JA!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:56 schreef Erasmo het volgende:
Moest je nou daarvoor het vorige topic dicht spammen
Homoquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:02 schreef samthegreat5 het volgende:
Dolfijnen zijn lievvvvvv
Jij bent ook liev hoor Esses
Ik blaim de Telegraaf. Die doen alles om de KMar te bashen en nu kwamen ze zowaar met de kop "Marechaussee 3e in top 10" ofzo...quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:03 schreef Nobu het volgende:
Hebben jullie bij de Kmar niets beters te doen dan een paar honderd keer op jullie eigen beroep stemmen?
Die mensen hebben we ookquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:06 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Motorfietsmonteur bij de KMar, dan ben je pas stoer
Waarschijnlijk is die in het menu actueler.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:34 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik weet niet wie die site gemaakt heb, maar die heeft wel 1 grote fout gemaakt in dat menu links met de Stoere Beroepen TOP 10. In dat menu is die TOP 10 anders dan het Main Menu.
Dan mag je dat als webmaster wel eens aanpassenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:35 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is die in het menu actueler.
Heb je het deeg vandaag al gekneed?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:42 schreef ErwinRommel het volgende:
Morgen trouwens ff een doe-het-zelf zaak bezoeken om een vuurvaste steen te kopen voor in de oven, en dan eigen gemaakte pizza's maken
Nee, hoezo? Dat doen we morgenochtend, want de pizza's eten we toch morgenavondquote:
Het geeft een beter resultaat als je het deeg een nachtje in de koelkast laat rustenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee, hoezo? Dat doen we morgenochtend, want de pizza's eten we toch morgenavond
Instant werkt ook prima hoorquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:50 schreef ErwinRommel het volgende:
Kon helaas geen verse gist meer krijgen, dus maar chemische shit gekocht.
Dat doen we de volgende keer dan maar eens proberen. Heb daar nu ff geen zin meer inquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:50 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Het geeft een beter resultaat als je het deeg een nachtje in de koelkast laat rusten
Bij de Turk idd, of gewoon bij de goede bakkerszaak.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:50 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Instant werkt ook prima hoorVerse gist kun je meestal wel bij de Turk halen.
Voor de rest kan ik je alleen maar aanraden het pizzabakkerstopic te bezoekenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:50 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat doen we de volgende keer dan maar eens proberen. Heb daar nu ff geen zin meer in
Doe ikquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:56 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Voor de rest kan ik je alleen maar aanraden het pizzabakkerstopic te bezoeken
Zo net even de kinnebak weer gemasseerd
Ohhh lol, wist niet dat dat een recept wasquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:59 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Lol wut?Niet die van mij maar die van een varken
Het is ook geen recept maar een stuk vleesquote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:03 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ohhh lol, wist niet dat dat een recept was![]()
Dacht dat je een knal vor je kin gekregen had
Ohh, ok. Weer wat geleerd.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:05 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Het is ook geen recept maar een stuk vlees
van vorig jaar d8k.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:35 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is die in het menu actueler.
Dan zit er toch ergens een fout in het script welke hij gebruikt.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:13 schreef Esses het volgende:
of semi-random. Want de getalllen in t menu kloppen welmaar niet de ranking cijfers.
ORDER BY votes DESC ofzo vergeten...quote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:18 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dan zit er toch ergens een fout in het script welke hij gebruikt.
RTL toch?quote:Op zondag 31 juli 2011 01:08 schreef samthegreat5 het volgende:
Ricochet aan 't kijken. Wat een akelige film ..
Die bad-guy is wel echt pure-evil zeg ..
Is dat niet ge-pollfucked door Geenstijl of zoquote:Op zondag 31 juli 2011 01:42 schreef hcwp het volgende:
Modeontwerper, model, visagist... Er is toch een flink draadje los bij je als dat soort beroepen uberhaubt in je op komen wanneer je 'stoer' denkt.
Leve de maregouzee!quote:Wat houdt jouw werk in?
De Marechaussee zorgt voor de grensbewakers van Nederland. Ik ben gewapend beveiliger van de luchthaven Schiphol. Behalve voor paspoortcontroles, ben ik ook verantwoordelijk voor de veiligheid in vertrek- en aankomsthallen, in parkeergarages, op start- en landingsbanen, en op platformen waar de vliegtuigen staan. Ik zorg dat de luchthaven veilig blijft voor passagiers en dat er geen terroristische aanslagen gepleegd worden.
REGEN IS MOOI! Gaat de wereld van opfleurenquote:Op zondag 31 juli 2011 11:51 schreef ErwinRommel het volgende:
Nou, waar blijft dat beloofde mooie weer? Is as-grauw hier!
Ohh ja, wacht, Kmarquote:Op zondag 31 juli 2011 11:55 schreef Esses het volgende:
[..]
REGEN IS MOOI! Gaat de wereld van opfleuren
Wat?quote:
Kom maar halen, ik ga 3 soorten maken, dus welke wil je?quote:
Dan moet ik toch echt eerst weten welke 3 soorten je gaat makenquote:Op zondag 31 juli 2011 13:35 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Kom maar halen, ik ga 3 soorten maken, dus welke wil je?
1tje met tomatensaus, echte buffalo-mozarella, artisjokken, verse basilicum en tomaatjesquote:Op zondag 31 juli 2011 13:37 schreef m.k het volgende:
[..]
Dan moet ik toch echt eerst weten welke 3 soorten je gaat maken
Die eerste klinkt wel goedquote:Op zondag 31 juli 2011 13:40 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
1tje met tomatensaus, echte buffalo-mozarella, artisjokken, verse basilicum en tomaatjes
1tje met tonijn en ansjovis
1tje met tomatensaus, gewone geraspte belegen kaas, prosciutto, tomaatjes en verse basilicum.
Je mist het belangrijkste ingrediënt!quote:Op zondag 31 juli 2011 13:40 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
1tje met tomatensaus, echte buffalo-mozarella, artisjokken, verse basilicum en tomaatjes
1tje met tonijn en ansjovis
1tje met tomatensaus, gewone geraspte belegen kaas, prosciutto, tomaatjes en verse basilicum.
Vlees!quote:
Eckte eckte prosciutto gekochtquote:
Op die andere twee man.quote:
Die moet je uit het handje eten. Niet op een pizza doen. zonde.quote:
Nee, dat gaat wat saai worden, dus wat afwisseling. En die met vleesch is geheel voor mijn!quote:
Ik stop echte prosciutto net zo goed op een tosti met kaasquote:Op zondag 31 juli 2011 14:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die moet je uit het handje eten. Niet op een pizza doen. zonde.
Saai? Dat zal ik onthouden voor de volgende bbq;quote:Op zondag 31 juli 2011 14:49 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee, dat gaat wat saai worden, dus wat afwisseling. En die met vleesch is geheel voor mijn!
Rauwe paprika met hummusquote:Op zondag 31 juli 2011 14:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Saai? Dat zal ik onthouden voor de volgende bbq;
ER: Zo, ik neem nog een stukje vlees.
C4: Nee, dat is te saai voor je. Hier een bakje rauwe paprika.
ER:
Ik heb het niet over bbq manquote:Op zondag 31 juli 2011 14:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Saai? Dat zal ik onthouden voor de volgende bbq;
ER: Zo, ik neem nog een stukje vlees.
C4: Nee, dat is te saai voor je. Hier een bakje rauwe paprika.
ER:
Mooi, dan is het vleesch voor ons, jij krijgt niks!quote:
Ik krijg de laatste weken sowieso al geen vlees van jequote:Op zondag 31 juli 2011 14:54 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mooi, dan is het vleesch voor ons, jij krijgt niks!
Ga jij maar aan de hummus.
Zoals wat?quote:Op zondag 31 juli 2011 15:07 schreef Nibb-it het volgende:
Maar eens even wat troep op marktplaats gooien
Die schoentjes van ThaBoel, die is nu toch op vakantiequote:
Waar is 'ie heen?quote:Op zondag 31 juli 2011 15:13 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Die schoentjes van ThaBoel, die is nu toch op vakantie
quote:
quote:Op zondag 31 juli 2011 15:13 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Die schoentjes van ThaBoel, die is nu toch op vakantie
Okquote:Op zondag 31 juli 2011 15:18 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
http://verkopers.marktplaats.nl/12999918
Marseillequote:
Uitstekende landbouwverdienstenquote:Op zondag 31 juli 2011 15:18 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
http://verkopers.marktplaats.nl/12999918
Jammergenoeg hebben die plaatsgemaakt voor dit soort advertenties...quote:Op zondag 31 juli 2011 15:39 schreef Nibb-it het volgende:
Zulke advertenties heb je tegenwoordig ook niet meer![]()
[ afbeelding ]
Sommigen krijgen anders een grote pik door een echt schietwapen aan te raken. Dus dan heb je die advertentie ook weer niet nodigquote:Op zondag 31 juli 2011 15:43 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Jammergenoeg hebben die plaatsgemaakt voor dit soort advertenties...
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 31 juli 2011 15:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Sommigen krijgen anders een grote pik door een echt schietwapen aan te raken. Dus dan heb je die advertentie ook weer niet nodig
Jij krijgt een gat in je hoofd als iemand een grote pik krijgt door een wapen aan te raken? Dat roept toch wel wat vragen op.quote:Op zondag 31 juli 2011 15:49 schreef samthegreat5 het volgende:
[..].. ja beter doen ze het maar met die oefeningen. Ik heb geen zin in een gat erbij in m'n hoofd..
Magie, alles in het universum is verbonden.. en zulks soort onzinquote:Op zondag 31 juli 2011 15:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jij krijgt een gat in je hoofd als iemand een grote pik krijgt door een wapen aan te raken? Dat roept toch wel wat vragen op.
Zoiets?quote:Op zondag 31 juli 2011 16:02 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Magie, alles in het universum is verbonden.. en zulks soort onzin
Nee, maar ik heb het over Rednecks die grote/harde piemeltjes krijgen van wapens en macht enzo en het belangrijkste: er niet mee weten om te gaan.
Zoiets ja, dat laat weer is zien dat het stereotype geen onzin is ...quote:
Aardbeien of abrikoos?quote:
Vrijwel alle rauwe deeg is lekker!quote:
Ze heb gvd al héél wat opgevrotenquote:Op zondag 31 juli 2011 18:06 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ja van cake, pepernoten en gebak. Maar pizzadeeg moet je gewoon bakken.
Valt hartstikke mee. Sterf.quote:
Zo gaan we normaal met elkaar om hoor... Vraag bijv maar aan Cobra4. We hebben een super relatie. Hell, men vindt dat het lijkt alsof we al jaaaaaaaren getrouwd zijn!quote:
hehequote:
Ah.. wat lievvvvquote:Op zondag 31 juli 2011 19:13 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Zo gaan we normaal met elkaar om hoor... Vraag bijv maar aan Cobra4. We hebben een super relatie. Hell, men vindt dat het lijkt alsof we al jaaaaaaaren getrouwd zijn!
Ja, erg he.....quote:
Mietje!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
quote:Op zondag 31 juli 2011 20:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mietje!
Like I had a choice...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar danku
Blood Sugar Sex Magik
Je hebt wel mooi springweer gehad.quote:
Gefeliciteerd gastquote:
Gister hoopten we dat we na de grondopleiding nog een sprong konden maken. Werd helaas een no go omdat de wolken te laag hingen. Vandaag eigenlijk de hele dag geen zon gehad, maar de wolken begonnen op 4k ft. dus voor ons prima. De FF'ers waren er natuurlijk wat minder blij mee vandaar dat het vrij rustig was en we s'ochtends al 3 sprongen hadden in een krappe 3 uur tijd. Verder is het natuurlijk heerlijk als je in de lucht hangt. Trouwens nog wel een maat die zn reserve heeft moeten trekken.quote:
Yep. Bol kan je nauwelijks mee sturen en de landing is een stuk harder schijnt.quote:Op zondag 31 juli 2011 20:50 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd gast![]()
Matras is toch van grotere hoogte? 3500 ft. in tegenstelling tot bol 2000 ft.
Waarom is bol dan ''hardcoreder'' ?
Hm, heb gehoord dat die bolletjes tegenwoordig ook wel mee kunnen komen qua stuurkunst. En dat de landing in vergelijking met 1944 ook wel redelijk zacht isquote:Op zondag 31 juli 2011 20:51 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Yep. Bol kan je nauwelijks mee sturen en de landing is een stuk harder schijnt.
Om met een bol 360c te draaien schijnt ie ongeveer een halve minuut over te doen. Met een matras kan dat in 10 sec.quote:Op zondag 31 juli 2011 20:53 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hm, heb gehoord dat die bolletjes tegenwoordig ook wel mee kunnen komen qua stuurkunst. En dat de landing in vergelijking met 1944 ook wel redelijk zacht is..
Maar ach, waarom outdated techniek gebruiken als je ook leipe dingen kunt gebruiken waarmee je een zachte landing maakt en lekker kan sturen.
Ik gaat ff naar buiten, ltrz
Ah, okquote:Op zondag 31 juli 2011 20:54 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Om met een bol 360c te draaien schijnt ie ongeveer een halve minuut over te doen. Met een matras kan dat in 10 sec.
En dan een paar honderd militairen in de lucht hebben die allemaal naar het beste plekje aan het sturen zijn? No thanks.quote:Op zondag 31 juli 2011 20:55 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ah, ok.
@Cobra: waarom gebruiken ze eigenlijk geen matrassen voor massa-ops? Te onhandig oppervlak ofzo?
Haha, dus het is gewoon puur het ontnemen van een landingsplek-keuzequote:Op zondag 31 juli 2011 20:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En dan een paar honderd militairen in de lucht hebben die allemaal naar het beste plekje aan het sturen zijn? No thanks.
Nee, het is dus gewoon het voorkomen van aanvaringen in de lucht.quote:Op zondag 31 juli 2011 20:57 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Haha, dus het is gewoon puur het ontnemen van een landingsplek-keuze.. koning
..
KLuquote:Welke afdeling werk je eigenlijk Cobra? Ben redelijk nieuw hier.
Oh, ik verstond uitquote:Op zondag 31 juli 2011 20:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, het is dus gewoon het voorkomen van aanvaringen in de lucht.
[..]
KLu
landingsplek.quote:het beste plekje
Idd met 5 man in de lucht moet je elkaar al goed in de gaten houden. Zeker met de landing. Mid air collision kan redelijk lastig zijn op te lossen, zeker op lagere hoogte waar je de chutes niet meer zomaar af kan gooien.quote:Op zondag 31 juli 2011 20:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En dan een paar honderd militairen in de lucht hebben die allemaal naar het beste plekje aan het sturen zijn? No thanks.
Feli!quote:Op zondag 31 juli 2011 20:41 schreef hoogvlieger het volgende:
Hoogvlieger reporting in.
Hijs binnen:
[ afbeelding ]
5 SL sprongen op 1 dag gemaaktHoef de mensen met ervaring hier natuurlijk niet uit te leggen hoe dat was
CBRNquote:Op zondag 31 juli 2011 21:00 schreef samthegreat5 het volgende:
Wat voor functie bij de KLu als ik vragen mag?
Ah ok, interessant. Wat doen CBRN teams bij de KLu precies (vragen, vragen ..quote:
[DEF] Wat is jouw werk?quote:Op zondag 31 juli 2011 21:04 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ah ok, interessant. Wat doen CBRN teams bij de KLu precies (vragen, vragen ..).
Nu ga ik maar is echt naar buiten voor het te laat wordt, tot straks
2 weken ziektewet ivm gekneusde rib. Dus tijd zat gehad.quote:Op zondag 31 juli 2011 21:24 schreef rubje het volgende:
@ER, zie je weer frequenter posten in DEF daar waar je eerder nog ivm je werk wat meer afwezig was. Heb ik iets gemist in de tussentijd inzake je werk?
Niet goed?quote:
Toch maar weer eens inloggen.quote:Op zondag 31 juli 2011 21:49 schreef forpro het volgende:
@Cobra4
de SM's functie van de A&A teams in Vucht staan sinds vorige week in de vacaturebank. Dus solliciteren met je kadaver, ik verwacht wel een SM van EHV op de belangstellenden-lijst te zien..
Nee, juist wel. Dan hoef ik niet hele tijd door te vragen.quote:
Yep was nice! Ik morgen jump 5, 6, 7...quote:Op zondag 31 juli 2011 20:41 schreef hoogvlieger het volgende:
5 SL sprongen op 1 dag gemaaktHoef de mensen met ervaring hier natuurlijk niet uit te leggen hoe dat was
De filmpjes en foto's zullen nog volgenquote:
Wel in je broek gescheten?quote:Op zondag 31 juli 2011 23:40 schreef demspec het volgende:
[..]
Succes, ik weet nog wel dat ik in de praktijk weing tot 303 heb geteld.
Ik wist niet dat je para was?quote:Op zondag 31 juli 2011 23:40 schreef demspec het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik hier actief ben geweest was ik dat ook nog niet.quote:
Nee,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou goeie zaak.quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:08 schreef demspec het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik hier actief ben geweest was ik dat ook nog niet.
quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:08 schreef demspec het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik hier actief ben geweest was ik dat ook nog niet.
[..]
Nee,Haha, ik hoop dat als ik bij de NATRES kom (wat ik heel graag wil) ik ook een keer m'n wings kan halen. Ik schijt waarschijnlijk zelfs m'n darmen eruit zelfs zonder wat gegeten te hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar eh, hoe kom je dan op internetquote:Op maandag 1 augustus 2011 01:18 schreef Lotusss het volgende:
Stroomstoring in de wijk. Kaarsjes aan!
Ik fok mobiel! Maar alles doet het weer inmiddels.quote:Op maandag 1 augustus 2011 01:33 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Maar eh, hoe kom je dan op internet?
Of fokt u mobiel?
Kon ik maar slapen... beetje hyperquote:
Klinkt bekendquote:Op zondag 31 juli 2011 23:40 schreef demspec het volgende:
[..]
Ook niet. Gewoon gesprongen, parahouding, en gewacht tot de chute klapte. In de 2 sec vrije val ben je toch zo gedesorienteerd als de pest dus tellen is wel het laatste wat in je opkomt. Daarna alles rustig checken en je twists uit je lijnen halen.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:40 schreef demspec het volgende:
[..]
Ook de exit uit het toestel ging in de praktijk minder krachtig dan tijdens de grondopleiding. Zo leek het tenminste. Stapte gewoon de deur uit. Twist heb ik trouwens nog niet gehad.quote:Op maandag 1 augustus 2011 09:28 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Ook niet. Gewoon gesprongen, parahouding, en gewacht tot de chute klapte. In de 2 sec vrije val ben je toch zo gedesorienteerd als de pest dus tellen is wel het laatste wat in je opkomt. Daarna alles rustig checken en je twists uit je lijnen halen.
Ik heb hier nog een uncut versie liggen, bijna 5 uurquote:Op maandag 1 augustus 2011 11:52 schreef samthegreat5 het volgende:
Zo, is even Das Boos (Director's cut) testen op de TV en daarna hardlopen
..quote:Op maandag 1 augustus 2011 11:55 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een uncut versie liggen, bijna 5 uur
Als ze Das Boot geen goede film vinden....... Dumpen die gasten!quote:Op maandag 1 augustus 2011 11:58 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
..deze is ook al 3 uur en 28 minuten.
Ik denk dat voor mijn maten, en dan met name de mindere liefhebbers, dat gelijk staat aan suicide..
Tja, dan houd ik er opzich wel 1 of 2 over ..quote:Op maandag 1 augustus 2011 12:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als ze Das Boot geen goede film vinden....... Dumpen die gasten!
De rest vindt U-571 zeker een gave film...quote:Op maandag 1 augustus 2011 13:11 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Tja, dan houd ik er opzich wel 1 of 2 over ..
quote:
Muah, mijn paar goede vrienden kunnen opzich oorlogsfilms als Das Boot wel waarderen gelukkigquote:Op maandag 1 augustus 2011 13:48 schreef AchJa het volgende:
[..]
De rest vindt U-571 zeker een gave film...
Crap, dan kan ik die pas morgen of overmorgen lezen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:29 schreef AchJa het volgende:
Startbrief reorganisatie inc. bijlagen NF etc. te vinden op intranet...
Nee, maar gezien de info uit de kamerbrief mis ik ook niks.quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:46 schreef ErwinRommel het volgende:
Kun je thuis niet inloggen op het intranet Cobra?
KLU levert in aan SM op het zittende bestand (vacatures niet meegerekend) 261 man. Vacatures meegerekend 351 man.quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Crap, dan kan ik die pas morgen of overmorgen lezen.
*slik*quote:Op maandag 1 augustus 2011 17:24 schreef AchJa het volgende:
[..]
KLU levert in aan SM op het zittende bestand (vacatures niet meegerekend) 261 man. Vacatures meegerekend 351 man.
KL levert in aan SM op het zittende bestand (vacatures niet meegerekend) 120 man. Vacatures meegerekend 637 man.![]()
Ik wist niet dat er zoveel tekorten waren in de huidige SM bezetting (voor NF dan)
Ga jij nu met droge ogen beweren dat jij Generation Kill niet kent???quote:Op maandag 1 augustus 2011 17:56 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik speel geen games, is m'n netbook niet sterk genoeg voor
Dat ga ik idd met droge ogen bewerenquote:Op maandag 1 augustus 2011 17:58 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ga jij nu met droge ogen beweren dat jij Generation Kill niet kent???
Ga eens gauw kopen danquote:Op maandag 1 augustus 2011 17:59 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat ga ik idd met droge ogen beweren![]()
Nee echt, ik ken dat spel niet
Kopen????quote:
'Kopen'quote:Op maandag 1 augustus 2011 18:04 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Kopen????![]()
Nee, dat zal mijn netbook van 1gb intern geheugen niet trekken vrees ik.
Yup...quote:Op maandag 1 augustus 2011 18:08 schreef Cobra4 het volgende:
Bedankt voor het leesvoer AchJa. Beangstigend..........
11314 functies weg bij Def.
Spel...quote:Op maandag 1 augustus 2011 17:59 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat ga ik idd met droge ogen beweren![]()
Nee echt, ik ken dat spel niet
Wat nu? Dat is toch gewoon een spelletje?quote:
Generation Kill...quote:Op maandag 1 augustus 2011 18:23 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wat nu? Dat is toch gewoon een spelletje?
Dank, heel verhelderend. Dacht dat het een game wasquote:
Ik zie de kreten CoD en Generation Kill zovaak door elkaar heenlopen dat ik er oprecht vanuit ging dat beiden een spelletje waren, van dat eerste wist ik het.quote:Op maandag 1 augustus 2011 18:29 schreef AchJa het volgende:
Lieutenant Colonel Stephen 'Godfather' Ferrando... I guess i just got lucky.
Jij met je game...
Ik ga het stuk morgen nacht maar eens goed lezen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 18:19 schreef AchJa het volgende:
[..]
Yup...Gewoon een kutbende, met tekorten (behalve lkols) toch nog moeten inleveren, derhalve schijnen we het wel met nog minder paxen te kunnen doen...
![]()
![]()
![]()
Over? Heb je het dan voor Lotusss verstopt?quote:Op maandag 1 augustus 2011 18:42 schreef ErwinRommel het volgende:
dadelijk weer eigengemaakte pizza's maken
Met het deeg welke over is van gisteren. Ben benieuwd of dat een succes gaat worden
Lotusss krijgt geen pizza, simple as thatquote:Op maandag 1 augustus 2011 18:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Over? Heb je het dan voor Lotusss verstopt?
Gefeliciteerd Bouke!quote:Op maandag 1 augustus 2011 18:49 schreef Bouke-p het volgende:
ze maken iedereen kpl tegenwoordig! zelfs mij! :p
@lotuss,
ik zit altijd te fokken op mn mobiel, lees je berichtjes nu pas. wacht uit, heb mss nog ietsanders. kom dr op terug
we hebben blijkbaar genoeg deeg. Anders had ik een zelfgemaakt groentesoepje ook niet erg gevonden.quote:Op maandag 1 augustus 2011 18:46 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Lotusss krijgt geen pizza, simple as that![]()
Ze mag knijnevoer vreten.
Ja maar sommigen verdienen het niet zozeer.quote:Op maandag 1 augustus 2011 18:49 schreef Bouke-p het volgende:
@lotuss,
ik zit altijd te fokken op mn mobiel, lees je berichtjes nu pas. wacht uit, heb mss nog ietsanders. kom dr op terug
Dat zeg ik standaard bij elke bevordering...quote:Op maandag 1 augustus 2011 18:49 schreef Bouke-p het volgende:
En dit is alleen kwantitatief. In welk dienstvak/vakgebied de klappen precies gaan vallen gaat nog even duren voordat dat duidelijk is....quote:Op maandag 1 augustus 2011 17:24 schreef AchJa het volgende:
[..]
KLU levert in aan SM op het zittende bestand (vacatures niet meegerekend) 261 man. Vacatures meegerekend 351 man.
KL levert in aan SM op het zittende bestand (vacatures niet meegerekend) 120 man. Vacatures meegerekend 637 man.![]()
Ik wist niet dat er zoveel tekorten waren in de huidige SM bezetting (voor NF dan)
Heb je eventueel ook cijfers van de KM? Ik heb nu verlof maar ben wel benieuwd.quote:Op maandag 1 augustus 2011 17:24 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik heb alles!quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:52 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Heb je eventueel ook cijfers van de KM? Ik heb nu verlof maar ben wel benieuwd.
Dit valt me, relatief, "nog mee". 149 "warme lichamen" teveel op dit moment, maar de NF moet bereikt zijn op 1-1-2016. Ik neem aan dat de natuurlijke uitstroom (FLO) hier nog niet in is verwerkt, dus dat er 4 jaar de tijd is om tot de 682 te komen. Ik denk dat het bij CLAS en CLSK moeizamer wordt.....quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:09 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik heb alles!
SMJR KM, 831 zonder vacatures, met vacatures 905. Na NF 682, derhalve 223 fie's inleveren incl facatures...
Regiment Wielrijdersquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:16 schreef Nibb-it het volgende:
Eindelijk het Wielrijders voorschrift gevonden
Regel 1: Val nooit van uw rijwiel.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:16 schreef Nibb-it het volgende:
Eindelijk het Wielrijders voorschrift gevonden
quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Regel 1: Val nooit van uw rijwiel.
Regel 2: Help elkander bij het plakken van een gesprongen binnenband.
Regel 3: Den SM zal nooit zelf een rijwiel voortbewegen.
Blijft een imposant dingquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:47 schreef ErwinRommel het volgende:
Vocaal gezien vind ik dit eigenlijk een van de mooiste liederen die de KL nog heeft, j, Vn de Artjerie!
Wat dreunt daar op de heide!
Ik ben er toch niet gerust op gezien de hoeveelheid sergeanten.quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:25 schreef forpro het volgende:
[..]
Dit valt me, relatief, "nog mee". 149 "warme lichamen" teveel op dit moment, maar de NF moet bereikt zijn op 1-1-2016. Ik neem aan dat de natuurlijke uitstroom (FLO) hier nog niet in is verwerkt, dus dat er 4 jaar de tijd is om tot de 682 te komen. Ik denk dat het bij CLAS en CLSK moeizamer wordt.....
(alhoewel bij de CLAS, met zoveel vacatures bij de SM...de doorstroom staat iig stil)
Laat maar komen zulke filmpjesquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:17 schreef ErwinRommel het volgende:
Het zgn SOGT optreden. LMB heeft in die jaren veel nieuwe zaakjes eigen gemaakt. Van amateurs (zoals enkenen durfen te beweren) tot profs.
Nog eentje, waarvan ik totaal niet snap wat ene Gerdi Verbeet daar te zoeken heeft.quote:
Hoeveel kilo hebben die gasten nou maximaal om hun nek hangen?quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:17 schreef ErwinRommel het volgende:
Het zgn SOGT optreden. LMB heeft in die jaren veel nieuwe zaakjes eigen gemaakt. Van amateurs (zoals enkenen durfen te beweren) tot profs.
De Voorzitter van de Tweede Kamer op bezoek hebben is niet echt een slecht iets hoor.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:27 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nog eentje, waarvan ik totaal niet snap wat ene Gerdi Verbeet daar te zoeken heeft.
(mijn oude eenheid)
Hangt er maar net vanaf wat de inzet is. Maar full-ops kun je al, afhankelijk van de eenheid zitten op 40kg de man, de stingers en mortieren nog meer, 60kg de man.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:31 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Hoeveel kilo hebben die gasten nou maximaal om hun nek hangen?
Echter ten tijde van die opname was ze dat niet meerquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De Voorzitter van de Tweede Kamer op bezoek hebben is niet echt een slecht iets hoor.
Ze is het nog hoor.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:33 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Echter ten tijde van die opname was ze dat niet meer
Dat zijn 81mm mortierenquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:35 schreef hoogvlieger het volgende:
Die dubbele groene tubes waar er veel mee lopen. Zijn dat extra Panzerfaust raketten of mortiergranaten?
My shame, dan neem ik dat terug. Ik probeer me zo min mogelijk met politiek bezig te houden. Dus mijn excuses voor mijn onwetendheidquote:
Hoe wil je ze dan meenemen? ZZoals die rebellen in Afrika in een ranseltje?quote:
Nee. Gewoon op die John Deer achtige wagentjes.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:38 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hoe wil je ze dan meenemen? ZZoals die rebellen in Afrika in een ranseltje?
Dacht in kisten ofso. Gaan in de tubes ook nog extra kartoeses (of hoe die dingen ook hetenquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:38 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hoe wil je ze dan meenemen? ZZoals die rebellen in Afrika in een ranseltje?
LOLquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee. Gewoon op die John Deer achtige wagentjes.
Of mogen die niet gebruikt worden uit angst voor schade?
Nee. Zoals je zag, zo gaat dat mee.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:41 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Dacht in kisten ofso. Gaan in de tubes ook nog extra kartoeses (of hoe die dingen ook heten) enzo?
Hebben ze bij LMB dan geen eigen AOG/BOG of hoe dat bij hen dan ook mag heten?quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:41 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
LOL
Ik was op de OK recentelijk. Op veel van die LSV's stond een bordje dat ze niet rijvaardig waren oid's.
Kardoes.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:44 schreef hoogvlieger het volgende:
Hebben zij bij de mortieren eigenlijk nog wel kartoeses nodig of sluiten die granaten al goed genoeg af voor gemiddelde splash afstand?
Voor zover ik weet niet nodig.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:44 schreef hoogvlieger het volgende:
Hebben zij bij de mortieren eigenlijk nog wel kartoeses nodig of sluiten die granaten al goed genoeg af voor gemiddelde splash afstand?
AOG/BOG??quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hebben ze bij LMB dan geen eigen AOG/BOG of hoe dat bij hen dan ook mag heten?
Afdeling of Batterij Onderhouds Groep.quote:
Ohhh De SMODquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Afdeling of Batterij Onderhouds Groep.
Dat was toch simpel?quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:51 schreef ErwinRommel het volgende:
De SMOD was soms een lul als die je "roze lijsten" afwees
Ging het maar zoquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat was toch simpel?
Gewoon vragen of hij/zij bij het voertuig wilde aanwijzen wat niet in orde was. Meestal was hij/zij te beroerd om uit de stoel te komen dus roze lijst accoord.
Goed voor de rug. Wat maakt de bepakking voor de 'gewone' militairen zo zwaar? Is dat inclusief wapen trouwens, die 40 kilo, of alleen wat je in je rugzak hebt zitten?quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:33 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hangt er maar net vanaf wat de inzet is. Maar full-ops kun je al, afhankelijk van de eenheid zitten op 40kg de man, de stingers en mortieren nog meer, 60kg de man.
Incl wapen en extra munitie.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:59 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Goed voor de rug. Wat maakt de bepakking voor de 'gewone' militairen zo zwaar? Is dat inclusief wapen trouwens, die 40 kilo, of alleen wat je in je rugzak hebt zitten?
Maar ik heb nooit een roze lijst verkeerd ingevuld. Het ging bij ons om veiligheidszaken. Geen brandblussers in het motorruim e.d. De SMOD zag dat niet graag op de lijsten verschijnen.quote:
Daarom dus dat, hoe lachwekkend die lijst ook moge zijn, het uiteindelijk wel te maken heeft met je eigen veiligheid.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar ik heb nooit een roze lijst verkeerd ingevuld. Het ging bij ons om veiligheidszaken. Geen brandblussers in het motorruim e.d. De SMOD zag dat niet graag op de lijsten verschijnen.
En onze (tijdelijke) SMOD zag gebreken op de roze lijst als een last. En zag die het liefst verdwijnen. Mooi niet dus.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:02 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Daarom dus dat, hoe lachwekkend die lijst ook moge zijn, het uiteindelijk wel te maken heeft met je eigen veiligheid.
Hoe doen ze dat nu?quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En onze (tijdelijke) SMOD zag gebreken op de roze lijst als een last. En zag die het liefst verdwijnen. Mooi niet dus.
Bij de KLu? Af en toe controle van olie, verlichting e.d. Overige controles doet de MT.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:11 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hoe doen ze dat nu?
Anyway, de SMOD van ons was erg strict, echter de BC wilde hem wel eens "overrulen". Ome Chris dus.
Bij ons moesten die aftappunten welke rood gemarkeerd waren ook weer rood zijn. Kon je er weer een pot verf bij halen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Bij de KLu? Af en toe controle van olie, verlichting e.d. Overige controles doet de MT.
Kon je dan niet gewoon het bloed van die SMOD gebruiken? Twee vliegen, één klap enzo.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:14 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Bij ons moesten die aftappunten welke rood gemarkeerd waren ook weer rood zijn. Kon je er weer een pot verf bij halen.
Lag het maar zo simpel schatquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:15 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Kon je dan niet gewoon het bloed van die SMOD gebruiken? Twee vliegen, één klap enzo.
Zou niet misstaan binnen het dienstvak der TDquote:
Had je die zelf niet?quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:43 schreef hoogvlieger het volgende:
Whoehoe zo ff het filmpje van de helmcam van onze jumpmaster kijken.
Huh?quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:46 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Mag pas als je min. 250 sprongen ofso heb gemaakt.
Ja. Waarom zou je zo'n ding pas na 250 sprongen op je helm mogen monteren?quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:48 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Je hebt het over de helmcam toch?
Rede die ik kreeg was dat je je dan tijdens de sprong teveel met de cam gaat bezig houden en dus je concentratie niet bij je chute is oid.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja. Waarom zou je zo'n ding pas na 250 sprongen op je helm mogen monteren?
Dus iemand met meer dan 250 sprongen hoeft dat niet meer te doen?quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:50 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Rede die ik kreeg was dat je je dan tijdens de sprong teveel met de cam gaat bezig houden en dus je concentratie niet bij je chute is oid.
2 x fail dus. 1ste keer accoord gaan met een bezoek aan een biologische winkel en de 2de keer omdat je nog wat koopt ook.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:55 schreef Nibb-it het volgende:
Vandaag met m'n vriendin naar de biologische winkel geweest, ik natuurlijk chips kopen. Man wat goor
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:05 schreef hoogvlieger het volgende:
Ah nice echt super vet filmpje. Van mijn staan er 2 exits op. En de kontlanding van Druid
Mijn exit
[ afbeelding ]
Mwah ik snap dat wel hoor. Eerst maar de basis dingen onder de knie krijgen, daarna de leuke dingen erbij.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus iemand met meer dan 250 sprongen hoeft dat niet meer te doen?
Bullshit reden dus. Je moet bij elke sprong aan je stukje doek denken.
basis dingen zij ook leukquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:11 schreef EllaN het volgende:
[..]
Mwah ik snap dat wel hoor. Eerst maar de basis dingen onder de knie krijgen, daarna de leuke dingen erbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |