enthousiast, vertelt hij aan deze blog. “Die Britten zaten met Little Britain op een keerpunt. Ze hadden het gehad, iedereen deed het na en ze hadden iets nieuws nodig, maar ze wisten niet goed wat. Dat zie je ook in de making off van Come Fly With Me. Dat is exact het gevoel dat wij hadden. Als iets heel groot is, zoals De TV Kantine, dan is de volgende stap zo moeilijk. Er staan niet elke dag mensen op als René van der Gijp of Kim Holland. Natuurlijk, die kun je nog wel een paar keer opvoeren en ze komen in het nieuwe seizoen ook echt wel terug, maar daar zijn er niet honderd van. En what’s next? We wilden de volgende stap maken, echt iets anders doen.”

Dat werd dus Come Fly With Me. Het avontuur begint met het vragen van toestemming aan de makers. Om ze enthousiast te maken, wordt een bloemlezing van typetjes uit De TV Kantine samengesteld. Daaronder een aantal Nederlandse bekendheden, maar vooral de persiflages van buitenlandse tv-series. Die zijn immers ook bekend bij de mensen achter Little Britain, terwijl je misschien wel een uur bezig bent om uit te leggen wie Maik de Boer of Ivo Niehe is.

Onzeker
Toch staat Boszhard aanvankelijk niet te popelen om zijn vertolking van Hyacint Bucket of Absolutely Fabulous naar Engeland te sturen. “Zij hebben dat met een giga-budget gemaakt terwijl wij daar met een decor van behangrollen stonden. Ik zei: ‘Dat moeten we echt niet doen.’ Maar de rest vond het juist hartstikke goed. We hebben het toch gedaan en dat heeft de Britten wel overgehaald. De timing in die sketches is goed en comedy heeft alles met timing te maken.”

Het Nederlandse gezelschap krijgt een uitnodiging om in Londen langs te komen. Zenuwachtig zijn ze niet, totdat ze bij de secretaresse komen. Herald: “Zij vertelde dat de heren niet snel enthousiast waren en het er eigenlijk op neerkwam ‘that we had to kiss their asses’. Maar toen kwamen we in dat kantoor binnen en begonnen ze ons uitvoerig te complimenteren met het materiaal uit De TV Kantine.” Vrij kort daarna wordt een akkoord bereikt, de details volgen later. Afgesproken wordt om tijdens het productieproces wel veelvuldig contact te hebben voor goedkeuringen. Het eerste telefoontje gaat naar Irene Moors, die ter plekke wordt overgehaald om definitief mee te doen aan Zie Ze Vliegen.

Gordon en Chantal
Carlo weet vrijwel meteen dat hij ook Gordon en Chantal Janzen benadert om mee te werken. “Ook om het anders te maken dan De TV Kantine. En qua comedy wilde ik sowieso al samenwerken met Chantal.” Gordon kan het in eerste instantie niet geloven als Carlo hem belt om mee te werken aan het project maar stemt meteen in. Dat komt Carlo goed uit. “Types als Moses en Omar, die liggen mij goed. Maar ik wilde niet twee nichten doen. Steward Eugene, die was makkelijker voor Gordon om te doen.”

Boszhard blikt nu terug op Zie Ze Vliegen als het leukste dat hij ooit heeft gedaan. “Improviseren zoals bij De TV Kantine ligt in mijn lijn, maar het is ook wel heel lastig om te doen. Ik wil steeds meer gaan acteren, die kant ga ik ook op. Het was heerlijk om nu eens niet een keertje hoeven na te denken wat we gaan doen, maar dat de scripts er al lagen.”

Einde TV Kantine?
Klinkt daarin ook het einde van De TV Kantine door, waarvan een vierde reeks komt bij de liveshows van The Voice of Holland? Niet meteen. Boszhard: “Zolang de mensen die je nadoet in De TV Kantine nog leuk blijven, kan het programma door. We moeten met De TV Kantine vooral het geloof houden waar het ooit vandaankwam. Dat we niet Koefnoen achterna gaan of sterke meningen neerzetten. We moeten meer de lol blijven zien, dat is de oorsprong van het succes. Wij zijn niet de pleister op de wond omdat Kopspijkers weg is. Dat was makkelijk schrijven met actuele grappen, terwijl je met De TV Kantine een grap vier maanden van te voren moet bedenken.”

Kijkcijfers
Stiekem hoopt de programmamaker dat het zaterdag, bij de eerste aflevering, niet al te mooi weer wordt. “Dan smelten er zo 500 duizend kijkers weg.” Hij denkt wel dat het tijdstip, waarop het hele gezin voor de buis zit, een goede plek is voor Zie Ze Vliegen. Toch zegt hij zich niet te veel aan te trekken van de kijkcijfers en de kritieken. “Sommige mensen zeggen dat Little Britain leuker is of dat er in Come Fly With Me gediscrimineerd wordt. Waarop één van de makers me zei: ‘I don’t care anymore’. Toen dacht ik: ‘Oh, wat heerlijk, zoiets wil ik ook maken!’. De Engelsen zijn enthousiast, dat vind ik belangrijk. En dat ik dit mocht maken, dat is heel leuk.”

Bron: Zappen.blog
pi_100952902
Ik vind het zo vreemd dat deze serie zo gehyped wordt en er volledig aan voorbijgegaan wordt dat ELKE scene gewoon bijna een kopie is van de engelse, dat is toch not done in deze tijd?!
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 22:07:09 #43
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_100954937
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 21:12 schreef Xan21 het volgende:
Ik vind het zo vreemd dat deze serie zo gehyped wordt en er volledig aan voorbijgegaan wordt dat ELKE scene gewoon bijna een kopie is van de engelse, dat is toch not done in deze tijd?!
Met toestemming of niet, dit moeten ze niet doen. Kom dan met iets compleet nieuws. Matt Lucas en David Walliams zijn helden. Ze moeten van hun creaties afblijven. Dus ja, not done!
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_100955397
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 22:07 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Met toestemming of niet, dit moeten ze niet doen. Kom dan met iets compleet nieuws. Matt Lucas en David Walliams zijn helden. Ze moeten van hun creaties afblijven. Dus ja, not done!
Maar als de kijker het leuk vindt? Vergeet niet dat een groot deel van de NL-series vertalingen zijn van buitenlandse series. 't Zonnetje in huis, Kees & Co, Gek op Jack en nog een aantal. De gemiddelde NL-kijker kent de orginele serie niet, en zal dit dus ook weer waarderen. Dus waarom zouden ze het niet doen?
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 23:14:40 #45
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_100957925
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 22:18 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Maar als de kijker het leuk vindt? Vergeet niet dat een groot deel van de NL-series vertalingen zijn van buitenlandse series. 't Zonnetje in huis, Kees & Co, Gek op Jack en nog een aantal. De gemiddelde NL-kijker kent de orginele serie niet, en zal dit dus ook weer waarderen. Dus waarom zouden ze het niet doen?
Is het dan niet ongelukkig dat ze juist NU de Nederlandse versie uitzenden? Aangezien de originele, Britse versie elke zondag op NED3 komt.
pi_100965902
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 23:14 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Is het dan niet ongelukkig dat ze juist NU de Nederlandse versie uitzenden? Aangezien de originele, Britse versie elke zondag op NED3 komt.
RTL maakte in Mei al bekend dat dit programma zou komen deze maand, in Juli kwam de VPRO ineens met de orginele versie aan. Denk juist dat de VPRO in speelt op de populariteit. Daarnaast staat de Britse versie op NL3, niet echt de zender waar het grote deel van NL naar kijkt.
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 11:15:55 #47
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_100967066
quote:
'Nichteriger dan Zie Ze Vliegen kan niet'
AMSTERDAM - Gordon geniet met volle teugen van zijn rol in de nieuwe komedie Zie Ze Vliegen.

Voor het nieuwe programma, dat zaterdag voor het eerst op tv is, kruipt Gordon onder meer in de huid van een homoseksuele steward. "Veel nichteriger dan dit wordt het niet", belooft Gordon.
http://www.nu.nl/media/25(...)liegen-kan-niet.html
pi_100978082
Nog een uurtje *O*
  Eindredactie Games zaterdag 20 augustus 2011 @ 20:09:41 #49
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_100979900
Creditcard :')
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 20:09:42 #50
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_100979901
Ik vind het nog niet echt grappig. :')
Gourmetten of steengrillen?
  Eindredactie Games zaterdag 20 augustus 2011 @ 20:11:23 #51
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_100979951
Het is echt een deja vu als je de Engelse versie hebt gezien :')
pi_100979964
Ik vind het grappig :D
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 20:12:20 #53
352354 Superslechterik
Bad is the new good.
pi_100979985
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 20:11 schreef donald_dick het volgende:
Het is echt een deja vu als je de Engelse versie hebt gezien :')
Dit, maar goedkoopair en limburgair maken het weer een beetje goed. :')
Next time Gadget, next time.....
  Moderator zaterdag 20 augustus 2011 @ 20:13:55 #54
9859 crew  Karina
Woman
pi_100980035
Ik zet het net op en zit me nu al te ergeren, niet grappig.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_100980053
Chantal O+
  Eindredactie Games zaterdag 20 augustus 2011 @ 20:15:44 #56
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_100980085
Kan dat vliegtuig nog nepper?
  Eindredactie Games zaterdag 20 augustus 2011 @ 20:16:13 #57
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_100980099
Owja, ze hebben het bijna zin voor zin vertaald :')
pi_100980100
Het is wel briljant hoe dit programma de spot drijft met die docusoaps op het vliegveld _O-
pi_100980108
Wanneer wordt het leuk, geef het nog 2 minuten, zelfs Gordon was niet leuk, en die kan ik altijd wel hebben.

Het is allemaal een directe kopie, lekker origineel
pi_100980117
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 20:16 schreef donald_dick het volgende:
Owja, ze hebben het bijna zin voor zin vertaald :')
Dat is bewust alleen met de 1e aflevering gedaan geloof ik...
pi_100980118
niet grappig :N
When I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.
pi_100980149
Is dit niet een letterlijke kopie van z'o'n brits programma? Die grap met die hond heb ik eerder gezien
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
  Eindredactie Games zaterdag 20 augustus 2011 @ 20:18:32 #63
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_100980184
Ff kijken hoe ze de coke grap gaan vertalen :')
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 20:19:49 #64
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_100980225
Haha ok, om Gordon in z'n waggie moest ik even lachen. :')
  Eindredactie Games zaterdag 20 augustus 2011 @ 20:21:11 #65
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_100980269
Nee , de paspoort grap is wel anders!
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 20:21:11 #66
352354 Superslechterik
Bad is the new good.
pi_100980270
Ik hoop dat ze alleen de eerste aflevering letterlijk vertaald hebben, vind dit toch wel heel erg.
pi_100980299
Gordon in z'n "waggie meegenomen" deed het wel heel goed :D

De rest.... auch :N
pi_100980338
het valt mij nog niet tegen...nu en dan een glimlach...dat kreeg TV Kantine niet voor elkaar :)
pi_100980340
Bizar, Gordon is wel leuk, de rest is mwah.
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 20:24:14 #70
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_100980369
Ik heb tot nu toe 1x geglimlacht bij Gordon in zn waggie. :')
Verder vind ik er nog niks aan.
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
pi_100980377
Ik vind het geweldig _O_ Beter dan ik had verwacht. De personages zijn geloofwaardiger neergezet dan ik had verwacht.
pi_100980380
Zoiets moet toch altijd groeien mensen :D
pi_100980395
Ik vond Gordon idd zijn rol goed spelen!Voor de rest moet ik er nog een beetje inkomen maar dat is altijd met een nieuwe serie.
pi_100980473
Chantal Janzen was wel goed lelijk gemaakt haha!
  FOK!fossiel zaterdag 20 augustus 2011 @ 20:28:58 #75
8443 cptmarco
it's captain...
pi_100980483
toch knap dat je een leuke engelse serie één op één kunt kopiëren en je het toch helemaal weet te verkrachten..
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 20:29:07 #76
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_100980490
Lijkt Ymke wel :')
pi_100980499
Die valt vaker stil ;)
pi_100980500
"Disneyland!"

Oke, die is wel leuk. :D
pi_100980504
Irene _O-
pi_100980519
Leuk typetje :D
pi_100980523
ook precies hetzelfde, NEPPPPPP
  FOK!fossiel zaterdag 20 augustus 2011 @ 20:30:31 #82
8443 cptmarco
it's captain...
pi_100980530
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 20:16 schreef TheVulture het volgende:

Dat is bewust alleen met de 1e aflevering gedaan geloof ik...
volgens mij hebben ze elke aflevering één op één overgenomen...
pi_100980542
NEGERGORDON!!!! :D :D :D

-edit-
kut het is carlo...
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 20:30:59 #84
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_100980544
Priscilla?!?!

Wat.de.fuck.
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 20:31:18 #85
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_100980560
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 20:30 schreef miaeak het volgende:
NEGERGORDON!!!! :D :D :D
Dit is Carlo toch?
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 20:31:39 #86
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_100980571
Ja, is Carlo volgens mij.
pi_100980573
quote:
9s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 20:30 schreef cptmarco het volgende:

[..]

volgens mij hebben ze elke aflevering één op één overgenomen...
Nee ik heb Carlo horen zeggen dat ze niet alle dialogen hebben overgenomen

"We hebben geen koffie, ga maar naar Starbucks" :')
  Eindredactie Games zaterdag 20 augustus 2011 @ 20:31:45 #88
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_100980575
Oké deze past gewoon niet in Nederland. We hebben geen grote groep jamicanen
pi_100980586
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 20:31 schreef Silenus het volgende:

[..]

Dit is Carlo toch?
Ja.. toen hij begon te praten hoorde ik het ;) .
Check mijn fijne ninja-edit.
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 20:32:38 #90
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_100980611
Wow!
pi_100980626
De grime en styling is wel fantastisch hoor
pi_100980631
3 sloffen :D
pi_100980654
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 20:33 schreef TheVulture het volgende:
De grime en styling is wel fantastisch hoor
Idd!
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 20:34:19 #94
352354 Superslechterik
Bad is the new good.
pi_100980669
Is Chantal die oude vrouw?!
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 20:34:24 #95
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_100980671
Die serieuze voice-over vind ik dan wel weer strak!
pi_100980677
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 20:34 schreef Superslechterik het volgende:
Is Chantal die oude vrouw?!
Ja
pi_100980690
Deze doet Irene echt te overdreven. En Carlo lijkt op Inge de Bruijn hoe hij doet :P
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 20:34:59 #98
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_100980697
Dat is de neus van de moeder van Jan Smit. :')
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 20:35:17 #99
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_100980707
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 20:34 schreef miaeak het volgende:
En Carlo lijkt op Inge de Bruijn hoe hij doet :P
Haha inderdaad. :')
  FOK!fossiel zaterdag 20 augustus 2011 @ 20:35:22 #100
8443 cptmarco
it's captain...
pi_100980710
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 20:31 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Nee ik heb Carlo horen zeggen dat ze niet alle dialogen hebben overgenomen
http://www.ziezevliegen.c(...)r-dan-de-tv-kantine/

quote:
“Come fly with me is geschikt voor het hele gezin en we hebben het script een-op-een overgenomen. Het zou ook zonde zijn om iets te veranderen, want het zit zo goed in elkaar".
pi_100980728
Ik zou het mooier vinden als het wat ingetogener was. Zoals de eerste afleveringen van draadstaal, praat eens normaal. Dan komt het wat echter over en daardoor juist absurd.
Na een tijdje ging het echter ook bij draadstaal steeds meer op overdreven schreeuwerige toon :-( en dat is hier ook zo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')