JA!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:56 schreef Erasmo het volgende:
Moest je nou daarvoor het vorige topic dicht spammen
Homoquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:02 schreef samthegreat5 het volgende:
Dolfijnen zijn lievvvvvv
Jij bent ook liev hoor Esses
Ik blaim de Telegraaf. Die doen alles om de KMar te bashen en nu kwamen ze zowaar met de kop "Marechaussee 3e in top 10" ofzo...quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:03 schreef Nobu het volgende:
Hebben jullie bij de Kmar niets beters te doen dan een paar honderd keer op jullie eigen beroep stemmen?
Die mensen hebben we ookquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:06 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Motorfietsmonteur bij de KMar, dan ben je pas stoer
Waarschijnlijk is die in het menu actueler.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:34 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik weet niet wie die site gemaakt heb, maar die heeft wel 1 grote fout gemaakt in dat menu links met de Stoere Beroepen TOP 10. In dat menu is die TOP 10 anders dan het Main Menu.
Dan mag je dat als webmaster wel eens aanpassenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:35 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is die in het menu actueler.
Heb je het deeg vandaag al gekneed?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:42 schreef ErwinRommel het volgende:
Morgen trouwens ff een doe-het-zelf zaak bezoeken om een vuurvaste steen te kopen voor in de oven, en dan eigen gemaakte pizza's maken
Nee, hoezo? Dat doen we morgenochtend, want de pizza's eten we toch morgenavondquote:
Het geeft een beter resultaat als je het deeg een nachtje in de koelkast laat rustenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee, hoezo? Dat doen we morgenochtend, want de pizza's eten we toch morgenavond
Instant werkt ook prima hoorquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:50 schreef ErwinRommel het volgende:
Kon helaas geen verse gist meer krijgen, dus maar chemische shit gekocht.
Dat doen we de volgende keer dan maar eens proberen. Heb daar nu ff geen zin meer inquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:50 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Het geeft een beter resultaat als je het deeg een nachtje in de koelkast laat rusten
Bij de Turk idd, of gewoon bij de goede bakkerszaak.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:50 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Instant werkt ook prima hoorVerse gist kun je meestal wel bij de Turk halen.
Voor de rest kan ik je alleen maar aanraden het pizzabakkerstopic te bezoekenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:50 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat doen we de volgende keer dan maar eens proberen. Heb daar nu ff geen zin meer in
Doe ikquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:56 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Voor de rest kan ik je alleen maar aanraden het pizzabakkerstopic te bezoeken
Zo net even de kinnebak weer gemasseerd
Ohhh lol, wist niet dat dat een recept wasquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:59 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Lol wut?Niet die van mij maar die van een varken
Het is ook geen recept maar een stuk vleesquote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:03 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ohhh lol, wist niet dat dat een recept was![]()
Dacht dat je een knal vor je kin gekregen had
Ohh, ok. Weer wat geleerd.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:05 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Het is ook geen recept maar een stuk vlees
van vorig jaar d8k.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:35 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is die in het menu actueler.
Dan zit er toch ergens een fout in het script welke hij gebruikt.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:13 schreef Esses het volgende:
of semi-random. Want de getalllen in t menu kloppen welmaar niet de ranking cijfers.
ORDER BY votes DESC ofzo vergeten...quote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:18 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dan zit er toch ergens een fout in het script welke hij gebruikt.
RTL toch?quote:Op zondag 31 juli 2011 01:08 schreef samthegreat5 het volgende:
Ricochet aan 't kijken. Wat een akelige film ..
Die bad-guy is wel echt pure-evil zeg ..
Is dat niet ge-pollfucked door Geenstijl of zoquote:Op zondag 31 juli 2011 01:42 schreef hcwp het volgende:
Modeontwerper, model, visagist... Er is toch een flink draadje los bij je als dat soort beroepen uberhaubt in je op komen wanneer je 'stoer' denkt.
Leve de maregouzee!quote:Wat houdt jouw werk in?
De Marechaussee zorgt voor de grensbewakers van Nederland. Ik ben gewapend beveiliger van de luchthaven Schiphol. Behalve voor paspoortcontroles, ben ik ook verantwoordelijk voor de veiligheid in vertrek- en aankomsthallen, in parkeergarages, op start- en landingsbanen, en op platformen waar de vliegtuigen staan. Ik zorg dat de luchthaven veilig blijft voor passagiers en dat er geen terroristische aanslagen gepleegd worden.
REGEN IS MOOI! Gaat de wereld van opfleurenquote:Op zondag 31 juli 2011 11:51 schreef ErwinRommel het volgende:
Nou, waar blijft dat beloofde mooie weer? Is as-grauw hier!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |